Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1184
Copyright (C) HIX
2001-07-31
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
		
Kedves HIXesek!

Talan eszrevettetek, hogy az utobbi idoben a szokasosnal is kevesbe
ertem ra (ha ez meg lehetseges). Nos, leginkabb azert, mert van egy
(pontosabban ket ;-)) uj nagy projectunk:

        http://TwinGirls.NET

Ennek oromere haza is jottunk nyaralni (10 ev ota eloszor nyaron),
szeptember elejeig Mo-on leszunk, a fentiek ellenere itthon sok
szabadidovel.

Jozsi. /HIX/
 (olvasom minden nap)
1 Chucky vs olasz (mind)  33 sor     (cikkei)
2 Alfasok - vezerlesmodosito gond (mind)  35 sor     (cikkei)
3 Mitsu D-ID (mind)  27 sor     (cikkei)
4 Ford Ka (mind)  19 sor     (cikkei)
5 Frigyes udvozlete (mind)  27 sor     (cikkei)
6 Re: Re: Amcsi kocsik evjarata (mind)  44 sor     (cikkei)
7 gokart (mind)  12 sor     (cikkei)
8 Re: nyitott almok (mind)  24 sor     (cikkei)
9 kipufogo javitas (mind)  10 sor     (cikkei)
10 autobehozatal kulfoldrol (mind)  10 sor     (cikkei)
11 Zotya2, alomauto, autos musor (mind)  27 sor     (cikkei)
12 alfa ... omega (mind)  71 sor     (cikkei)
13 Re: made in itlai (mind)  28 sor     (cikkei)
14 Re: Amcsi almok (mind)  15 sor     (cikkei)
15 Tamoil kutak + Jet kutak (mind)  8 sor     (cikkei)
16 szop@tas? (mind)  18 sor     (cikkei)
17 fekdob levarazsolas (mind)  14 sor     (cikkei)
18 Alfa 33 vs 146 (mind)  13 sor     (cikkei)
19 Az en Alfam... (mind)  14 sor     (cikkei)
20 olasz alkatreszek (mind)  57 sor     (cikkei)
21 Mustang, 33 boxer (mind)  7 sor     (cikkei)
22 Autogaz (mind)  23 sor     (cikkei)
23 hipos auto (mind)  14 sor     (cikkei)

+ - Chucky vs olasz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!
Szia Chucky!

>Ugye példának okáért miért tart feleannyi ideig az olasz
>toronysilent /gyengébbek kedvéért ami az elso gátlók felso 
>végén van/ egy
>Golfban mint mondjuk egy Sachs vagy febi? Persze hiszen 
>többe is kerül?!MI?!?!!

Kerdesedre valaszolok: Mert a legszarabbat veszed meg. 
Amugy az teny, hogy az olaszok nem eppen precizek. Az Alfam 
ajtajai kicsit erdekesen nyilnak, pedig allitottak mar 
oket. Most mit csinaljak? Ez van! A baj az, hogy hozzank 
csak a szar, de olcso cuccost hozzak be. Az Alfahoz2 het 
alatt hoztak gyari tomitest, de inkabb kivartam, mint 
szivjak az utangyartottal. A Skodrinal megtanultam, hogy 
gyari beszallito ide vagy oda bizony van egy minosegi 
vallogatas: Nagyon jol sikerul Alfa/Lancia, jol sikerul Fiat
Meg jo Sajat neven, Szar utangyartottkent eladjuk. Na ennyi 
a tapasztalatom es inkabb megveszem +15%-al dragabban a 
fullost, minthogy 15ekm utan megint szivjak valamivel.

Na most nekem van egy kerdesem:
Hogy lehet az, hogy a VW a Golfot evekig arulta a 30 eves 
"kiforrott" 75 pacis 1.6-os motorral, ami4 decivel 
fogyasztott kevesebbet az 1.4-es Alfa boxernel, ami ugye 88 
pacis volt es altalaban 250 ekm utan dobta be a torolkozot. 
A kerdes lenyege: hol van az az iszonyu fejlesztes, amit a 
VW hirdet magarol?

Bye

Frescho
+ - Alfasok - vezerlesmodosito gond (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Alfasok,

unnepelyesen egy nagy gond van itt az uj Alfammal - hadd kapjon municiot az 
Alfasokon rohogok tabora is. De mint mar mondottuk: hasonloan mas baromi jo 
autokhoz nem szeplotlen a mi szerelmunk, de igy is a legklasszabb szivunknek 
a placcon.

Naszoval: AR 145 1.4 TS, 1999-es, 26500 km. Ugy egy honapja eszlelem, hogy 
egyre hangosabb az alapjarat, elkezdett dizelesen kattogva szolni, emellett 
neha surrog es futyulo hangot is ad, egyenetlen (az alapjaratrol beszelek 
meg mindig). Egyeb baj semmi, eddig sosem semmi baj nem volt a kocsival, 
ereje van, fogyasztas stabil.
Bementem a szervizbe, ahol azt mondtak 5 masodperc hallgatas utan, hogy 
nanaaa, hat minden 145/146-osnal ez van, a VEZERLESMODOSITO a beteg. Csere 
kell, csak az anyagdij 120 ezer Ft. Na mondom, megis hogy lehet 1,5 eves nem 
szethajtott autoval ilyen draga nagy gond, erre mondjak, aaa, semmi gond, 
szinte MINDEGYIK AR 145-oson ki kell ezt az izet cserelni, nem en okoztam, 
rutin ugy, mind visszajon. Erre mondom: szoval TIPUSHIBA??? Azt mondjak 
erre: na azert ezt a szot ne hasznaljuk, maradjunk annyiban, hogy mindnel 
elojon 1,5 eves korra. (persze, mert akkor az o saruk lenne)
Kerdes:
1. Mi ez a hiba most akkor?
2. Mi lesz, ha nem cserelem ki, karosodik az AR-m? Mert a nagyobb alapjarati 
zajt jol birom - ha majd 200 ezerrert halkitanak amugy le.
3. A garancia ugye 1 eves, de mi van a 3 eves SZAVATOSSAGgal? Erre nem 
terjed ki? Merthogy ahogy nezem bizony tipushibarol van szo, nem en okoztam 
az elegge uj automon. Ki fizeti a cehhet?
Van tapasztalatotok ez ugyben???
Elore is kosszepen,

Peter
AR 145

_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp
+ - Mitsu D-ID (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,

Janos irta:
>>>
Mitsu Carisma
....
A megtett 960 km alatt (ebbol kb. 700 km legkondival) 5.5 
liter volt az atlagfogyasztasa.



Hiaba, ez is Renault-motor :-)

Egyebkent 1870 ccm, Common-Rail. Tenyleg jo a blokk. 
Jaraskulturajaval es fogyasztasaval majdnem (de csak 
mejdnem) megkozeliti a Peugeot HDI-t. 

Hasonlo jo benyomast tett ram a Fiat JTD is. A VW dizelek 
viszont botranyosak (pumpen-du:se). Rettenetesen huznak, 
hihetetlen nyomatekkal, de olyan zajt csapnak kivul-belul, 
mint egy 15 eves dizel Fiat Regata 5000-es fordulatnal...


(johet a flame)


deejaytiszy
+ - Ford Ka (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,

Fekete Zoli irta:
>>>
Vegyel egy Ford Ka-t, velemenyem szerint nem jarsz rosszul. 
Nekem tetszik a dizajn, jo eros motor, szep, egyszeru 
belso. Nem rossz kiskocsi.


Akarhonnan olvasom, nem talalom a szmajlilt.
Pedig jo poen, SZVSZ.

Merthogy:
Teljesen anemikus, fing motor, de legalabb fogyaszt NYOLC 
litert.
Dizajn pedig: de gustibus non est diputandum.


deejaytiszy
+ - Frigyes udvozlete (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozlet,


Frigyes baratunk szeretettel udvozol mindnyajatokat.
Tusnadot tulelte, teccett is fenemod neki, elmondasa 
szerint.

Viszont a hardvere (nem a Skoda) bekapta a SIRCAM virust, 
ugyhogy kaputt. A gyogyulasaig nelkuloznunk kell ot.


udv, djtiszy Frigyes neveben



****
Militec NEM KAPHATO! Most 10% kedvezmennyel!!
Akcio listatagoknak: levegoszurohoz LEVEGO most 20% 
kedvezmennyel!! Eredeti Renault levego!
HIX matrica " es Felunk.com" felirattal 
utanvettel ingyen kaphato.
Ugyanitt barna Skoda olcson elado.
Ez itt egy hirdetes-sor, amiben semmi fontos informacio 
nincs, de azert minden levelem aljara odateszem.
Talaltam Tusnadon GIK-031-es rendszamot. Tulajdonosa 
atveheti az Uri utcaban.
****
+ - Re: Re: Amcsi kocsik evjarata (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, hello Gergo!

>> Bel Air? Street Rod nevu jatekot ismeritek?
>Persze! Na pl. onnan lehet sok jo dolgot tanulni.

Az 1. es masodik resz utan nem jelent meg ujabb?

>> Fogash szerint 67-ben jelent meg a Mustang.
>> Most akkor ki teved?
>Megjott a donto bizonyitek, tehat a Mustang 64 ota vagtat.

Oreg lo nem ven lo :-)


>> Akkor 68-as kell! Sok kobcentit akarok! Sokat!
>> Lehet hogy inkabb egy kamionra kene vagynom? ;-)))
>Hm. Akkor javasolhatok meg egy 73-as Cadillac Eldoradot.
>8200 ccm, elsokerekhajtas!

A 8200 johet, de elsokerekhajtas amcsiban? Raadasul ekkora
gepnel? Ez valami elvetemult dolog lehet... Remelem az 54-es a
hatso kerekeit hajtja, kulonben kiabrandulok belole...

>Van Mo.-n ketto is, egy feher Convertible, ez tavasszal
>valami 3M koruli osszegert volt elado. Belul feher bor!

Ahhoz kepest nem is draga. Sot, olcsonak gondolom.

>> >54es Eldo? Erdekes szerkezet, kisse meg postwar design,
>> >de szep!
>> Csak nem azt akarod mondani, hogy akar meg keped is van rola?
>> Mert akkor izibe nekem keretik kuldeni hogy halas lehessek!
>Korbenezek. 54es Eldorol nincs, de most van egy linkem,
>barmilyen Caddyrol szedek.
>Akkor a freemailre mehet?

Igen, johet! Esetleg ha az Eldo fejlodeserol lenne par kep, az
kiraly lenne.


Udv:
          ___/ Soma \__/ OE4+HE114 \__/ 601DL \___
          Normál leveleket ide: 
          Csatolt file-okat ide: 
+ - gokart (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,


A multkori HIX-es elmenybeszamolon felbuzdulva az asszonnyal es sogorral
voltunk mogyorodon gokartozni... hat nem mondom leizzadtunk rendesen, de
marhara elveztuk.

Ha mentek legkozelebb is, mindenkeppen szoljatok, megyunk mi is!


EuG
Xsara 1.4
+ - Re: nyitott almok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>Szamomra mindig(?) is a kabriok testesitettek meg az alomauto >>fogalmat. 
>>Bar egy Ferrari vagy Porsche nem realis va'gy (talan epp >>ezert alom?), 
>>egy C70-es vagy egy 206 CC, vagy akar az S2000-es talan >>inkabb. Egeszen 
>>ez utobbi megjeleneseig a Mazda MX-5-os volt a(z >>egyik) kedvencem

>Jo izlesre vall, bar a 206CC-t egy kalap ala venni egy C70-nel... Az 
> >S2000, MX-5, Z3 viszont nem kabriok, hanem roadsterek, vagyis ezeket 
> >eleve nyitottra terveztek, csak van szuksegtetejuk.

Fogash, elnezest a pongyola fogalmazasert. ;-)

>A Volvo, Porsche kabriok tetejet felcsukva a femtetos alakot kozelito 
> >format kapsz, mig egy S2000 tetejet felcsukva valami fortelmes jon 
> >letre.

Ez azert nem fog visszariasztani attol, hogy egy nap - ha lesz egyikre vagy 
masikra penzem - megvegyem, amennyit fent lenne a teteje (de nem is az a 
feladata)...

Udv:
Bence

_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp
+ - kipufogo javitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok!

Tobbszor ajanlottatok mar masoknak kipufogo szervizt Bp-en. Ezuttal nekem 
lenne szuksegem egy cimre, ugyhogy kerem, ne kimeljetek.

Kosz,
Bence

_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp
+ - autobehozatal kulfoldrol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

 kerrdezett a kulfoldi autobehozatallal kapcsolatban.
Javaslom, nezd meg a http://www.kicsikocsi.hu/ , ok megszervezik az utat, es
segitenek a kocsi hazahzatalaban, vamolasaban.
Persze nemi (fix osszegu) ellenszolgaltatas fejeben.

Akinek nincs netje, - elkuldom a cikket.

Koli
+ - Zotya2, alomauto, autos musor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Zotya )

Kicsit zavaro hogy mindketten ugyan azt a nick-et hasznaljuk.
Mivel Te csak mostanaban jelentel meg en viszont szinte a kezdetektol
itt vagyok, kerlek valassz magadnak masik nevet. Nekem az is jo ha
kozosen kitalalunk valami megkulonbozteto jelzot a neveink utan.


Alomauto:
Sok van. Kedvelem a klasszikus motor elol, hajtas hatul jellegu autokat.
A realis alom egy Nissan 200SX, nem annyira realis a Mazda RX7. Figyelembe
veve hogy a csaladom jelenleg 3 tagu és a tovabbi bovulesre realis esely
van nehany even belul, igy a fenti autok csak 2. autonak johetnenek szoba.
Arra meg egyenlore nem nagyon van love. Par ev mulva megvalosulhat egy
ALFA 156. Tetszik meg a Mustang, és a Thunderbird, meg sok mas amire nem
sok esely van. Egyenlore imadom a Lagunat, amit 1 honapja sikerult
beszereznem. A csalad miatt lehet hogy csak akkor lesz sportkocsim mikor
mar a gyereket (-keket) nem kell hurcolaszni ?


>Csabi, Fogash ! Ha felidegesitenek, majd osszeallunk oszt csinalunk valami
>verpezsdito musort? Mondjuk en leszek a producer. Dolgozni pl en is utalok,
>es szo-szo a tokom is lehetne hosszabb :)))
Nem a meret a lenyeg ! (kiveve ha kicsi :))) A Stabba lehet meg jelentkezni ?

Udv,
     Zotya (Laguna 2.0)
+ - alfa ... omega (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Sok hozzaszolas utan engedtessek meg nekem is.

Amikor autot nezegettem nalam is szoba jott egy 4 ajtos Alfa 155.
Nem azt mondom, hogy szerelem elso latasra, de nagyon tetszett,
szep piros volt, latszolag minden rendbe volt rajta. Igaz, hogy nem
2.0TS16VSuper volt, csak egy sima 2.0TS 92-bol ha jol emlekszem,
120000km-el. A motor jarasa is szep volt. Aztan gyozott a jozan esz
(most valszeg minden alfas megbotrankozik), de kicsivel tobb penzert
inkabb vettem egy 94-es szinten 4 ajtos Mondeot 2.0 16V Ghia 75000km.
Igy most pluszban van nekem benne klima, legzsakok meg nagyobb
csomagtarto, es teljes erteku potkerek (nalam ez szamit, es abszolut
nem erdekel, hogy az Alfa tulajoknak nem, ugyhogy erre keretik nem
reagalni).
Es azota sem bantam meg, szepnek tartom a Mondeot is, meg akkor is
ha a nemetek csinaltak, meg a motorja nem olasz. Vegul is ezzel az
autoval annyival megyek amennyivel akarok meg az erdi emelkedon
is. Ja nem szoktam 160-nal tobbel menni, nagy ritkan huzattam csak ki, hogy
megis mennyit bir. Az utobbi idoben kezdek lenyugodni, kulonosen miota
megnosultem. Most mar vannak mas szempontok is az eletben mint
oromkodes az utakon.

Nekem az elsodleges szempont, hogy ne hagyjon sehol se az ut szelen, legyen
hova pakolni es legyen kenyelmes, meg azert ha lenyomom a gazpedalt,
akkor erezzem is. Szerintem ezeket mind ez teljesiti.

Csak egy kis adalek, hogy amikor az olasz fonokomnek mondtam, hogy
szemezek ezzel az Alfaval, az elso reakcio az volt, hogy ugye nem akarsz
olasz autot venni?! Neki egyebkent valami 3-as BMW kombija van
temperamentumos olasz letere, dehat o nem a hazai ipart tamogatta...

A minap jartam a kereskedo fele es meg mindig ott pirosodott az Alfa.
Pedig annak mar 7-8honapja, hogy nezegettem. Talan a donto az volt,
hogy eleg magasra rakta az arat. Ha realis aron adta volna, lehet, hogy
mar nem is nezek mas autot annyira. A Mondeot meg aron alul sikerult
megvenni.

A cimben szereplo masodik auto kombi valtozata a csaladi racionalitast
kepezne. Nem biztos, hogy az lesz belole, de kombi lesz az biztos.

Regebben volt egy ceges Laguna kombi amit hajtottam. En azota elegge
francia parti vagyok. Nagyon kenyelmes volt, a belso ter is esztetikus,
mindennek volt helye. Nekem a Lagunaban az eleje tetszett a legjobban,
kulonosen az elso sorozat lapos es nem kerek kodlampaival.
A Renault szerintem azota sem tudja azt a gyonyoru markans format
hozni, ami engem valamifele bajuszra emlekeztet. Se a Megane, se a
Safrane nem olyan szep, talan az Espace egy kicsit hasonlit ra.
Aztan jott a genfi autoszalon, en meg kivancsian vartam az ujat.
Hat mit mondjak, nekem nagy csalodas volt. Szerintem az elozo sorozat
kifinomult formait nagyon elrontottak. Ettol persze meg valakinek tetszhet.
Az sem tetszett, hogy a kombibol majdnem 5 ajtost csinaltak. A regibe egy
170cm magas huto is befert. Aztan szerencsere jott a Citroen megmentve
a franciak becsuletet a C5 kombijaval. Na most ez a kovetkezo cel.
Csak valszeg meg kell ra varnom 2-3 evet, hogy legyen hasznalt a piacon
elerheto aron.

Ha valaki kerdezne, hogy miert nem franciat vettem a Mondeo helyett?
Azert mert elvittek elolem a kinezett Lagunat. A tobbit meg mar nem tudtam
volna megfizetni.

Laci



---
        Visit our Internet site at http://www.reuters.com

Any views expressed in this message are those of  the  individual
sender,  except  where  the sender specifically states them to be
the views of Reuters Ltd.
+ - Re: made in itlai (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Country.... hmm lenyegeben igazad van, kicsit sulyos volt a hangvetel (nem
eros csak sulyos) :))
Ezt a temat mar eccer felvetettem, de az volt az ellenvetes nagyreszt hogy
kit erdekel hogy 10eves korara milyen az auto amikor 5 evesen ugyis
kihalyitom es veszek egy ujat. En megertem hogy az auto idotallosaga nem
szempont mivel 200-300 km mulva mar a nagygeneral nem eri meg anyagilag.
Vannak akik beleszerettek az autojukba, vagy hobbi szonten muvelik, azok
szempont lesz hogy mennyi bir az auto. Engem sokan neztek mar bolondnak hogy
mert tartom eletben a 25eves golfomat, ecceru azert mert nekem teccik az
auto mert belebolondultam+ez a hobbim, soha nem fog elkeszulni, mert mindig
lesz mit csinalni. (es nem azert lesz mit csinalni mert allandoan bedoglik
valami, hanem mert milenne ha kiprobalnam a vizbefecskendezest, hogy lehet
atalakitani a karburatoros hengerfejet injektorosra es turbot tenni ra,
karpitot cserelni, belsohutesu tarcsakat raja, szerezni eredeti kromozott
lokharitot, stb stb stb). Aki idaig eljut annak bizony szempont lesz hogy
meddig birja a kocsi szeteses nelkul es meggondolja hogy mit vesz.
A masik kifogas az volt hogy a szar golf 1.6os motorja az csak 75loeros (pl
a solex egytorkos karbival szereltek voltak ilyenek) bezzzeg a Honda crx az
majd' 160 lovat kihoz a 1.6os motorbol, hat nem szar a golf??? Ja amikor
erre ment a valasz hogy a gti azert van 112 lo is, kozoltek hogy az nem er
mert az injektoros..... konyorgom a Honda crx meg karburatoros 8szelepes fix
szelepvezerlessel tud 160 lovat 1.6 ccmel nem??
Mindegy maradjunk annyiban a Golf az egy retek es mi meg kopasz fuxos sudrik
vagyunk, ez van :)))
Juszt sem sertodok :))))

Udv Shake
:P
+ - Re: Amcsi almok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Otletes a 4-42 is: 4torkos karburator, 4seb. kezivalto, 2 kipufogo
(dual rendszer)

1965-ben a 442 nem ezt jelentette, merthogy akkor csak automatával
árulták.
Akkoriban 4: 400CID motor (345 HP)
          4: 4 torkos karbi
          2: dual kipuff

1967-töl jelenti azt, amit irtál.

Udv: Balazs

 1980 Oldsmobile Cutlass Calais 5.0 V8 
   http://www.extra.hu/myolds
+ - Tamoil kutak + Jet kutak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Szoktatok tankolni a Tamoilnal? Van valami tapasztalat vele?
A multkor lattam, hogy a Jet-nel 98-as benyot adnak 95-os arban. Erdemes azt
hasznalni?

Biomernok
Corolla '99
+ - szop@tas? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Az rendben van, hogy az 50 lovas Suzukiban rohej, de azert ne ma' meg
>orulnom is kelljen, ha egy 105 loeros Alfat szeretnek venni, es nem
>rendelhetek bele klimat! Az Octaviaban a 101 loero mellett szerintem semmi
>baj nincs a klimaval, nem raketa sem azzal, sem nelkule, de nehogy mar 105
>loero ne birna el!
Elbirna a 101LE is a klimat, hiszen tobbezer Swift 1.0 tulaj szerint 50LE
is elbirja, de:
- az Octaviaban sehol nincs szo Cuore Sportivo-rol, vagyis egy ballagos
csaladi autoban boven eleg lehet az, ami egy sportosra hangolt+pozicionalt
Alfaban keves.
- az 1.4 motor kikerult a kinalatbol, mar nem kaphato. Helyette van az
1.6TS 105 es 120LE-vel. A nagyobb loketterf. miatt a 105LE is
nyomatekosabb, jobban viseli a klimat, mint egy ugyanilyen eros 1.4es.

>Ez inkabb szopatas: ha klima kell, vegyel dragabbat!
Vegyel Suzukit, az a szopatas...        :)

AR 155 2.0TS16V Super
+ - fekdob levarazsolas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>A fekdob leszedesehez nem kell hozzanyulni a kozepso,
>kerekcsapagyat osszehuzo anyahoz. A fekdobot a kerek-
>csavarok szoritjak fel es az elfordulasat is azok gatoljak. Vagyis:

Ez elvben igy igaz, de: a dobot korkorosen kell felhzni a kerekagyra,
ahhoz, hogy ne usson. Emiatt az ontottvas dob es az acel kerekagy
viszonylag pontosan van illesztve, ami illesztes a sos viz hatasara remekul
osszerohad. Szereloi gyakorlat, hogy kerekaggyal egyutt bontjak le, mert
ugy gyorsabb es egy hozzaertonek nem kunszt utana visszaallitani a
csapagyhezagot. De a Golf II hatso fekdobjat pl csak igy lehet leszedni, az
nincs megbontva kerekagyra es dobra.


AR 155 2.0TS16V Super
+ - Alfa 33 vs 146 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>csak vacilalok a 33 es a 145/146 kozott...
>Kedves Chucky ne vacillalj! Ha egyedibb verdat akarsz, akkor 33-ast
>vegyel. Ha kevesebbet akarsz a szerelohoz menni, akkor pedig 146-ost :)

A 33 kicsit nagyobb, de csak korosabbak vannak, hiszen elodmodell. Ha
ilyent akarsz, akkor csak az utolso szerias (un csiklampas) valtozatot!
Ezeknek nagyon nincs ara, raadasul a boxert utaljak a szerelok is.
145/146-ban szvsz csak twinsparkot (soros 4 hengeres, nem boxer) szabad
venni, lehetoleg 1.6-ostol felfele. Ezek viszont meglehetosen jol tartjak
az arukat, igy kb duplajaba kerulnek a 33-nak.


AR 155 2.0TS16V Super
+ - Az en Alfam... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Es most az aprosagok: a klima nagyon tetszett, de miert van
>az hogy ha nekem elol jo, akkor a hatul ulo babralja az ablakemelot, ha
>ugy allitom be hogy neki is jo legyen akkor az en vallam, konyokem
>stb. fagy le? Vagy nem minden klima ilyen? Aztan, az ablakemelo
>kapcsoloiba tehettek volna valami vilagitast.

Az en Alfamban a "kardanalagutban" is van egy legcsatorna, ami egyreszt a
konzol vegen kozepen levo fuvokaba csatlakozik, masreszt szetagazik, es
mindket elso ulesnel fuj hideg (ill. telen meleg) levegot a hatul ulok
labterebe is. (Ezt egyebkent a Tempra is tudja). Es vilagitanak az
ablakemelo-kapcsolok is  :)))))))


AR 155 2.0TS16V Super
+ - olasz alkatreszek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Eddig új autóm még nem volt tehát egy jópár kopó alkatrészt cseréltem már
>és hát eközben milliószor találkoztam ezzel a felirattal /made in italy/.
Ja, ami nem felel meg Alfanak, Fiatnak, Lancianak, arra rairjak hogy VW,
oszt mehet... :))

>Háááát. Lehet, hogy velem van a baj és valószínüleg az olasz "alkatrész
>ipar"? nem kapcsolódik semmilyen szálon az olasz gépjármugyártáshoz. Miért
>is írom mindezt? Ugye példának okáért miért tart feleannyi ideig az olasz
>toronysilent /gyengébbek kedvéért ami az elso gátlók felso végén van/ egy
>Golfban mint mondjuk egy Sachs vagy febi? Persze hiszen többe is
>kerül?!MI?!?!!? Miért van az hogyha olasz gömbfej kerül az autómba fél év
>múlva megint tiszta kosz leszek mert ki kell oket cserélni? Mert rosszak
az
>utak. MIIII?/ Ja és a féltengely?
Nekem meg telis tele van az Alfa Romeom Bosch villannyal. Es akkor mi van?
Egy valamit tudomasul kell venni: vannak alkatreszgyartok, akik a gyarak
beszallitoi, ezert a gyar altal megkovetelt minoseget hozzak. (Hogy a gyar
mit kovetel meg, az egy masik kerdes, de manapsag (=az utobbi 5-6 evben)
itt szvsz nincs nagy kulonbseg). Ha most Antonio Spagetti megbizast kap a
Fiattol, hogy gyartson neki evente x millio toronyszilentet, mint a Fiat fo
beszallitoja egyuttmukodik a gyarral mar a fejlesztes soran is, nem csak
kap egy rajzot, hogy "nesze, ilyent csinalj!". Giuseppe Bolognese, Antonio
konkurrense szinten toronycsapagy-gyaros, viszont elbukta a Fiat-bizniszt.
Bemegy egy alkatresz-boltba, vesz egy Golf toronycsapagyat, megmeri, majd
megallapitja, hogy a VW-ar harmadaert tud "ugyanilyent" csinalni. Megmeri,
lerajzolja, gyartja. A gyariakkal soha nem beszelt rola, nem tudja a belso
erositeseket, stb. Soha nem lesz olyan, mint az eredeti. De aki a Fiatnak
beszallit, az sajat neve alatt is Fiat minoseget szallit. Ugyanigy igaz a
VW-re is. De a Fiat alkatreszek nem jok VW-be, es a VW alkatreszek sem jok
a Fiatba.

>Valószínüleg azért mert az olaszok arról híresültek el, hogy rendkívül
>precízek és az olasz "dolgok" sokáig megtartják minoségüket. /Látott már
>valaki egy tizenöt éves Alfát úgy belülrol és muszakilag? és egy VW-t?/
Gondolkozz: az olasz autok eleve olcsobbak, mint a nemetek, raadasul sajnos
gyorsabban is veszik el az ertekuk, vagyis minden korosztalyban kevesebbe
kerulnek, mint a nemetek. Aki tisztan gazdasagi ervek alapjan dont (es nem
Alfa-buzi), az valszeg olcso autora hajt. Raadasul nem a draga
markaszervizbe viszi, hanem maga ganyolja. Egy rendesen szervizelt nemet
csodaval pedig nem osszehasonlithato egy muszakilag (is) elhanyagolt olasz
jargany. En ultem tobb 15 eves VW-ben is (Passat, Golf I-II, Scirocco), de
az a zorges, ami azoknak minden eresztekebol jott, hat senkinek nem
kivanom. A D-Kadett egy kicsit osszeszedettebb kepet mutatott, de a VW
valami hihetetlenul szar volt. Mindegyik.

Az olaszok egyebkent arrol hiresultek el, hogy stilusteremto a
formavilaguk, NAGYON kifinomult muszaki megoldasokat alkalmaznak (hogy a
pozitivumokat emlitsuk), es tobbnyire elvezet veluk kozlekedni. A
kifinomult muszaki megoldasok viszont tobbnyire nem bolondbiztosak, azaz
torodest, odafigyelest erdemelnek. Es itt jon az uzemeltetes kerdese: mi a
jo kocsi: ami kibirja a tulajdonos minden , minden merenyletet, de
csak szurken atlagosan teljesit, vagy az, ami parades viselkedessel halalja
meg a torodest es odafigyelest?
Na, vajon melyik melyik?


AR 155 2.0TS16V Super
+ - Mustang, 33 boxer (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hamu fejemre... A Mustang tenyleg nem 67ben jelent meg.
Raadasul tobben jeleztek, hogy 33 1.5boxer is volt kapcsolhato
osszkerekhajtassal.

Bocs azoktol, akit felrevezettem.

AR 155 2.0TS16V Super
+ - Autogaz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>Bar nem vagyok szakember, egy jo ismerosom eveken at tankolta a CX-et
>BP-palackbol es az auto nem erezte meg... hogy hosszabb tavon van-e karos
>hatasa, arrol meg n.a. Mit mondanak erre a szakemberek?

Tapasztalatom PB gazzal: sokkal lomhabb az auto, tobbet eszik es nem jar
siman. Raadasul kb. ugyanannyiert lehet autogazt tankolni, mint
"palackozni".
Szoval reszemrol a palackos gaz el van felejtve...

Ha tovabbi kerdes lenne autogazzal kapcsolatban, ajanlom a kovetkezo listat,
ahol Botond szemelyeben egy igazi szakember is segitseget tud nyujtani, es
termeszetesen, mi gazautosok is szivesen megosztjuk az erdeklodokkel
tapasztalatainkat:



Ha valakit erdekel a feliratkozas modja, annak szivesen elkuldom.

Udv,

Esther
+ - hipos auto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Fresi ba:
>A Hondad feluton van a hipos autok es az Alfa/BMW
> paros hangsulyozott egyenisege kozott.

Milyen feluton???
Szvsz az alagsorban sincs ilyen szempontbol a 145-hoz 
kepest!!!
Persze miutan beinditottad, jon a kellemesebbik resze az 
autonak :-)
VTI
u.i: nem is tudom miert nem vesznek mar fel egy olasz 
designer csapatot a ferdeszemuek?!?!

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS