Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX BUDAPEST 268
Copyright (C) HIX
1998-12-19
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: *** HIX BUDAPEST *** #267 (mind)  25 sor     (cikkei)
2 Bemutatkozas (mind)  37 sor     (cikkei)

+ - Re: *** HIX BUDAPEST *** #267 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!


>egyszeruen politikai okok huzodnak a hatterben, a gonosz liberalis
>budapestiek megbuntetese. Mert ugye 2 millio pesti, akinek faj a
>metro hianya, az kevesebb valasztopolgar, mint 8 millio videki,
>akinek nem faj.
Akkor forditsuk meg. Vajon mondhatom azt, hogy ha metrora
koltenek, akkor azt a 8 millio videkit buntetik, akik amugy is
sok esetben hatranyban erezhetik magukat Budapesttel szemben?
Ha igy gondolkozunk, akkor melyik a logikusabb?
Foleg, ha meg hozzateszem, hogy kik szavaztak meg ezt a kormanyt...
Nem beszelve arrol, hogy 4 ev mulva esetleg szeretnenek tovabb
mukodni. Ha csak Budapestet fejlesztik, az nagyon keves!
Raadasul a budapestiek, ha meg is kapnak a metrot, akkor sem
lennenek elegedettek szerintem. Te hogy dontenel a helyukben???


>Budapesten tomegkozlekedest. Gondolj arra, hogy mi lenne, ha ket savot
>lekeritenenek a Rakoczi utbol. Milyen dugo lenne ott? 
Ha betartanak az autosok a vedett buszsavot, akkor kb. nem valtozna
a dugo helyzete az emlitett esetben. Mivel ma nem tartjak be, ugy
pedig muszaj lenne betartaniuk, ez nyilvan egy kicsit novelne a dugot.

Udv: Gergo
+ - Bemutatkozas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozlok mindenkit!

Andi vagyok es mar egy hete figyelgetem mi zajlik a listan. Hat zajlik
az elet, zajlik. :-) Eloszor is orulok, hogy talaltam egy olyan
forumot, ahol szukebb kornyezetemrol oszthatom meg gondolataimat.
Masodszor pedig megosztanam ezeket a gondolatokat. :-) 
A DBR-metro szerintem nagyon kenyes kerdes. Eloszor is: nem hiszem,
hogy csak szakmai ervek allnak a hatterben. Erre 2 fontos indokom is
van. 
1. A politika politikai dontest hoz es nem szakmait. Ezt ugyan nagyon
tagadjak meg szegyellik manapsag, de attol meg igy van. Es igy is van
rendjen.
2. Amikor az elozo kormany es Demszky arrol dontottek, hogy lesz 4-es
metro, nem csak a levegobe beszeltek. Voltak adatok, szakmai ervek,
amikre ezt alapoztak. Persze voltak ellenervek is, mindig vannak, de
azert jo sokaig kotlottak rajta, mig elkezdtek a beruhazast. Tehat most
hirtelen leallitani nem nyerte meg valoszinuleg a szakma teljes
tetszeset. 
Masodszor kenyes kerdes azert is, mert rossz (?? - vegulis nezopont
kerdese) idopontban hoztak meg a dontest. Miert az onkormanyzati
valasztasok utan ebredtek ra arra, hogy nem kell Bp.-nek metro, holott
Latorcai is mellette kampanyolt? Miert nem gyoztek meg akkor Bp.-et,
hogy nem kell nektek metro, rosszul tudjatok a dolgot? Alternativat
lehetett volna pl. allitani. Es senkinek nem lenne rossz szajize most.
Vagy lehet, hogy a kereszteny-konzervativ Bp.-nek kellett volna a
metro, de a Demszky-felenek mar nem kell? Hat hogy van ez?

Na, ma koltoi kerdessel zarom mondandomat, vigyazzatok a csuszos uton
autoval is, gyalog is, egyeb jarmuvel is. (Bezzeg a metronal nem is
jeges az ut sem! Ezt hogy nem ismertek fel... :-))) )




Minden jot!

Andi

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS