Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 3154
Copyright (C) HIX
2007-07-13
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Voyager (mind)  62 sor     (cikkei)
2 BenkoG Voyager (mind)  34 sor     (cikkei)
3 Chrysler Voyager (mind)  17 sor     (cikkei)
4 Hetvegi Ro:no-napok a HungaroRingen=mini-HAT (mind)  33 sor     (cikkei)

+ - Voyager (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az elmult napokban mar aktívan is keresgelek, eddig sikerult megneznem
harmat, az alabbi tapasztalatokkal:

'99-es Voyager, meg a kispolszki-lampas, 3.0B automata, injektoros Mitsu
motor. Bordo kivul-belul, eredeti allapot, nagyon megkimelt, igen finom 
a
plusshuzat. A kasztni sehol (!!!) nem rozsdas, a muanyagok nem zorognek,
szoval igazi popec allapot. A motor hangja igen szep, olajat nem ereszt
sehol es nem eszik, a valto akkuratus (bar amikor valtottam, neha ugrott 
egy
kicsit a gep, pedig tapostam a feket - ez normalis?), elsore (alig mentem
vele 3km-t, raadásul falun belul) kicsit oreguras volt, de egyszer olyan
finoman odaleptem, akkor felhordult és huzott, mint harom barom. A valto 
3
fokozatu, etvagya a tulaj szerint kb. 10-12 liter Hedervar-Gyor
viszonylatban (a regi szigetkozi uton), ami megint jo. VISZONT: futomuben
szilentcsere esedekes, az egesz kocsiszekreny billegett és hintazott, mint 
a
vitorlas csonak 3-as viharban (no ezt miert? az amerikai tervezes vagy 
rossz
lengescsillapito?). Kb. ennyi.

A masik szinten egy ilyen, de meg karburatoros, de gazzal, fogyasztasa 
kb.
12 liter, friss muszakival elado 370-ért (allitolag en voltam ra a
nyolcadik, de en ennel ujabbat keresek). Kellemes feeling, de a gyerekeknek
is alacsony lenne a hátso ules hattamlaja.

A harmadik egy Plymouth Grand Voyager 3.0b automata, 1992-es evjarat, de 
mar
cserelt rendszammal (!!!), a regi Exx-xxx volt, az új Kxx-xxx. Hogy miert,
az uj tulaj sem tudja. A klimaja csak langyosat fuj, alig lehet benne gaz,
tehát val'szeg tomitesek es csovek csereje is esedekes, a kompresszora
viszont finoman ment es jo volt a kupulngja is. Hajtani sajnos nem tudtam,
mert nem volt rajta biztositas, de a motor es a valto olaja nem tartalmazott
nagyobb szemcseket, nem volt nagyon uledekes - igaz, csere mindket esetben
esedekes. Az ara 650 volt ugy ahogy van. Viszont a kuszobok rohadtak,
karcolasok, huzasnyomok, egy horpadas a bal hatuljan, rohadasnyomok a hatso
kerekjaratokban es a hatso ajto ablaka alatt. Nem ez lesz almaim autoja.
Viszont tapasztalati kerdes: a motor elso poccentesre indult, azonban az
elso percben kattogott kicsit, amint egy kicsit melegedett, a kattogas
megszunt es finom dorombolas lett. Ez mire utalhat? 

Oszinte leszek: ez a 2.5TD motor nekem gyanus, hallok rola rosszat es jot
is, szerintem a 3.0 vagy 3.3 benzines lesz, mert a 3.3 nem fogyaszt sokkal
tobbet, de mas a nyomateka es a loerokbol is tobb jutott. Megbizhatobbnak
tunik, amiket hallani. A fogyasztasa annyi, amennyi, gaz tuti lesz, de 
az
alapveto ismervek mar tisztazodtak a parommal:
- 3 gyerek van es sokat megyunk, tehat kell a nagyobb auto, a fejtamlas
hatso ulesekkel;
- kell a klima, mert a gyerekek nem birjak a nagy meleget;
- en igenylem az elektromos aprovackokat (sajnos ez kockazat, de be kell
vallalni), meg lehetoseg szerint a futheto ulest, mert en is fazos vagyok;
- gazszett, ha nem is elsore;
- automata valto - meg sosem volt es sokat megyek varosban.

Nagyjabol ennyi. Ha van otlet, velemeny, szivesen varom, akar priviben, 
akar
ide. Koszike.

BenkoG
+ - BenkoG Voyager (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello
 
avibacsi most egy 97-es 3.0 V6 gazos-benzines Voyagerrel jar. Azaz jarna.
 
Eppen a valto van felujitas alatt, azt erdemes megkerdezni, volt-e mar, 
mert 
javito szerint 180.000-nel 10 autobol 6-nak elhal a valtoja. Nekem ezt 
tette. 
Es ez most nekem 320.000-be faj. Bar ebben benne van mnden egyeb felujitas 
es 
karbantartas amt az eroatvitel egyebkent igenyelne (feltengely szimmering 
es 
gumiharang, valto olaj es szurocsere, ekszijak).
 
Hutot kellett az elejen cserelnem, az elismerten gyenge pontja, tipustol 
fuggoen 35-45.000 az uj. A futes radiator is eleg gyenge minosegu.
 
Szoval keszulj fel, hogy egy csomot le kell alkudnod, hogy aranal maradj 
a 
javitasok utan is, en is ezt tettem, bar most mar tul is leptem a keretet. 
Ja 
es ha csomagtartot is akarsz akkor feltetlenul Grand-ot vegyel (a hosszut). 
Sok 
valtozatbol valogathatsz, van amiben beepitett gyerekules van, van ahol 
a 
kozepso sorban ket kulon fotel, dontsd el, mi kell neked.
 
Ajtokarpitok szoktak meg szetesni, mas baja nem nagyon van. Fogyasztas 
vegyes 
hasznlattal 11-12 liter, gazbol meg nem probaltam, most jon a feltoltes, 
de 
sztem 14-15 korul az is megall.
 
avi
+ - Chrysler Voyager (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az a Dehmler-Crysler (Mercedes anya-vallalata) volt par-hettel elobbig.

Itt a V-6-ek kedveltek,s bevaltak. Mint a cikk iroja tanuskodik,
megfelelo szolgalatasokat nyujtanak, s uzemanyagfogyasztasaik alik
magassabbak.

Kedes; kaphatok azok a  'csaladi-van'-ek (mini-van) diesele-ben ottan?

S ha javasolhanam a felvilagositasokra vezeto adatokat, kerdezd Csere
Csabat, a <www.caranddriver.com>-on.

"Hungaroring" ,az hatborzangatoan hangzik nekem mindeg. Habar "a", s
nem,"e"-vel is irva,de kiejtese csupan, (Hungar-o-ring)='ehezo-gyuru'-t
jelent.
Ki az ordog johetett-fel azzal a nevvel;)))

(Remelve talan az nem lessz 'politika'-nak nyilvanitva:))))
+ - Hetvegi Ro:no-napok a HungaroRingen=mini-HAT (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szasztok HA!

Az ex-Penti csalad reszerol teljesitjuk a hetvegi mini-HAT-on valo
reszvetelt, 3 fovel.
A Felemet keretik nem osszeteveszteni Pentillaval (akirol mondhatjuk batran,
h. oszlopos tagja volt a regi HA-nak, reszt vett majd' az osszes HAT-on 
es
pl. teto ala hozta az esztergomi HAT-ot, satobbi). Pentilla 2001-ben egy
olyan keresztezodesbe ert, ahonnan -sajat dontese alapjan- masik iranyban
folytatta Elete Utjat. Tehat, regi tagok, erre keretik figyelni! :)
A program kb. ugy nez(ne) ki, hogy mig a Felem koncerteken tombolna (pl.
Mirigy, Ruzsa Magdi), meg a majd' 3 eves kiscsajunkkal arckifestozne,
100FolkCelsius-ozna, meg egyeb gyerekmusoron venne reszt, addig en... :))
Ahogy nezegetem a programot, ugy latom, lesz ott minden, mi szem-szajnak
zingere! :)

:)))) Tehat, egyetlen HA-s se jojjon el, persze Tiszy-n kivul, aki
hivatalbol ott lesz (tenyleg, Arpi, a 4 evvel ezelotti voda-s telszamod 
el
meg?), szal, senki se jojjon el, inkabb talaljatok ki egyeb programokat, 
meg
kifogast-nyafogast, esetleg kezdjetek el fikazni a ro:no-t, a gyarat, a
marketinget meg minden egyebet, hogy miert nem adjak a gepeket annyival
olcsobban, mint amennyit erre a 2napos rendezvenyre koltenek, de semmikepp
se jojjetek ki, mert biztosan naggyon uncsi lesz.... :))))

Udv:
ex-Penti

U.i: Elfelejtettem mondani. Ugy tudom, h. a programban, a kerekcserek
mellett, orankent a lubrikalast is gyakorolni fogjak, ugy hogy janibacsit, 
a
ju esz e'j-bol feltetlenul varom! :)

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS