Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1668
Copyright (C) HIX
2002-12-05
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 FW: led. (mind)  32 sor     (cikkei)
2 tali sokadszor :) (mind)  63 sor     (cikkei)
3 Re: Kek LED, ABS eles proba (mind)  40 sor     (cikkei)
4 LED, parasodas (mind)  11 sor     (cikkei)
5 va: re: Kek LED (mind)  17 sor     (cikkei)
6 Bo:rzso:ny-HAT...by Penti :)) (mind)  192 sor     (cikkei)
7 Nagy banatom van .-( (mind)  40 sor     (cikkei)
8 1 perc, hurra! (mind)  20 sor     (cikkei)
9 Autoszerelo kerestetik (Mazda) (mind)  9 sor     (cikkei)
10 Re: BB (mind)  22 sor     (cikkei)
11 Segitseg!!!!!!!!!!!!! (mind)  53 sor     (cikkei)
12 goz es para az autoban megoldodott (mind)  6 sor     (cikkei)

+ - FW: led. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv a listanak!

Regota olvasgatom a listat es gondoltam a kek led vitaba bekapcsolodnek
kicsit.

>Ez már egy igazi szupergagyi kategória! Olyan mint a neoncsík a kocsi
alatt.

A sok csilli villi ledecsket - karacsonyfat a kocsiablakban utalom akarcsak
a giccsesre tuningolt autokat. De szerintem egy meno sportkocsin (supra,
rx7, stb) jol mutat egy neon alul. Persze csak ha megy a kocsi szinehez es
mas gagyi tuning nincs rajt. Egyebkent ha kadmiumsarga vagy piros es oldalt
a kocsi hatso reszen van akkor helyzetjelzoken funkcional :)))

Szal szerintem ezt is lehet esztetikusan muvelni, mint a tobbi kategoriat.
Lattam en mar spoilerben is olyan tetoig ero ocsmanysagot amire csak azt
tudtam mondani hogy ezt most mer kellett? De vegulis o tudja az o autoja.
Vannak meresz tuningok ami valakinek tetszik valakinek nem pl kinek jon be
az felfele nyiloajtos Golf II? Mert szerintem jo 5tlet de ettol az auto meg
Golf II marad. Persze ezert nem kell lenezni a tulajt (sot!). Mert
megtehette volna hogy a Golf+tuning arabol vesz egy ujabb verdat (netan par
eves Suzukit) de nem tette...
Nah kicsit elkaklandozgattam.
Szal neonfeny reszemrol bejon ha izlesesen van megoldva. De a ledek nem. De
ok tudjak.
A minap lattam Astraban elol zold hejzetjelzot (a tompitott kiegett :) ). Ez
is miert jo pl?
Vagy csak ilyen volt a boltban?

Na udv! Jo kerekezest!

Cooper
+ - tali sokadszor :) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

sziaszatok,

egy sokadik nezopont :)
szoval mi ezen a szombaton mar masodszor futottunk neki a talinak :)
fel 10 korul indultunk, mivel a mesterekkel nem egyeztettem, nem vartam
meg oket vacon, hanem elindultunk magunkban. eleg gyorsan leertunk, cca
50km haztol hazig. A tablakat eppen elottunk tettek ki, ugyhogy konnyen
odatalaltunk a sulihoz, ahol sex69 es avi vart minket. kellemetlenul
szemerkelo esoben erkeztunk, gyerkocok ki sem szalltak az autobol. egy ido
mulva kezdtek felforditani az auto belvilagat, ezert bekapcsoltam nekik a
pokembert, hagy nezzek :) mi addig kint beszelgettunk, kozben befutott egy
faliubeli is (bocs, de nem tom a nevet), utana jott a barkasz. kozben
megjelent pistabacsi is, aki felcsabitott minket a suli felett levo
borospincekhez. kar, hogy nem erkezett meg a tarsasag hamarabb, ui. a
pincesor is megert volna egy latogatast. szoval elkezdtuk kostolgati a
borokat, voros ket fajta, utana egy feher. en dontottem az egyik voros
mellett, amibol hoztunk is 5 liternyit, ez volt az ominozus bor, amit este
ittunk meg avinal a pinceben. kozben befutott a szomszed bacsi is, ugyhogy
a szomszed pincet is meg _kellett_ tekintenunk. :) ott is voros es feher
kostolas, aztan elindultunk visszafele, mielott _besotetedik_ :)
amikor leertunk az udvarra, mar majdnem mindenki befutott, akkor jott a
bmw. az ebed kicsit felresikeredett nekem, ui. valahol, talan a bisztronal
leket kaptam. eleg gyorsan leeresztett a bal elso. nadehat, csak
otostalalkozon vagyunk, gyorsan frissen akadt segitseg is, kikaptuk az
emelot, potkereket. emelot teszem a szeker ala, kezdem megfesziteni,
amikor beugrik, hogy ajjjaj, nem tudom meglazitani a csavarokat, ui. a
kerekor ellendarabja nincs nalam :(. mindegy, autot megemeltem, hogy ne a
felnin uljon. probaltuk megtalalni a lukat, de nem jott ossze. ma delelott
voltam vegul is gumisnal. eleg rossz helyen lukadt ki, ahol a feluleti
bpordazat vegeter, es kezdodik az oldalperem, szoval az egyik legrosszabb
helyen, ahol mar vekony a gumi. igy a gumis javaslatara a tartalek gumi
kerult fel a felnire, es ez pedig a potkerekre. szerintuk nem is erdemes
hajtott kerekre feltennni csak vexukseg eseten.
szoval megebedeltunk, kozben sex69 baratom felajanlotta, hogy hazaugrunk
vacra az ellendarabert ebed utan. a csaladot is elvallatak a tobbiek, hogy
elviszik oket a szallasra, igy mi rogton ebed utan el is
indultunk. utkozben tobbszor is lattunk rendoroket az ut szelen, sot egy
helyen minket is igazoltattak. cakumpuder 1 ora alatt megjartuk az utat,
kerekcsere, es irany a suli, ahova nemsokara befutottak a tobbiek a
falunezesbol. mi a tajhaznal csatlakoztunk hozzajuk. sex69 autostarsamnak
ezuton is koszonom a segitseget.
mi is elfoglaltuk a szallasunkat, majd kovetkezett az esti program, egy
kis sorozes, majd irany avi haza, ott elfoglaltuk a hazat, udvart, pincet,
gyerekek is elveztek a dolgot, azt mondtak csak egy kutya hianyzik az
udvarrol. kesobb a szallason folytattuk a dinomdanomot, majd ki ki
nyugovora tert :) msanap mesterunk felesege reggelit tett elenk, amit
aviek szereztek be, majd miutan mindenki felebredt, a tarsasag nagyobb
resze atment tankolni a szomszedba. egesz gyorsan megjartuk, nalunk azert
nem maradt ki a szokasos benzinkuti hienazas. gyerekek es asszonypajtas
egybol lecsapott mindenfele izebigyora a benzinkuti shopban, igy
gazdagabbak lettunk egy birkaval :) egy kommandosegyseggel, csoki
hegyekkel, meg meg a fene se tudja mivel, ja, 5 uveg sorrel is :)))
meg igy is kevesebbe kerult a tankolas, mint itthon.
utana szetneztunk meg a belvarosban, majd irany vissza. jott az ebed, ami
utan elindultunk visszafele nograd iranyaba, ahol varnezes, ill. elotte
megcsodaltuk a patakokkal szabdalt utat kemence es diosjeno
kozott. tavasszal bizti ellatogatunk arra megint.
 a varlatogatas utan mi mar nem csatlakoztunk a terepezo tarsasaghoz,
ui. a kisnyuszi nalunk mar nyugos volt, o mar aludni szokott ilyenkor,
ugyhogy elindultunk vacra.
nagyon jora sikeredett a kirandulas, koszonom a rendezest a csalad neveben
is, remelem hamarosan talalkozunk.
homer
+ - Re: Kek LED, ABS eles proba (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok AUTOsok!

Tegnap "elesben" is sikerult kiprobalnom a VITO
ABS-et:
a foutcarol kanyarodtam le egy mellekutcaba, elottem
egy Punto I haladt, eleg lenduletesen kanyarodott, de
enyhen fekezett is. En, bizva a gyors haladasban,
kozvetlenul mogotte (kov. tav. be nem tartasa),
mikor a Punto-s ugy gondolta, hogy megis atengedi
az ut szelen alldogalo gyalogost es egy eroset fekezett.
Mivel a feklampaja mar egett elotte is, ezert majdnem
elkestem a fekezessel, igy is satu lett volna belole
(es csatt), igy viszont csak egy csikkanas es dobolas a
labam alatt es megalltam a Punto mogott nehany centivel.
Hat, maskor erre _is_ oda kell figyelnem...

Kek LED es egyeb bohockellekek temahoz:
Itt Pakson van egy Csehszlovak gyartmanyu, 120 GLS
tipusu jarmu, tipusat nem akarom megnevezni, nehogy
Frigyes mestert megsertsem... tegnap szurkuletben jott
velem szemben es _mind a negy_ elso lampaja pirosan
izzott - gondolom piros szinu helyzetjelzo izzo volt
beleapplikalva. Feltunonek feltuno volt, mert mikor
meglattam, meg mielott a kocsi markajat felismertem
volna, tudtam ki jon szemben, de minek egy ilyen jo
kocsit (a Skoda 120 GLS a maga nemeben igenis jo!)
ilyen cirkuszosbodekra valo vackokkal elcsufitani?
Egyebkent a jelenseg nem autofuggo, hanem a tulajhoz
kotodik - szerintem - es csak financialis es presztizs
okok miatt jelenik meg egyes markakon nagyobb szamban.
A fent emlitett 120GLS tulaj erosen Skodafuggo,
tobb kulonbozo tipus utan egy Daewoo kiterot
kovetoen mostanaban tert vissza a "markahoz".
Frigyes mester talan ismeri is... minden talin ott van.

Ennyit mara, es mivel legkozelebb csak 2003-ban
dolgozom, mindenkinek bekes karacsonyt es boldog 
ujevet kivanok!

Udv.:   Jozsi (VITO108CDI)
+ - LED, parasodas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

a kek LEDes valaszt NME1 olyan tokeletesen megirta tegnap, 
hogy nem is tudok mit hozzatenni. A szanalmas szo nagyon 
ott van!!

Parasodas: sokan a pollenfiltert irtak, en meg elotte egy 
egyszerubbet is megprobalnek: nem hagytad veletlenul belso 
keringetesen a szellozest?

Cs.
+ - va: re: Kek LED (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Pici  fiuk,  ennyi energiat forditani a kek ledek fikazasara - ez
sem  semmi... Valaki attol boldog, valaki meg attol, hogy horgolt
csipkevel aggatja tele a szelvedo tetejet.
Ezek  a  ledes,  neonos  autok  mind-mind  csajozos  autok. Regen
tukros-szives mezeskalaccsal lehetett hulyiteni a bucsuba, ma meg
ezzel. Hagyjatok mar beken szegenyeket. :-)

>En  peldaul  azert  vagyok  ellene, mert ha meglatok egy Suzukit
>vagy  mas  bevasarloautot  teleaggatva  kek  leddel,  spoilerrel,
>szirszarral, es befordulok az arokba a rohogestol...

Azt  hiszem,  hogy  elfelejted,  amikor  3  evesen a felforditott
hokedliben  labossal  a  fejeden  urhajost  jatszottal.  Azon sem
rohogott senki. Ezek mind komoly dolgok. A ferfiva valas kuonbozo
stacioi.
--
Meszaros Geza
+ - Bo:rzso:ny-HAT...by Penti :)) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

2002.11.30-12.01=Bo:rzso:ny-HAT
Beszamolo powered  by Penti... :)
Part one: szombat

Sziasztok HA-sok!

Hat...megvolt a tali! :) Es rogton hozzateszem, hogy sajnos.
Vagyis, sajnos, mar veget is ert!... :(

Az elozmenyeket minden huseges listatag es lelkes "hidden" olvaso
(ugye Gabo? :) ) ismeri: hala avi jol idozitett "agitalasanak" :),
a te'li a'lomra szenderulni keszulodo listatagok kozul jonehanyan
raharaptunk a tali felvetesere, es a gondos szervezesnek hala, az
elmult hetvegen sor kerulhetett az altalam Bo:rzso:ny-HAT-nak
elnevezett esemenyre, a talira.

Bar pentek delutantol szombat reggelig egyfolytaban esett, a mereszebb
jelentkezok - gyanitom, hogy a HAT szemelyes varazsa miatt - mindezen
mostoha idojarasi es egyeb elrettento korulmenyekre fittyet es egyebeket
hanyva, szombat reggel megjelentek a Frigyes altal javasolt
konvoj-helyszinen, a Forgach utcai ARAL kutnal, amirol most mar
mindnyajan tudjuk, hogy valojaban OMV. Mindenki ott volt, egy, csak egy
legeny nem volt talpon a videken es az nem volt mas, mint a Hungarian
dugoban araszolgato - a konvoj felvezetesevel megbizott - jomagam...
Idovel azert megerkeztem, es nagy oromomre egy csomo ismerost fedeztem
fel az amugy nem unatkozo resztvevok kozott, mint pl. az alfas
baumgartneres "Mapetso"-djTiszy, aki gyonyoru michelin-es szelfogoban
uzent hadat a hidegnek, jelezve, hogy a hideghaborunak egyszer es
mindenkorra vege, vagy Soma, aki az ujjaszuletett, mindig is az
extrairol hires szeme-fenye, most mar Maruti motoros Trabijaval erkezett,
hogy Frigyesrol ne is beszeljek...:))
(a baratsagos smiley a skodalatos termo-sapijanak szol)

Aztan elindultunk...
A forgalom kifele, a 2/A fele pocsek volt, en meg meg nem jartam arra,
igy hat nagyon jo neven vettem, hogy Tiszy-ek atvettek a konvoj-vezetest;
koszonet erte. A 2/A-n  mar relative jol tudtunk haladni, igy hat "seperc"
alatt a magyar-szlovak hatarnal talaltuk magunkat... :) , ahonnan mar csak
alig par km-re talalhato Bernecebaráti. Eme parkilometeres szakaszon
"megcsodalhattunk" egy - maga'n harakirit vegrehajtott - Seicento-t, ami
talan kigyonak kepzelhette magat, mert hirtelen felindulasbol megprobalt
feltekeredni egy balos kanyar kozepen tuli fa'ra - hozzateszem, hogy a
latottak alapjan ez naggyon nem jott be neki, es Tiszy kollega ismet
"csillogott", a maga paratlan humoraval, merthogy amikor kesobb a latottakat
megvitattuk, igen talaloan +jegyezte, hogy - mivel az utkozes nyoman a
kisauto majd' fe'l motortere eltu:nt - mar nem nagyon lehet Seicento-nak
hivni, mint inkabb "csak" Tricento-nak...
Haaat igen, a to:mo:rito: eljaras, mint minden mas teruleten,
itt is eredmenyesen mukodik...

Nem sokkal ezutan, ugy 11 korul, megerkeztunk Bernecebaratiba.
Vagyis a sze'le're. Ne'mi tanacstalansag es acsorgas utan, amit egy gyors
"avi-felhivas" kovetett -, a pontos utbaigazitasnak es a HIX-feliratok
gondos elhelyezesenek koszonhetoen, egyszer csak megerkeztunk az
iskolaudvarra, ahol is, mint ahogy az jo hazigazdahoz illik, avi ta'rt
karokkal (es jegbehutott sorrel) va'rt rank, es egy par elottunk erkezo
tarsunk, gondolok itt homer-ra es csipet-csapatara, es sex69-re, aki
- tartva magat a listan tett igeretehez -, vegigdongetett "joszagaval"
a 2/A-n, szere'ny 160-al, a kis fekete, 16 szelepes 323-ával, amirol
tudjuk, hogy a Mazda-gyar alapbol 3 ev garancicat vallal, ugye, homer?
:)))
Szep lassan megto:lto:ttu:k az iskolaudvart..., aztan Frigyese'k is
megerkeztek, mert utkozben, Vac egyik lehajtojanal mini-mini-HAT-ot
tartottak attis-sal és ezen technikai okokbol picit lemaradtak a konvojtol.
(Bocsesz Frigyesz...) :)

Mikozben mi egymas autojat es egymast "kostolgattuk", homer
"engedett a csabitasnak" (mely ez esetben nem kigyo kepeben jelent meg,
de meg csak nem is szoke szire'ne'ben) es meglatogatta Pista bacsi
pincejet..., es egy teljesen masfajta kostolas - és Pista bacsi
vendegszeretetenek - aldozatava valt... :)) Szeeegeny... :))
Aztan egy ido mulva igen vidam es emelkedett hangulatban (es egy ballon
vorosborral)csatlakozott ujra hozzank, mikozben mi tovabbra is egymas
gepsarkanyat csodaltuk es gyakoroltuk azt, amit a nyila's_za'ro-gyarto
kisiparos, Bill Gates oly remekül "kifejlesztett" a konyhajara jo penzt
hozo mu:te'ti (operacios) rendszereinel: a lefagyast... :)
Es amikor mar majdnem sikerult tokeletesen elsajatitanunk ezt,
- bar asszem, a kek halal szele azert egyikunket sem
legyintett meg :) -,  elindultunk ebedelni. Ekkorra mar
tenylegesen nemzetkozive notte ki magat a tali, mert ido kozben
Szabi is megerkezett, igen ba'jos "mini-konvoj"-felvezetojevel.
Szoval, elindultunk ebe'dke'zni...
Szegeny homer mikozben szep-szabalyosan parkolni igyekezett
gyonyoru 406-osaval, valahogy naggyon kiszurt magaval...,
no meg a bal elso kereke'vel... :( Seperc alatt teljesen lapos lett
az alig 4000 km-t futott gumi... :(  Ez tan meg orvosolhato lett
volna, egy jol iranyzott replace -szel, DE..., szoval, kifogott rajta
a kere'ko:r... :((( Mi meg csak alltunk es bamultuk, hogy mikent jon
egyre jobban bele a "kurblizasba" (jo-jo, tudom, hogy nem kurblizott;
azt anno dolnaynorbi csinalta, a Veres-HAT-on... :) emlexel, Frigyes?),
aztan vegul feladta...Kere'kcsere ehgyomorra, pincezes utan, ebe'dke
elo:tt, kere'ko: nelkul? Lehetetlen!...Nana'hogyaz! :)))

A vendeglo talan legkozkedveltebb pontja sokaig a jo meleget a'raszto
me'retes cserepkalyha volt, majd az asztal es az izletes hammognivalo,
mindaddig, amig Tiszy-ek fel nem fedezte'k az aranytojast tojo tyukot
es Webasto-kollega (a la mo:szjo: Udvardy Bazsi) bankot nem robbantott
- megjegyzem, a helyiek oriasi megrokonyodesere es naaaagy banatara... :) -.
Ebed kozben tovabb bovult a talin resztvevok tabora, hiszen idokozben
megerkezett megaduo is, jo sok "mega"-val, duo nelkul, hacsak a vaditoan
tuzpiros GT 3000-et nem vesszuk annak... :))
Nana', hogy rohantunk megnezni a naftat joizuen falo' 300 tagu me'nest!!! :)
Az ebed-projekt i-je're a pontot szvsz a velem szemben ulo kedves
jelenseg tette fel, amikor is az ebed utani "ejto:ze's" alatt
ba'josan megerdeklodte, hogy nincs-e valami süti... :)
Es - hala a minden sohajunkat kitu:ntetett figyelemmel kisero
????? neninek - lett su:ti, mert vaahonnan elovarazsolt par edes
falatot... Derultseget okozott, hogy valamennyien mas-mas izu:nek
ereztuk ugyanazt a ma'rtott szeletet, mert volt, aki epresnek erezte,
volt, aki malnasnak, megint masok barackosnak, illetve bana'nosnak... :)
De...jol esett! :))
Ebed utan visszamentunk az oskolaudvaron tovabbra is csatasorba allo
es rank turelmesen varo, a betonon be'ke'sen boklaszo-legele'szo:,
de leginkabb csak va'rakozo muszta'ngjainkert es elindultunk a panziohoz,
leendo szallashelyunkre. Nem mondom, az elo:tte levo focipalya eszembe
juttatta a listan tett igeretemet, igen-igen, a szantassal
kapcsolatosat :), de avi keresere eltekintettem tole, mert igazan nem
akartam, hogy miutan mi elmegyunk, az amugy naggyon baratsagos berneceiek
meglincselje'k... :), igy, a focipálya-szantas most elmaradt... :)))
Miutan elfoglaltuk a helyunket a 3-4-5 a'gyas szobakban, megint
o:sszegyu:ltu:nk, merthogy -igeretehez hiven - "randink" volt BB egyik
helyi illusztris szemelyevel, magaval a polgarma'esztro urral...
Remelem, senkit sem tevesztettem meg..., a BB ez esetben nem a
Big Brother vagy BalatonBoglar akar lenni, hanem termeszetesen
BerneceBarati... :))

A helyi nevezetessegeket orommel es lelkesedessel bemutato polgarmesterur
TE'NYLEG E'LVEZTE, hogy kiseloadast tarthat egy ilyen nepes tarsasag elott,
es szamomra az is le'lekbizsergeto: volt, amikor az alig 2 km-rel odebb
huzodo hatar felesleges mivoltat is becsempeszte a gondolataiba... :)
A templom, a benne levo olajkazan, majd a tajhaz valoban annyira helyi
nevezetesseg, hogy hiba lett volna kihagyni..., nem beszelve a fennseges
latvanyrol, es a szemben levo dombon itt-ott szetszort, hivogato ha'zakrol,
amik - es a tersegben szettespedo nyugalom - jonehanyunkban odakoltozessel
kapcsolatos gondolatokat ebresztett... :)
A tajhazbol irany vissza a panzioba, de varjunk csak, tortent me'g valami,
amit igazan nem lenne ildomos kihagyni a kronikabol..., meghozza az a
bizonyos kis "se'ta" a GT 3k-val, amibe "veletlenul" belecsoppentem...
Haaat, az uuugy vooolt, hogy az addigi soforom, avi, elindult a panzioba
es en gyanutlanul megkerdeztem megaduo-t, hogy nince-e veletlenul meg egy
hely a GT-ben... Eppenseggel volt, es en beszalltam... Aztan jol
meglepodtem, amikor nem a panzio fele vette az iranyt, hanem pont
ellenkezo iranyba... Aztan meg elvezettel tapasztaltam a GT
tulajdonsagait..., beleragadva a hatso ulesbe... :) Volt "mezei" autos
bemutato, es volt sportos fokozatu is, es iggen kellemes volt erezni,
amikor 3. fokozatban 60-rol felgyorsult 160-ra, es ez nem km/h-ban ertendo,
hanem mp/h-ban... :)) Itt jegyeznem meg, hogy ido kozben a Tricento-t
elszallitottak a tett helyszinerol, hiaba is akartam Tamasnak (=megaduo)
- elrettento peldakent - megmutatni... :)))

Az est avi pincejenek szemrevetelezesevel folytatodott..., ahol kiderult,
hogy sokan szeretik az egyebkent tenyleg izletes vorosbort
(ugye, Krisztian&Co? sokat fogyaszt az a 405-os po:zso' 100-on...) :),
de persze nem mindenki rajong erte, mert van, aki a pezsgot favorizalja...
Persze, remek hazigazdankon ez sem fogott ki, mert rogton odabo:ko:tt a
sarokban allo polcra, ahol mindenfele italkulonlegesseg csabitott bennunket
agysejtjeink szamanak csokkentesere, de nem, a pezsgot kedvelo HA-tarsunkat
nem lehetett eltantoritani ama szandekatol, hogy _aznap, és ott_ nem iszik
egy korty alko_hol?-t sem. Nem sokkal kesobb kiderult az is, hogy miert,
ugyanis nem sokkal kesobb elbucsuzott tolunk, es hazaindult... :(
A pince hangulatat tovabbvittuk a panzioba, ahol is komoly akadalyba
utkoztunk, no, nem Soma Trabarutijat cipelte be valaki, es egyebkent is,
az mar nem akadaly, nemes egyszeruseggel kezdett kihulni a haz,
es a megbizott gondnok gondok nelkul valami -szamunkra ismeretlen-
rejtekhelyen futtatta nagy buzgosaggal a szundi-programot...
Haaat, mi nekilattunk a kazanok etetesehez, es bizonyitando,
hogy nemcsak autozas kozben vannak velunk o:rzo:angyalaink, nem robbant fel
a kek kazan, amirol idovel kiderult, hogy a papanzio melegviz-ellatasat
hivatott szolgalni... :)) , majd ralelve a pirosra, alaposan megpakolva azt,
rogton erezhetove valt, ahogy beindult a homerseklet-stabilizacios
projekt.:)
Ezen izgalmak utan, mintha szent mi se tortent volna, folytattuk a
tarsalgast, egyik elmenybeszamolo kovette a masikat, igaz, ebben aktivan
kozremukodott a kulonbozo szinu es izu (no es alkoholtartalmu) italok
magunkba juttatasa.:))
Amikor megeheztunk, vacsoraztunk, es itt szeretnem ismetelten megkoszonni
avinak nemcsak a szervezest, hanem minden plusz "szolgaltatast" es
hozzajarulast, mint pl. a bor, a vacsi es a masnapi reggeli "alapanyaga",
amikkel onzetlenul vendegul latott bennunket, es Katinkanak is
(=Frigyes asszonykaja), amiert oly otthonosan jart-kelt, faradhatatlanul,
a konyha es a nappali kozott, "sza'rnyai ala ve've mindnyajunkat, hogy sose
szenvedjunk barmiben is hianyt. Mint egy igazi "TyukAnyo". :)
Egy pillanat alatt fe'l egy lett, amikor is elkezdtunk szedelozkodni, hogy
eltegyuk magunkat masnapra (ami egyebkent mar aznap volt, de ez a lenyegen
mar mit sem valtoztat).
---
En is elteszem magam holnapra, amikor is majd a vasarnapi esemenyekrol
szandekozom beszamolni... :) Addig is, tovabbi minden jot!

Udvi:
	Penti
	:)
+ - Nagy banatom van .-( (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!
Tegnap este elgazoltam egy vaddisznot. Hat mit mondjak, eddig se sze-
rettem oket, na de ezek utan... Sajnos, az oreg Citroen CX-emnek lebon-
totta az elejet. Szerencsere nem mentem gyorsan, talan 80-nal (eppen
csak kikanyarodtunk a 6-osra, hideg volt meg a turbo), es a szitalo eso-
ben keson vettem eszre a sartol teljesen terepszinu disznokat, amint liba-
sorban (disznosorban) kocogtak keresztul az uton. A padlofek (szeren-
csere ABS is van az auton) sem tudta megfogni az autot, olyan 40-50-
nel csaphattam el azt a menku nagy allatot. BE lampa, BE helyzetjelzo-
iranyjelzo la,pa, BE sarvedo, gephazteto, BE ajto, huto... ez a gyorsfel-
meres eredmenye, es alabujni meg nem mertem :-(
Nagy gondban vagyok most. Amiben a velelmenyeteket, segitsegeteket
kernem:
2,5 l-es, turbodizel (Turbo2) motor van benne, most felujitott adagolo-
val. Igen szepen muzsikal. Most vettem meg a kicserelendo lengokar
csapagyakat is. A valto felujitasra szorul, a csomagtartofedelet ki kell
cserelni, a gephaztetot nem erdemes javitani, cserelni kell. A klima ugy
latom nem serult (a huto sarka szerintem alulrol kapta az impulzust), es
igy elso ranezesre az intercooler sem. Imadom ezt a tipust, es nagyon
ragaszkodom ehhez az autohoz.
Nem szakerto becslesem szerint, mintegy 200 kFt kar keletkezett az au-
tomban. Szerintetek mit erdemes csinali?
Venni egy motorhibasat, es atrakni bele ezt a motort?
Kikarosszeriaztatni ezt?
Szetbontanini az egeszet, eladogatni es venni valami masikat?
Sajnos nem vet fel a penz, es sok munkam van ebben az oreg vasban.
Nagyon ragom magam. Szivem szerint az elso ket megoldas egyiket va-
lasztanam. Ha valakinek esetleg lenne kapcsolata Citroen CX bontoval,
oriasi segitseget tudna nyujtani.

Az egy masik mise, hogy a vadasztarsasag kepviseloje azt mondta,
nem fizetnek karteritest, (nincs is erre biztositasuk) mert ki van teve a
vadveszely tabla. :-(

Minden otlet, megoldas erdekel, es minden segitseggel nagy oromet
szereztek.
Elore is koszi szepen!
--
Szeretettel: Péter

+ - 1 perc, hurra! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

>>Ugyhogy a tobbit irjatok meg ti.Nagyon megneztem volna legalabb
>>kivulrol, hogy hogyan hasit a 3000GT.
>Nem rossz, csak kicsit lassu :-). Vac utan zarovonalon megelozott
>(kicsit uveghangja volt mar :-) ), de Godnel mar nem birta a 160 -at.

Ez igy pontos: a sofor nem akart sietni.

>Legalabb 1 perccel elobb ertem Pestre.

Ez egy kicsit ovis stilus szerintem. Gondolom egesz nap arra vartal,
hogy versenyezzunk. Nos en nem. Nekem nem errol szol az autozas.
Azt hiszem, akivel beszelgettem, az nem is ilyennek ismert meg.
Egyebkent ha mar zarovonalrol van szo, azt is leirhattad volna, hogy
te pedig nemegy falun 70-felett, masokat elozve mentel at :(

Gratula az 1 perchez (meg ki is merted), nagy hostett volt.

Tamas
+ - Autoszerelo kerestetik (Mazda) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

  Keresek megbizhato, nem tul draga autoszerelot 323-hoz (meg a kocka).
Gyorsnak nem kell lennie. Alap dolgok (foleg csak atnezes) kellenenek,
tudtommal semmi sem rossz, de ki tudja...
  Ja, mindez Budapesten. Otlet?

Koszonettel,
  Gyula
+ - Re: BB (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> az alábbiakat írta a következő üzenetben:
news:...
> Nagy testver nagy szemekkel:
> Angol listan olvastam, hogy tervezik minden autot ellatni olyan (a
> kesobbiekben ket utas) jeladoval, amely azonositja a kocsit es az ut
szelen
> talalhato erzekelokkel kommunikal. Egy kozponti szamitogep tartana nyilvan
> az adatokat, amelyek mobil halozaton, vagy muholdas rendszeren keresztul
> jutnanak el hozza.
>
> Udv joe
> XM 2.1TD
>

Láttam a TV-ben doksifilmben az amcsik olyan adókat építettek az útba, ami
kommunikál a járművekkel, amiket számítógép irányít. több autó ment
egymástól pár méterre szorosan egymás mögött sofőr nélkül. Ez a balesetek
megelőzésében jó lehet. Ha az autó tudja, hogy milyen messze a másik, akkor
nem tudsz nekimenni. Bár belegondolni is rossz, mi lesz, ha ezt a rendszert
valaki meghackeli!

Sloan
+ - Segitseg!!!!!!!!!!!!! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Lista Tarsak!

Az egyik jo baratom hon szeretet idos Citroenjevel kapcsolatban beolloztam
egy emilt. Keresem, ha valaki tud segiteni kerem
segitsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elore is koszi!

Bamli Zoli

"Hello!
Tegnap este elgazoltam egy vaddisznot. Hat mit mondjak, eddig se sze-
rettem oket, na de ezek utan... Sajnos, az oreg Citroen CX-emnek lebon-
totta az elejet. Szerencsere nem mentem gyorsan, talan 80-nal (eppen
csak kikanyarodtunk a 6-osra, hideg volt meg a turbo), es a szitalo eso-
ben keson vettem eszre a sartol teljesen terepszinu disznokat, amint liba-
sorban (disznosorban) kocogtak keresztul az uton. A padlofek (szeren-
csere ABS is van az auton) sem tudta megfogni az autot, olyan 40-50-
nel csaphattam el azt a menku nagy allatot. BE lampa, BE helyzetjelzo-
iranyjelzo lampa, BE sarvedo, gephazteto, BE ajto, huto... ez a gyorsfel-
meres eredmenye, es alabujni meg nem mertem :-(
Nagy gondban vagyok most. Amiben a velelmenyeteket, segitsegeteket
kernem, hatha van valakinek ilyen iranyu tapasztalata:
2,5 l-es, turbodizel (Turbo2) motor van benne, most felujitott adagolo-
val. Igen szepen muzsikal. Most vettem meg a kicserelendo lengokar
csapagyakat is. A valto felujitasra szorul, a csomagtartofedelet ki kell
cserelni, a gephaztetot nem erdemes javitani, cserelni kell. A klima ugy
latom nem serult (a huto sarka szerintem alulrol kapta az impulzust), es
igy elso ranezesre az intercooler sem. Imadom ezt a tipust, es nagyon
ragaszkodom ehhez az autohoz.
Nem szakerto becslesem szerint, mintegy 200 kFt kar keletkezett az au-
tomban. Szerintetek mit erdemes csinali?
Venni egy motorhibasat, es atrakni bele ezt a motort?
Kikarosszeriaztatni ezt?
Szetbontanini az egeszet, eladogatni es venni valami masikat?
Sajnos nem vet fel a penz, es sok munkam van ebben az oreg vasban.
Nagyon ragom magam. Szivem szerint az elso ket megoldas egyiket va-
lasztanam. Ha valakinek esetleg lenne kapcsolata Citroen CX bontoval,
oriasi segitseget tudna nyujtani.

Az egy masik mise, hogy a vadasztarsasag kepviseloje azt mondta,
nem fizetnek karteritest, (nincs is erre biztositasuk) mert ki van teve a
vadveszely tabla. :-(

Minden otlet, megoldas erdekel, es minden segitseggel nagy oromet
szereznetek *maganban.*

Elore is koszi szepen!
--
A demokrácia nem merülhet ki abban, hogy két farkas és egy
bárány megszavazza, mi legyen vacsorára... (J. Bovard)
---
Köszönöm a szeletet, amit áldoztál rám az idődből... Szeretettel: Péter"
+ - goz es para az autoban megoldodott (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Kosz mindenkinek a segitseget a fenti temaban. Megoldodott a problema, a
pollenszuro volt a ludas.

Tibi

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS