1. |
GOLF II szelvedo (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
2. |
re: Golf IV 1.9 dizel (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: *** HIX AUTO *** #3557 (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: Golf IV 1.9 dizel (#3557) (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
5. |
Golf IV (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
|
+ - | GOLF II szelvedo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Valaki fel tudna világosítani arról hogy hogyan lehet egy II-es Golf eredeti
első szélvédőjét kivenni, majd visszahelyezni? (épségben, persze :)) Milyen
szerszámok és anyagok kellenek hozzá? Érdemes-e nekiállni ha még soha nem
csináltam ilyet, mekkora eséllyel töröm össze?
Köszönettel: Gergő
|
+ - | re: Golf IV 1.9 dizel (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
Kérdés, kézi, vagy automataváltós?
Általában az a gond, hogy lassan forgat az indító. Lehet akku, indító,
kábelek.
Másik eset, rossz hűtőfolyadék hőmérsékletérzékelő.
Harmadik, kopott adagoló
A lassan forgató indító azt jelenti, hogy nem éri el a fordulatszám a
300-at percenként. Digitális világ lévén, pl. a 299 az nem 300. Ez a
korlát automataváltósnál nincs, azaz a motorvezérlőt autváltósra kódolva
megszűnik a nehezen indulás, ha ez volt a gond. Ha továbbra is nehezen
indul, hőérzékelőről lehúzni a csatlakozót egy próba erejéig. Ha még
mindig nehezen indul, nyakon önteni az adagoló végét hideg vízzel. Ha
csak ez segít rajta, akkor sajna az adagoló döglött.
Az autómataváltósra kódolás akkor okozhat gondot, ha van tempomat az
autóban, ilyenkor a kuplung kinyomásakor nem kapcsol ki a tempomat.
Üdv, Triznyak
|
+ - | Re: *** HIX AUTO *** #3557 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Golf IV 1.9 dizel 110 loeros valtozata hidegen poccre indul,
melegen viszont 2-3 masodperc starterezes is kell neki.
Forditva me'g ertenem, de ez mitol lehet?
Koszonom :)
Sziasztok!
Nekem is hasonlo gondom volt, Opel Omega 2,5 TD -vel. Elvittem adagoloshoz
tomitescserere es ezt is megcsinalta. Kevesebb, mint ket orat volt az auto
a
szervizben, azota sincs vele gond, sem hidegen, sem melegen. A szaki
magyarazott a hasznalatbol eredo kopasrol, ami miatt idonkent allitani
kell
az adagolon. Nem igazan ertettem, egy ekkora motornak a 250e km nem hiszem,
hogy ekkora kopast okozna ( bar hasznaltan vettem es ilyenkor nem biztos
a
futasteljesitmeny....).
Ma volt szerencsem kozlekedni olyan uton, ahol van buszsav. A buszsav tok
ures volt, a BKV-s busz meg folyamatosan a masik savban hasitotta a levegot
kb 30 km/h-val. Mi a f....(sipszo)-t keres abban a savban? Nem elozott,
nem
kikerult valamit, folyamatosan haladt. A rend eber orei csak engem buntetnek
meg, ha a buszsavban haladok, de a busz barhol mehet ha van buszsav? Meg
nincs egy hete, hogy letettem a motort, de mar most elegem van a
totyorgesbol, dugobol, kozlekedni nem tudokbol.
Szeles utat, olcso benzint, gumi fat mindenkinek!
Peti
|
+ - | Re: Golf IV 1.9 dizel (#3557) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> A fenti auto 110 loeros valtozata hidegen poccre indul,
> melegen viszont 2-3 masodperc starterezes is kell neki.
> Forditva me'g ertenem, de ez mitol lehet?
1. az adagoló gyengélkedik
2. az indítómotor gyengélkedik. Ez utóbbin úgy lehet átmenetileg
segíteni, hogy az ECUt át kell programozni automata váltóra. Akkor
indítózáskor nem csak 300-as fordulatszám elérésekor kezd
üzemanyagot adagolni, mint kézi váltós beállítással.
Ed
--
Beszélő Babakezek - Babajelbeszéd-tanfolyamok a mosolygó babákért
www.babakezek.hu
|
+ - | Golf IV (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok! Csaba! Szerintem az adagolo hidegen meg porlaszt, melegen
meg mar esik a nyomasa. Fustolessel hogy all a golf? Udv! Laci
--------------------------Hirdetés-----------------------------
Faxolj papír nélkül!
Online faxküldés és fogadás az Indafaxszal, havi 750 forinttól.
Próbáld ki ingyen!
|
|