Sziasztok!
Miki, irod:
: csak viccnek szántuk, hogy fúrjunk a Földön át alagútat.
Akkor szoljatok mar egy smiley-val nekem is legkozelebb, elvegre ez itt
a
TUDOMANY, nem a MOKA. Huztunk mi mar itt holt komolyan nanoszalas drotot
geostacionarius muholdhoz, stb.
: ? Az ülés alatt nem lehet?
Mindenhol lehet, ahol nem rugsz bele. Tomott (nemet) tavolsagi vonaton
a
poggyaszter szokott elobb elfogyni, nem az ulohely, ugyhogy mindenki ugy
kuzdi at magat a vagonon, ahogy sikerul (a dolog ugy kezdodik, hogy az
ajtokat elallja 1-1 babakocsi vagy kerekpar, mivel IC/EC/Interregio
tipusokon nincsen normalis tarolojuk. A kerekparok EC eseteben legalabb
helyjeggyel kulon vagonban vannak. Az ICE-rol a kerekparok eleve ki vannak
tiltva, aminek az a nagy "elonye", hogy kerekparral Berlinbol Munchenbe
jo
esetben 3 atszallassal jutok csak el, ami 3 le nem kesendo csatlakozast
jelent, azaz illegalis mozgolepcsozest kerekparral /mire megjon a lift,
elmegy a csatlakozas/, ami a rapakolt csomag miatt azonnal le akar borulni
a mozgolepcson.). Ugyhogy nekem maris van nehany "specialis" kivansagom
egy uj kozlekedesi eszkozt illetoen -- attol teljesen eltekintve, hogy
tolokocsival a vonatra a vasuti szemelyzet segitsege nelkul keptelenseg
folszallni, igy ezen igenyt telefonon napokkal elore be kell jelenteni...
: Nem a bkv-val járókat akarom kabinokba ültetni, hanem aki autós,
: de utál parkolóhelyet keresni
Miutan bevezettuk a vilag legkenyelmesebb egyeni szemelyszallito
rendszeret, az osszes BKV-zo is ezzel fog jarni (ha egy arban van a
szolgaltatas).
: >hogy 3D-ben kell kozlekedni
: És az baj? Aluljárók, alagutak, felüljárók, többsávos utak ma is vannak.
Ez nalam max. 2,1D. A kovetkezore gondoltam: adva van egy felhokarcolo,
benne 20000 irodai munkahely, ahova reggel 8:30 es 8:50 kozott 20000 ember
szeretne mondjuk 10000 jarmuvel megerkezni. Ha a kiszallas 90 masodpercig
tart, akkor atlagosan 750 jarmuvet kell egyszerre kezelni tudnunk.
: nem tudom eldönteni, hogy az energia vagy az élo munkaero az olcsóbb.
Nem is kell. Mint irtam, ha jaratot ritkitasz, akkor munkaero- ES
energiakoltseget egyarant sporolsz (2 kis busz tobb energiat fogyaszt,
mint 1 nagy es 2 sofor kell hozza).
: A villamos este mehetne minden extra költség nélkül 3 helyett
: 1 kocsival, úgy hogy 2-t a végállomáson hagy.
Nezzuk meg a Moszkva teret! A 4/6-os villamosokbol 2 egeszet lehet
elta'rolni; az 56-os korbe jar, igy ebbol nullat, talan valami vakvaganyon
egyet; a 18/61-asbol szinten kb. 2-t. Ennel azert joval tobb szerelveny
jarja a varost.
Udv,
marky
|