Hali!
Nyari gumikat februar 19-en felrakattam :-)
Marcsak azert, mert alufelnin voltak, az meg
meg az elozo kocsimhoz vettem ujan mult evben,
es elmeletileg a mostani kocsimra is jonak kellett
lennie. Mar viszketett a talpam, hogy
kiprobaljam, kivancsi voltam.... Jo lett :-)
Meg szerencse hogy egy A Vectra meg a G Astra-
ra is jo a 7x15 ET38 4x10-as alifelni :-)
Az alabbi linken van kep a kocsirol, nyari gumi meg
felni az also kepeknel (eleg friss kepek):
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=45564
Amugy meg szerintem marciusban meg jo a teli gumi
is, ha valaki nem akar villogni alufelnivel :-)
Udv!
opelgeri
|
Hat az alabbi level nem jelentmeg a multkor, sot visszajelzest sem
kaptam :-(
Kozben ugy nez ki hogy tiszy nyerte a hangszorot :-)
Kiderult hogy fel eve volt egy futomujavitas (mounting +
front susp. arm - nem tudom mi az magyarul, talan feltengely?)
amit trehanyul vegeztek.
Es akkor jojjon a multkori level:
M. irta:
>Most egy 3 eves Skoda Fabiam van (kombi), amin meg van
>3 ev reszlet.
nem akarlak elkeseriteni, de szerintem 2-3 ev a legrosszabb
idopont az ilyenre. A hitelnek meg csak kb az egyharmadat fizetted
ki, azonban az auto kb a felet eri az uj aranak.
>...eddig mennyit fizettem ki a hitelbol, marad mondjuk
>300-500 ezer forint...
En inkabb ugy fogalmaznek, hogy meg kifizetsz 3-500e-t es akkor
atveszik toled az autot.
tiszy irta:
>- valtozik a rasegites merteke (elektromos? miert?)
Hat igen, ez a kerdes :-) Miert ?
>- elso futomu-geometria-problema
nem hiszem, a sebesseg es a kormanyallas nem valtozik (direkt
megprobaltam megismetelheto kiserletkent megcsinalni).
Geometria problema eseten inkabb a valtozasnal jonne elo ilyesmi.
Frigyes irta:
>>Szoval az utod is volvo lett
>Gratula hozza !
Koszonom, de en inkabb preferaltam volna az elozo megtartasat :-)
Bar ha mar itt tartunk, egyre jobban tetszik a kocsi :-)
Bar nekem nem igazan tetszett a formaja, annyian mondtak mar hogy
milyen szep hogy lassan en is elhiszem :-)
Televan mindenfele villamos jatekkal, amiket elegge elvezek :-)
Sot a valtoja is sokkal kellemesebb mint az elozonek.
Viszont a kormanyzasat (a luktetestol fuggetlenul) nagyon
elbaltaztak :-(. Mivel ebben keresztben van a motor nem hosszaban
mint az S70-ben, a fordulokore kb akkora lett mint egy csuklos
busznak, raadasul meg ezen is tudtak rontani azzal, hogy a kormanyt
is sokkal tobbet kell tekerni faltol-falig.
Ahol a hosszabb S7-el siman megfordultam egy elore-hatra-elore
muvelettel, ezzel legalabb 3, de inkabb 4 elore-hatrazas kell.
Mig a regivel a haz elol elindulva ugy is meg tudtam egybol fordulni
ha a szemkozti szomszed kocsija ott allt, ezzel meg akkor sem ha
nem all ott. Persze ez azzal is jar, hogy mig a masikkal be tudtam
allni ket auto koze ha a hely 20-25 cm-el volt nagyobb mint a kocsi
hossza (magyarul ha par centivel nagyobb volt a hely mint a kocsi
jobb elso sarokbol a bal hatsoba atlosan), ennek minimum egy-masfel
meter extra kell.
Es ezen csak kicsit segit, hogy sokkal kissebb az elso-hatso
tulnyulas.
>Milyen sebesseggel mentel az emlitett korforgalomban ?
Kulonbozo sebesseggel probaltam. Csinalja szinte mindig.
Triznyak irta:
>Ennyi infobol meg tippelni is nehez. Barmi lehet.
Sajnos ennyi amit tudok mondani. Azonosan tartott sebesseggel es
nem valtozo kormanyallasnal jon elo fokepp (de elojon akkor is ha
a sebesseg ill. akormanyallas valtozik kicsit, de nem a valtozas
hozza elo)
>(Na jo, talan, nyitva maradt tanksapka nem csinal ilyet! :-P )
Na en ebben sem lennek biztos :-)
Ebben az autoan ugy ossze van minden drotozva, hogy nem csodalkoznek
azon sem. Pl. a radio kiirja hogy a tolatoradar bekapcsolt, ha
hatramenetbe kapcsolok, sot ha erez vmit, akkor leveszi a hangerot
majd visszahangosit ha mar nem akarok nekimenni.
Kivettem a radiot, erre kozolte hogy nezessem meg a legzsakot.
Es meg sok hasonlo.
Frigyes irta:
>Ha sebesseg hatasara megszunik es lassubb haladasnal ismet
>mukodesbe lep azt hogyan definialod kedves Triznyak ?
Frigyes, vmit felreertelmezel.
Mondok egy peldat: ha folyatod a hideg vizet es egyre jobban
feltekered a melegvizes csapot, akkor elvileg szep folyamatosan
lesz egyre melegebb a vizsugar. Ez a normalis viselkedes.
A gazfutesu atfolyo melegitonel, ahogy csavarod egyre feljebb,
egyszercsak belobban a gaz es akkor hirtelen megegeted a kezed.
Ha icipicit visszacsavarod, akkor meg kialszik a lang es megint
jeghideg a viz.
Na igy nem szabad viselkedni egy valtozo szervorasegitesnek!
>Ha azzal a lublikalt Volvoval megy abba a korforgalomba xx1/2 ed
>sebesseggel akkor eppen megszunoben levo szervohatast erzi.
Ha hirtelen szunik meg az mar regen rossz. Nagyon felelmetes erzes
foleg nagyobb sebessegnel.
Viszont tuti hogy nem a sebessegvaltozas okozza, mert tempomattal
is csinalja.
Na mindegy, majd beszamolok rola hogy mit talalt a szerelo.
A'kos
|