Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 821
Copyright (C) HIX
2000-07-30
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Abszolut idegbaj (mind)  21 sor     (cikkei)
2 Re: Autoazonositas (mind)  27 sor     (cikkei)
3 Re: "Relativ gyorshajtas" (mind)  35 sor     (cikkei)
4 Re: VD-tema (mind)  45 sor     (cikkei)
5 Re: 6 for Paks??? (mind)  17 sor     (cikkei)
6 Re: Autoazonositas (mind)  13 sor     (cikkei)
7 Re: GR-be keszuloknek! HIX.UTAZAS-rol atmasolva (mind)  6 sor     (cikkei)
8 Nyomulos HIX auto. :-( ( off topic ) (mind)  34 sor     (cikkei)
9 Re. Abnormal tempo (mind)  34 sor     (cikkei)
10 Re. Autovasarlas (mind)  47 sor     (cikkei)
11 tanacskeres (mind)  11 sor     (cikkei)
12 F1 telemetria, F1 BSA (mind)  30 sor     (cikkei)
13 Zoldkartya (mind)  21 sor     (cikkei)
14 Ford konyv (mind)  7 sor     (cikkei)
15 targonca (mind)  10 sor     (cikkei)
16 BMW problema (mind)  25 sor     (cikkei)

+ - Abszolut idegbaj (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

nekem bmwm5 leves, fouton 160-nal menes, leves ideges, mikor barom nemet
elottem indexeles nelkuli megfordulas....
reflektor, kodlampoa felkapcsolas, parasztok szeme kifolyas,
nemerdekeles, hogy ok anyazas, 160nal nyomas, ugyis jo fekek leves,
siman megallas, ha gebasz joves. : )
Ezzel a levellel siman kiutaltathatom magam akar az autobol, akar a
mokabol (aki olvassa, tudja...).
Jovan, nem akartam senkit piszkalni, csak a feszultseget akartam
oldani... remelem sikerult egy csoppet.. : )
Telleg nem allt szandekomban bantani VD-t, semmi kozom az egeszhez.
Azert bocsi....
Bye
ovadriva, aki most jott ra 3 ev utan a necckepben, hogy mire jo a
compact folders...eddig letorolte a nagy file-okat, es helyettuk ujakat
hozott letre.....ranul az ember : )
--
OvaDrivA ]
\\||//
( oo )
  ""
Szviccsing tu ra'nlevel sziksz....
+ - Re: Autoazonositas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!

A AUTO 0819-ban irta Gandalf (Dublin) >:
>>Tud valaki segiteni nekem egy autot azonositani a belsejerol?
>>A kep a http://www.nexus.hu/copcars/piros.jpg
>>cimen talalhato. Koszonom.
>***
>Szerintem ez Soma Trabija.

Kikkerem magomnak! ;-)))
A Trabimban sokkal szebben vannak vezetve a kabelek! ;-)))

>Bocs, nem tudtam kihagyni ;-)

Sebaj, sot, kar lett volna kihagyni! :-)
Ugyanis csak eme poen hatasara neztem meg a kepet. Megerte! :-)


Viszont a kep eleg rossz minosegu, raadasul alig latszik valami
magabol az autobol. Lehet hogy meg az se ismerne ra, akinek
ilyen kocsija van...


Udv:
          ______  Soma  ______
          
          ****  Johet ekezet!  ****
+ - Re: "Relativ gyorshajtas" (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

 wrote:

> 16O egy M5-ben valoszinuleg kb. ugyanolyan jelenseg, mint
> 5O a Marutimban anno.

Ja. Egeszen addig, amig eled nem kerul valaki.

ALLJATOK MAR LE ezzel a "vezeto es kocsija egysegben", meg "en es a
kocsim mehetunk 160-al mert meg is tudunk allni" tipusu bekepzelt
agit-propos dumaval.

Ha lesz lelkierom akkor megirom hogy mikeppen torte szarra egy szirenazo
mentoauto a Focust ugy hogy egy elgazolt biciklis gyereket tolt a bal
elso kerekevel maga alatt es az en (mar allo, lehuzodott) kocsimban
landolt az egesz mindenseg.

Majd ha hallottatok magankivul uvolteni a fajdalomtol egy gyereket a
mentoben, az apjat zokogva terden csuszni az aszfalton, az anyjat
sikitozni ahogy meglatja a felhalott gyereket a kocsi kerekei alatt,
AKKOR jarassatok a pofatokat, de ne ugy hogy __hamis__ biztonsagerzetben
vagytok egy nagy batarban. De akkor mar nem fogjatok, hanem szepen
elgondolkoztok egyes dolgokon.

A titkarnom baratja egy bazi nagy vasban (Opel....) halt meg kb. 40-el,
mert a szel atlokte a jegesoben a szembe jovo savba. Neki is nagy pofaja
volt, hogy ebben az autoban nem eshet semmi baja es nem koti be magat.
Ismetlem: 40-el sem ment es ugy halt meg. A masik autobol egyszeruen
kiszalltak, ez a srac meg ugy ahogy volt azonnal meghalt, kulso
serulesek nelkul.

ENNYIT A NAGY VASAKROL meg a vele osszeforrott vezetokrol.

Istvan
+ - Re: VD-tema (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

 wrote:

> Vajon miert csinalnak a neves es a kevesbe neves
> autogyartok 120-140-nel gyorsabban (sokszor 2-szer) menni
> biro autot? Buzditanak a buncselekmenyre, mi?

Nem. Hogy az ilyen bekepzelt taknyos penzes manusok megvegyek az
autoikat. Tiszta profitehseg van mogotte.

> Aki netto 50 ezernel tobbet keres, az
> meg rablogyilkos kabitoszerarus, ugye?

Nem. Es a csorok kozt is akad olyan, akinek nagyobb arca van mint neked.
Igaz hogy keves, mert Te mar esellyel indulhatnal egy Orszagos
Bajnoksagon ebben a sportagban.

> En meg 28 evesen
> birok netto 550 ezret kaszalni 2 diplomaval.

Bokros Lajosnak is volt egy-ket diplomaja, panamai, ez-az...... Tovabba
a havil fel millio meg messze nem kaszalas. Az a szint jelentosen e
folott van.

Mindenesetre akad a listan meg olyan akinek ennyi az eves nettoja,
megsincs ekkora pofaja. Hogy van ez? Nem ertem.....

> Tamas, egy FELSOVEZETO, aki gyorsan vezet (MERCEDES SEL
> 600, MERCEDES  S 400 CABRIO)

Lehet (nem biztos) hogy Te is egyszer megismered azt az erzest mint a
Dody gyerek a kiralylannyal. Tudod egy 40 tonnas kamionnal szemben a
600-as Merci rosszabb mint a Trabant, mert legalabb 1 masodperccel
tovabb tart a dolog mielott megdoglesz. Az qrrrrva hoszzu ido azokban a
pillanatokban.

Egyebkent furcsa parositas a tied. Evi 6mFt jovedelem, 60mFt-nyi
autoval. Egy kicsit aranytalan. Valamelyik resznel fullentesz. Ha mashol
nem hat ott, hogy mivel is foglalkozik a te ceged. Mert azt kikerted
magadnak hogy alvilagi dolgokkal.....

Na csa, valaszolni nem kell.

Istvan
+ - Re: 6 for Paks??? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Somogyi Istvan wrote:

> >  Nezzunk __igazi__ dizelmotort 2000Le/db,
> >asszem ezt barki elfogadna a Trabijaba....
> Hu, lehet hogy odafele meg 26-tal megyek, visszafele meg mar
> 2000-rel? De hova teszem a motorhaztetot? Es vajon kilatok-e
> a motor mogul? :-)))

Periszkoppal biztos, de mas veszely fog leselkedni....

Lenyomod az utrol VD-t mint a sicc....... es o ott fog zokogni a
motorhazteton, mert mar neki nem jutott ilyen motor ha te elviszed mind
az egyet.:-)

Istvan
+ - Re: Autoazonositas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

"Gandalf (Dublin)" wrote:

> Tud valaki segíteni nekem egy autot azonositani a belsejerol? A kep a
> http://www.nexus.hu/copcars/piros.jpg
> cimen talalhato. Koszonom.
> ***
> Szerintem ez Soma Trabija.

Nem, nem. Ez az Enterprise urhajo. megismerem a sok TV kepernyorol.:-)))

Istvan
+ - Re: GR-be keszuloknek! HIX.UTAZAS-rol atmasolva (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>varnak cserebe. Romaniaban meg egy masik ilyen hasonlo hely van,
>Caransebes. Itt egy vasuti utkeresztezodesnel beseball utot ajanlanak
>megvetelre a romak. Menetben es jovetben is talalkoztam veluk,
  Az egesszel csak az a baj hogy tolunk lopjak az anyagot :(

      (c) Pierre  +4094SECRET  UIN:1810067
+ - Nyomulos HIX auto. :-( ( off topic ) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok, szia Teeby.

>Ez a lista arra keszult, hogy: "Az az en nagy bajom..." "Segitseget
>kerek..."
>Regebben kb. egy eve, tessek csak az archivumot fellapozni, meg egszen
>mas volt a helyzet. Pezsgo elet folyt a listan. Autovasarlas, utazas,
>szakmai kerdesek, kozos okfejtegetes es meg sorolhatnam. Egy idoben tobb
>szalon futo vita (nem veszekedes), es okfejto gondolkodas. Mara a lista
>szinvonala veszelyesen lecsokkent.
Ehhh mennyire igazad van kedves autostars. En is csak olvasoi korbe vonultam
vissza, hisz nem ker senki olyan tanacsot, hogy bele tudjak szolni es
segiteni valakin. Most mi megy :-(( Az uton 160 - nal szaguldozni
szabalyokat nagysagrendel megszegni, kerkedni hogy " Felsovezeto vagyok " es
en vagyok a sztereo diplomas kultur genie. Tehat nem a segites, hanem a
kivagyisag lett egy kicsit uralkodo a listan. En is szomoru vagyok egy picit
:-(( Nem erdekel a VD -vel valo ertelmetlen parbeszed, nem erdekel ez a nagy
kivagyisag. Ojan lett ez a lista mint az oviban. Beeeee nekem BMW M5 om van
biiizonyam, beeeee de nekem Merci 600 - asom van bezoooony :-(( En elhiszem,
hogy VD a 160 as tempot ugy erzekeli, mint az en "nyulketrecemmel " a 80 at.
mert olyan a kocsi dinamikaja. Viszont errol a sebessegrol meg is tud allni.
Csak ez engem annyira nem erdekel. Maganugyetek. Egyebkent USA autopalyan
varoson kivul 55 merfold a megengedett sebesseg. 60 nal meg nem buntetnek,
affelett mar lelo a rendor legyen neked 8000 ccm - es jarmuved. Erdekes ott
betartjak a szabalyokat.
>aztan visszaterek standby allapotba en is
En mar eleg regota abban vagyok :-))

Udvozlettel: Frigyes

                     Skoda 120 L
 
+ - Re. Abnormal tempo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok, szia Pierre.

>Nem tudom hanyan ismeritek szulovarosomat (Nagyvarad, .ro) vagy
>Felix-furdot.
Felixet sajnos nem :-( Oda el szeretnek menni 1x. De Varadot ugy ahhogy. Az
utjai olyanok, mint a budai Bartok Bela ut de sokkal rosszab allapotban. Sok
godor luk stb. En Varad nagy reszen 40 Km/ h tempot is soknak talalom. Ugy
raz es zikk - zakkban kell a likakat kerulgetni.
>Novemberben vettem egy Ford Capri-t, fantasztikus erzes vezetni. Igaz hogy
>csak 101 paci de nekem eleg. Sajnos meg nem vezettem sokat (2-3 heten belul
>lesz meg a jogsi) de vadallat! Gidres-godros uton ugy mentem vele 80-at
hogy
>nem ereztem.
Elhiszem neked. Majdan nezd meg a futomuvedet egy kis ido mulva. Nem fogsz
majd hinni a szemednek :-)) Rossz ut rendesen tonkre is teszi.

>Elottem szeker, beallok moge. Oktato:
>miert, nem jott senki. En: nem ereztem ugy. Ha zavarja csereljunk helyet de
>szerintem jol csinaltam. Kanyar utan egyenes, megelozom a szekeret majd
>falun kivul tepek 100-al (ennyit ment a Dacia). Szerintem ez igy volt jo.
Felismeddig :-))) Hogy bealltal aszeker moge egy belatatlan kanyarban az
peldas de 100 - al menni azon a rossz uton eletveszely. En max 70 - 80 al
megyek ott. Viszont probald ki majd estve, mikororn a szeker nincs
kivilagitva es jonnek veled szembe es csak erzesed vagyon, hogy elotted
nincs valami rendben. Velem ott RO ban sokszor megtortent Varad es Cluj
kozott, baromi szar erzes.

Udvozlettel: Frigyes

                     Skoda 120 L
 
+ - Re. Autovasarlas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

sziasztok autosok, szia Zoli.

>Autovasarlas ugyben szeretnek Toletek segitseget kerni.
>Gyakorlati tapasztalatok kellenenek az alabbi tipusokkal kapcsolatban:

>Renault Twingo
>Opel Corsa
>Suzuki Swift
>Renault Clio

>Termeszetesen megvan nekem is a velemenyem, de a baratnom venne autot,
>ot meg csak a tenyek, a tapasztalatok gyozik meg, az, hogy "en utalom a
>Suzukit" neki keves.
Nos kerdeznem tolegy, hogy a holgy mire is szeretne hasznalni a jarmuvet ?
Esetenkent varosi kozlekedesre, vagy varos - videk viszonylatban. Es kezdo,
vagy gyakorlottabb vezeto ? Mert ha netan kezdo avagy meg gyakorlatlan a
Renaultokat nem ajnlanam neki. " Draga az alkatresz " Mig az Opel es a
Suzuki lenne a legmegfelelobb szamara. Mind a negy kis auto
dinamikusanvezetheto, persze hatarok betartasaval. 3 nagyon kenyelmes. 1 a
Suzi haaaat? Igaz mint utas ultem benne, de mintha samedlein ultem volna :-o
Nekem speciel nemtetszett az ulese. Motorikusan mindegyik csendes jarasu es
fokozati hataraik kozott mindegyik huz. Igaz a Renaut Twigot volt alkalmam
vezetni, nagyon kenyelmes, elol visznylag tag a hely labaknak szeles ajto
miatt nagyon jo a ki es beszallas, kormany es a kezeloszervek kezre esnek.
Viszont ami a Twingoban nekem nem tetszik azok a szines kapcsolok. Ha ream
halgatsz elvinnema holgyet a fenn emliett markakereskedokhoz, hogy
ismerkedjen meg minden kiskocsival es rea hagyni a valasztas jogat. Ugyanis
mindig az van amit a no akar :-))) Egy holgyet nem mindig tudod meggyozni a
motor dinamikajaval es nyomatekaval, ugyanis a nok nagy resze a formai
kulalakra teszi a fo hangsujt. " Nem minden holgy ilyen " Ellenpelda "
Eszter BMW 520 " :-))) Es tetszik nekem mindketto :-)) Huu csak az
asszonykam meg ne tudja, hogy mit is irok itten :-o))))

Udvozlettel: Frigyes

Budapest. 1014.   Uri u. 24.
Tel: 214-39-50    Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
                  A - MajorKa Bt.
                     Skoda 120 L
 
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato ;
Elso ajtora legterelo kaphato
Hatso ablak futoszaljavito kaphato
MILITEC a HiX listatagoknak 10% kedvezmennyel kaphato
+ - tanacskeres (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Szuksegem lenne nemi tanacsra.
Szeretnek vasarolni egy hasznalt autot, de sajnos csak max. 400 ezer
forintom van ra. Kitalaltam, hogy veszek egy negyutemu Wartburgot. Kinek van
e jargannyal kapcsolatban valami tapasztalata? Erdemes belevagni?

Valaszokat maganba (is) kerek.

Elore is koszonom:
G. Csaba
+ - F1 telemetria, F1 BSA (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv HIX-autosok! Tom!

>F1-ben mar regota mukodik a telemetria, nem?
"A F1-es jarmuveken 80e$ koruli az adatgyujto es megkozelitoleg 5*
nagyobb a telemetrikus atviteli rendszerek koltsege. Az atviteli
eszkozok tobbsege mikrohullamu, kisebb reszuk lezer, illetoleg radar
hullamtartomanyu adobol sugarozza ki jeleit, amelyeket a bokszok
kozeleben felallitott vevoantennak fognak be. A lezer iletoleg radar
sugarzoknak a celegyenes bejarati kanyarjatol az antennaig terjedo
szakaszon, legfeljebb 5sec alatt kell letolteniuk gyujtott
adatallomanyukat." 

 "A McLaren-Mercedes es a Ferrari F-1es jarmuvein kocsinkent 4
adatgyujto adatait toltik le es ertekelik minden verseny es minden edzes
alkalmaval."
Autoszaki 2000/6, Gyozelemtervezes tavadatgyujtessel


7-en 550ellen: "Az 550-ek ugyanis felelmetesen lelemenyesek. A
felautomatikus kapcsolasu versenykocsikon ugyanis szoftver utjan
automatizaltak a sok palyan egyben helyosztot jelento rajtolast. Ugy,
hogy a kanyar elotti elso fekezesig maga a jarmu vegezte a kerekkiporges
nelkuli gazadast es felkapcsolast. Majd, hogy a doldognak nyoma se
maradjon, onmegsemmisito modon feszamolta a folyamatvezerlo
programlepeseket. A FIA csak a forrasprogram onmegsemmisitesre utalo
programlepes gyanujabol kovetkeztetett az esetre..."
Autoszaki 2000/6, F-1 es BSA
--
 Udv
  Levente
+ - Zoldkartya (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv HIX-autosok! Morgo!

>Benzines:                2500Ft
>Benzines katalizatoros:  4000Ft
>Dizel:                   8000Ft

A javaslat EDC-dizelre 13000HUF volt... :-)))

  Tudod mik a szakmai kovetelmenyek egy ilyen meres mogott? Benzines
katalizatoros eseten meg kell neznie a szerviznek a lambda-szabalyozasi
kor allapotatat. Az ehhez szukseges muszer __alighasznalautoarban__ van.
 Ennyi, te autozol, te fizeted a reveszt is.

 ...muszervetel, negyedevenkenti hitelesites, eves OMH, tanfolyam, + a
KOHEM hozzallasa. Nem lehet kulon benzines, csak benzines-dizel ZK,
emiatt a _beugro_ a ZK-ba millio felett van!
 A jelen helyzetben a legkevesbe jo befektetes autoszervizbe olni a
penzed. :-))) Ha nem adsz el egy csomo autot, bezerhatsz!!! 
--
 Udv
  Levente
+ - Ford konyv (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Egy kis segitseget kernek:
Tud valaki szerezni 93-as Fiestahoz leirast,
esetleg szervizkonyvet????

F.Tibi
+ - targonca (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nem tudom, hogy ide tartozik-e? Gaz uzemu villastargonca. Elore egy
sebesseg, hatra szinten. Hatrafele egesz jol felmegy emelkedon is,
elore viszont nem akar. Mi lehet az oka? Hiaba porog a motor, a
szerkentyu nem akar menni. Sima uton meg elfogadhato. En a kuplungra
gondolok. Vagy hulyeseg?

csendi
www.csendes.de
+ - BMW problema (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Lenne egy kerdesem, melyre nem tudjuk a valaszt mar tobb embert
megkerdezve sem!
Van egy baratomnak egy 1983-as capa BMW 323i-je.
Eddig szepen ment, semmi baja nem volt vele, most pedig egyik percrol
a masikra elszallt. Vagyis erthetetlen dolgokat muvel!
A lenyeg: vadiuj megfelelo Bosch gyertyakkal megy kb. 150 km-ert,
aztan zarlatossa teszi a gyertyakat. Namarmost atneztek Bosch
muhelyben, azt mondtak, hogy a vezerles es a gyujtas megfelelol,
nagyfesz athuzas nincs, tehat logikusan jonak kellene lennie! De
megsem! :(
Aztan autoszerelo is megnezte, gyuruk, szimmeringek, vezerles minden
OK.
Viszont ha tonkrevagta a gyertyat es beleraktunk uj gyertyakat 150
km-t ismet ugy megy mint a kisangyal!
Jart mar hasonlokepp mas is ????
Mert kicsit ertetlenul allunk a problema elott!
HA valakinek van valami jo otlete, akkor nagyon megkoszonnenk, de ne
az legyen mar, hogy vigye el markaszervizbe, bar a leglogikusabb az
lenne!

Udv

Warp

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS