Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 497
Copyright (C) HIX
1999-09-08
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 harom ajto (mind)  14 sor     (cikkei)
2 Re: Ford, Fiat, miegymas (mind)  46 sor     (cikkei)
3 Rendszam, matrica, talalka kerdes (mind)  19 sor     (cikkei)
4 kresz, kanyarodas jobbra (mind)  9 sor     (cikkei)
5 autovasarlas (mind)  60 sor     (cikkei)
6 Picistati (mind)  28 sor     (cikkei)
7 Picistati (mind)  10 sor     (cikkei)
8 Nagy utazas... (mind)  111 sor     (cikkei)
9 auto vedelem + (mind)  72 sor     (cikkei)
10 Poen (?) (mind)  15 sor     (cikkei)
11 Re: Autovasarlas (mind)  34 sor     (cikkei)
12 Elosztofedel (mind)  10 sor     (cikkei)
13 Kuplung rangatas, kodlampa (mind)  24 sor     (cikkei)
14 Talalkozo es benzinar (mind)  41 sor     (cikkei)
15 Re: Citroen diesel (mind)  19 sor     (cikkei)
16 RE: faradtsag (mind)  18 sor     (cikkei)
17 riaszto problema (mind)  20 sor     (cikkei)
18 mutatvany (mind)  51 sor     (cikkei)
19 DAF Variomatic? (mind)  25 sor     (cikkei)
20 HIX-Auto lobogo (mind)  28 sor     (cikkei)
21 Trabi nyitas (mind)  22 sor     (cikkei)
22 Talalkozo megint (mind)  130 sor     (cikkei)
23 Re: Autoklub (mind)  13 sor     (cikkei)
24 Re: Benzin (mind)  11 sor     (cikkei)
25 Kerdes (mind)  1 sor     (cikkei)
26 Konyvek (mind)  14 sor     (cikkei)
27 HIX 495, koszonet, egyeb. (mind)  14 sor     (cikkei)
28 Re: Eye (mind)  16 sor     (cikkei)
29 Wartburg & kerdesek (mind)  26 sor     (cikkei)
30 Re: Gyorsulas varosban (mind)  11 sor     (cikkei)
31 Re: Gyorsulas varosban (mind)  1 sor     (cikkei)
32 trabant nyitas (mind)  15 sor     (cikkei)
33 optimalizalas (mind)  10 sor     (cikkei)
34 teszt (mind)  10 sor     (cikkei)
35 Tavria (mind)  23 sor     (cikkei)
36 Keresztezodes (mind)  47 sor     (cikkei)
37 Talalkozo - szervezes (mind)  43 sor     (cikkei)
38 Polski - humor (mind)  10 sor     (cikkei)
39 Talalkozo & benzinzaro (mind)  21 sor     (cikkei)
40 Mi az a stabilizator es mire jo? (mind)  20 sor     (cikkei)
41 motorfek (mind)  16 sor     (cikkei)
42 tapasztalat 97-es Ford Fiestaval? (mind)  16 sor     (cikkei)
43 Talalkozo s egyebek (mind)  47 sor     (cikkei)
44 Szervo-Segitseg kellene (mind)  12 sor     (cikkei)
45 Fiatosok-Lanciasok figyelem-fontos (mind)  14 sor     (cikkei)
46 mobilzavaras (mind)  15 sor     (cikkei)
47 Re: Peugeot 205-os kuplung javitas (mind)  18 sor     (cikkei)
48 Auchan-nos van koztetek ? (mind)  13 sor     (cikkei)
49 Tavria viszont. (mind)  8 sor     (cikkei)
50 picistati es Ajanlo Lista (mind)  16 sor     (cikkei)
51 Csinaljunk magunknak reklamot ? (mind)  37 sor     (cikkei)
52 Re: Talaka (mind)  13 sor     (cikkei)
53 Yeeeeeee! (mind)  15 sor     (cikkei)

+ - harom ajto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> es az elol uloknek valami baj esik, akkor a hatul levo meg
> segitseget se tud hivni, mert nem tud kimaszni. Arrol nem is
> beszelve, hogy mi van, ha elkezd egni. Szoval, szerintem ketajtos

Ha a teto meg nem lapult le teljesen, akkor vmelyik ablakon.
Konnyen ki lehet nyomni labbal. Ezert is rohejes olyan filmet latni,
ahol azon alapul a tortenet, hogy vkit bezarnak a kocsiba.

Egy nagy gyartoval (talan Mercedes) meg is tortent, hogy vmi
uj lopasgatlot teszteltek az eletben: kinn hagytak az autot az
utcan, es figyeltek. A cucc nem valt be, a tolvaj elhajtott.
Ezutan lepett mukodesbe a masodik vedelem: a motor leallitas,
ajtok lezarasa. Mire a kocsihoz ertek a gyar emberei, nemcsak a
tolvaj, a szelvedo sem volt mar a helyen - o is labbal kinyomta.
+ - Re: Ford, Fiat, miegymas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Üdv!

 wrote:

> Nehany rovid reakcio:
>
> 1.
> "Csaladom (2 szulo, 2 gyerek) reszere szeretnek autot venni, max. 500.000.-
> Ft-ert.
> En Ford Fiestara, Escortra gondoltam, habar meg egyikkel sem talalkoztam"
>
> Sajat tapasztalatom nincs, de az ismeros (tobbe-kevesbe) hozzaertok szerint
 a
>  Fordok nem tul jok. Az Opel
> Kadett vagy Corsa inkabb ajanlhato ebben a kategoriaban ("Opel nem kop 
el");
> a noverem Kadettja 200,000 km
> korul jar (zomet o tette bele), komolyabb gond nelkul. Ugy tudom, a 
szerelok
> is leginkabb a nemet autokat
> szeretik javitani, es az alkatresz is viszonlyag olcso (japanhoz, 
franciahoz
> kepest). (Hogy a Fordot es az Opelt
> miert tartjak nemet autonak, az persze rejtely.)

Hmmmm.
1. Sajat tapasztalatom szerint a Ford Escort egy igen strapabiro, ha'la's 
auto.
Szerelotol hallottak alapjan inkabb mint az Opel.
2. Azert nemet autok, mert Nemetorszagban tervezik ill. gyartjak oket. Az, 
hogy a
ceget amerikaiak tulajdonoljak, ne zavarjon. Echte nemet autok.
3. Azt, hogy miert szeretik a szerelok a nemet autokat, arra azt javallom 
hogy
nezzel bele egy nemet, egy francia (foleg Citroen) es egy japcsi auto
motorterebe. Kb. 1 mp alatt ra fogsz jonni.:-)))

> 3.
> "Egy nagyon hasznos tanacsot ajanlanak az orszaguti agresszio ellen.
> "No eye-contact."
> Forditsa le ezt valaki frappansan..."

Ne nezzel bele az izomagyu BMW-s/Mercis/Hondas barom szemeibe, mert ettol
megvadul es meg el is fog verni, mint szikvizes kisiparos a paripajat.:-)

Üdv, Istvan
+ - Rendszam, matrica, talalka kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nehany kerdesem lenne.

1. Valaki regebben pontosan megirta, hogy hol lehet az egyedi rendszamot
intezni (Sasadi ut talan). Sajnos elvesztettem a levelet, pedig
kinyomtattam. Ceges autora kellene. Valaki meg tudna irni megint?

2. Az elmult 1-2 honapban nem tudtam olvasni a listat. Mi a helyzet
matrica ugyben?

3. Ahogy olvasom a levelekbol, talalkozo is lesz. Mikor? Hol?

Aki valaszol, kerem maganba _is_ (nem csak) kuldje el, mert sokat vagyok
tavol es nem mindig tudok listat olvasni.

Koszonettel,

Istvan
+ - kresz, kanyarodas jobbra (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

azt, hogy alsobbrendu utrol foutvonalra jobbra kanyarodaskor
szamitani kell arra, hogy a szembenjovo savban valaki elozhet
szabalyosan, kb annyira koztudott, mint az, hogy
az autobuszobolbol kikanyarodni akaro autobusznak
elsobbsege van.

(ha e masodikat mindenki tudja, akkor bocs :-)

raki
+ - autovasarlas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Nem szeretnek nagyon okosnak latszani, de lattam az elozo
szamokban par olyan hirdetest amiben nehany 100ezer Ft-ert
kerestek autot es felmerult bennem, hogy ki es miert is
hasznal autot?

Szamoljunk evi 10.000 km-es hasznalattal, es mondjuk 9 literes
fogyasztassal, 200Ft-os benzinnel. 10.000*9*200/100=180.000Ft.
+ biztositas, olaj, szerviz egyeb koltsegek. Ez minimum evi
250.000Ft. Az a gyanum, hogy aki 100.000Ft-ert keres autot, az
nem fog tudni evi 250.000Ft-ot a jarganyra kolteni, akkor meg
minek?

Erdemes lenne kiszamitani, hogy mennyibe is kerul egy uj autoval
az autozas? A szamitas nagyon leegyszerusitett lesz.

Legyen a vetelar 2.500.000
Az elso 3 evben az auto amortizacioja min 300.000Ft/ev.
Azaz 1 ev es 10.000 km-rel sza,molva

250.000 + 300.000 = 500.000 Ft-ba kerul.
500.000/10.000 = 50Ft/km

Ha ehhez meg feltesszuk, hogy az autot keszpenzert vettuk es a
2.500.000-t bankba is tehettuk volna mondjuk 15%-os kamatra,
akkor ehhez meg hozza kellene 375.000Ft-ot tenni. igy mar
875.000/10.000=88Ft/km-ert autozunk.
(Reszletre vett autonal meg nagyobb lenne ez a szam.)

Sok autos nem megy tobbet evi 5.000 km-nel. ekkor meg nagyobb
lesz a Ft/km koltseg.(125.000+300.000+375.000)/5.000 = 160Ft/km,
ami mar magasabb a normal TAXI tarifanal!

Azaz annak aki evi 5.000 km korul autozik erdemesebb taxiba, hosszabb
utakra vonatra, repulore, berelt autoba ulnie mint uj autot vennie.
Szerintem min 10.000km a hatar, aminel erdemes tobbmillios uj autot
venni.

A szamitas elvegezheto mondjuk egy 1.000.000-os hasznalt autora is,
ahol az amortizacio es a kamatnyereseg elmaradasa joval kevesebb,
viszont a karbantartasi igeny magasabb.
Pl. Evi 10.000 km-rel szamolva es 10% amortizacioval, 100.000 Ft
+ szervizkoltseggel:
300.000 (benzin, szerviz, biztositas) + 100.000 (amortizacio) + 150.000
(kamatnyereseg elmaradasa) = 550.000/10.000=55Ft/km, szemben az
uj 2.500.000-s autora szamitott 88Ft/km osszeggel.

(500.000 Ft-os autora mar < 40Ft/km-t kapnank.)


A mondanivalo lenyege, hogy autovasarlasnal ne csak az legyen a
szempont,
hogy mennyi penzunk van, hanem az is, hogy mennyit fogjuk az autot
hasznalni.
Aki evi 50.000 km-t autozik annak uj autot kell vennie, aki evi 3.000-t
annak
egy regebbi hasznalt is megteszi. (Vehet ujat is 10millioert, de
ezesetben joval
olcsobb es kenyelmesebb ha mindenhova taxival megy az illeto).
+ - Picistati (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Oldboy!

Nem tudom, hogy kuldtem-e mar Neked az adataimat. Ha igen, akkor itt van
ujra. Ha nem, akkor is itt van! :-) De ugy emlexem, hogy meg nem kuldtem el!

Nev: Homoki Nagy Zoltan
Eletkor: 25 ev
Jogsi: '92 ota
Evi vezetett km: kb 10-15 ezer
Foglalkozas: pillanatnyilag muszaki boltban vagyok elado
Auto: Trabant 601 /anyameke/
Vezetett autok: Toyota Hiace, Toyota Corolla, Mitsubishi Lancer 1.6i, Fiat
Ducato, Ford Tranzit, GMC Vandura /nagyon cool volt!/, Ladak, Skodak,
Warnyuk, Fiat Uno, Rover 416, 
Ami erdekel: minden, ami a kocsikkal kapcsolatos. Erdekes storyk,
vezeteselmelet, szerelesi otletek.
Ami nem erdekel: anyazas /szerencsere most mar nagyon ritka! Csak igy 
tovabb!/

Udv:
Zoli

 *****************************************

         Zoltan Homoki Nagy                 
    mailto:      
                                                
 ****************************************
+ - Picistati (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A statisztikahoz:

Nev: Lengyel Zoltan
Szakma: Okleveles kozgazdasz
Sajat kocsi: Citroen CX 25 TRD Turbo 2
Vezetett kocsik: Citroen CX, AX, XM, Xantia, Xsara, Peugeot 405, 306 Renault 
19,
Megane, Clio II, Ford Fiesta, Mondeo,  Trabi, Kispolszki, Wartburg, Seat 
Ibiza,
Mazda 626, Honda Accord, Fiat 127, Fiat Palio Weekend, Suzuki Swift etc.
+ - Nagy utazas... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haliho!

(Utibeszamolo kovetkezik, kicsit hosszu!)

Orom mostanaban olvasni az AUTO-t, keves az anyazas, erdekesek az irasok. 
Ennek oromere ime 
nehany apro (autos) emlek az augusztusi franciaorszagi utamrol (anno igertem 
is, hogy irok majd errol). 
Szeretett (ketutemu) Trabantunk melle az út elott ket hettel vettunk egy 3 
eves, 1.4-es (75 LE) Renault 
Megane-t, amivel ez volt az elso komolyabb út. Az utvonal: 
Bp-Becs-Munchen-Stuttgart-Metz-Parizs-Angers, kb. 1800 km.

1.
A becsi elkerulo utnal dugo fogad, a belvaros fele szabad az út, probaljuk 
meg arrafele. Kis forgalom 
mellett, kenyelmesen atjutok, es kozben gazdagabb leszek egy elmennyel: 
eletemben eloszor latok 
biciklistat menet kozben bunkofonozni. A kifeleut egyebkent esemenytelen. 
Franciaorszagon nagyon 
unalmas vegigmenni (az autopalyan): enyhen hullamzo dombok szantofoldekkel - 
kb. mint az M7-es, de 
az itthoni taj baratsagosabb.

2.
A korforgalom JO!!! A franciak nagyon profin csinaljak, helytol es 
forgalomtol fuggoen kb. 8-10 es 50-100 
m-es atmero kozott. Elonyei: garantaltan lelassitja a forgalmat a telepules 
elejen-vegen, es nagyon jo az 
ateresztokepessege: korforgalomnal sose talalkoztam dugoval, lampanal 
(egyebkent mersekelt forgalom 
mellett) igen.

3.
Riogattak, hogy a franciak szornyen vezetnek, es az osszes kocsin 
koccanasnyomok lathatok. Hm. 
Gyorsan vezetnek, az biztos: az engedelyezett sebessegre 10-20 km-t gond 
nelkul mindenutt 
ratesznek. 
Videken (ertsd: Angers, 150-200 ezer lakos) teljesen nyugisan vezetnek, de 
azert vannak 
erdekessegek. Eloszor is, szukek az utcak, ezert parkolni gyakran csak az 
utca egyik oldalan szabad 
(mindket iranybol jovok szamara, a szembejovok pedig gyakran lepesben mennek 
el egymas mellett. 
Masodszor, egyes keresztezodesekben az en eszem szerint jobbkezszabalynak 
kellene mukodnie, 
megis, az egyik utat foutnak tekintik es ugy hasznaljak. Harmadszor, ketfele 
zebra letezik: 'rendes', es 
atlosan csikozott, de nem tudom, mi a kulonbseg.
Parizs (nehany oras ott-tartozkodas alapjan) mas kategoria. A savok idonkent 
megszunnek, majd ujra 
megjelenik a felfestes, es ugy tunik a foszabaly az, hogy 'vigyazz magadra, 
ahogy tudsz, es tudd: 
annak van elsobbsege, akinek a kocsija egy icipicit elorebb van. Az erdekes 
az, hogy a vezetoket 
megsem erzed (szandekosan, bunkon) agresszivnek, egyszeruen ez a stilusuk, es
 a rendszer mukodik.

4.
Benzinarak. Valaki mar irta, de erdemes ismetelni: nagy kulonbsegek vannak. 
Szupermarketeknel 
6,00-6,20 F, autopalya mellett 7,00 F folott, egyeb helyen a ketto kozott 
feluton vannak a kulonbozo 
oktanszamu naftak, a dizel 1-1,50 F-nal olcsobb. Tankoltam itt is, ott is, 
kulonbseget nem erzekeltem. 
(A helyiek szerint erdemes felvaltva olcso, ill 'rendes' benzint tankolni. 
Amin nagyon meglepodtem: visszafele a nemet-osztrak hatarig jottem francia 
(Total) benzinnel, ott ment 
bele fel tank nemet benzin. Ezek utan kevesbe kellett nyomni a gazpedalt 
ugyanahhoz a sebesseghez 
(ez meg lehet szubjektiv is), es a fogyasztas is alacsonyabb lett (ez eleg 
objektiv, ha maganak tankol 
az ember).

5.
Tanulsagos a nemet autopalyakon kozlekedni. A tempo gyors, az auto sok, (a 
tobbsegnel 120-150 
km/h), de az emberek vigyaznak es odafigyelnek egymasra, pl. ha a belso 
savban valaki egy picit 
gyorsabban jon, mint en a kulsoben, de latja, hogy kamion megy elottem, 
beenged. (De mentem be 
veletlenul 180-nal jovo Merci ele is, az sem kezdett el rogton 
anyazni-villogtatni.) Egyszer eloztek meg 
ugy, hogy kicsit veszelyeztetve ereztem magam… az illeto kocsin magyar 
rendszam volt…

6.
Az ut nagy meglepetese: Megyek Munchenbol kifele - kb. 90-nel, ötödikben -, 
mikor az elottem meno 
Neoplan busz gyorsitani kezd, probalom tartani a tempot, padlogaz, de a 
tavolsag csak no. Happy end: 
a busz aztan megelegedett a 120-as tempoval, es megeloztem. Bezzeg ha 
visszavaltok negyesbe, 
legyorsultam volna a nyavalyast!!! 8-) 


7.
A Megane egyebkent jol vizsgazott az uton. Kenyelmes, csendes, utazosebesege 
120-140 km/óra 
közötti. A fogyasztasi adatokat meg nem osszesitettem (pedig imadom irni); 
ami biztos: autopalyan 
130-140-es temponal (benzintol fuggoen) 6,5-7,0 l/100 km kozotti a 
fogyasztas. Vegsebesseg 175-180. 
Ja, es a kilometerora meglepo modon nem csal.

Ha valaki idaig eljutott az olvasasban, meg egy kerdesre is valaszolhat: 
milyenek a pesti (es 
kornyekbeli) Renault markaszervizek: Baumgartner, Budakalasz???

Padi
+ - auto vedelem + (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

 irta: "Nagyon egyszeru es frappans megoldas pl. rejtett
kapcsoloval mukodtetett magnes benzinszelep, es (vagy) cikrakikapcsolo."

En is raktam be egy ilyet, aztan felhomalyositottak, hogy nincs sok
erteleme. A profi tolvajoknal mindig van egy 2m-es vezetek darab, amivel az
akksi pozitivjat osszekotik a magnes szeleppel.

 irta:A hetvegen az egyik nagy
bevasarlokozpontban lattam olyan kapucsengot, ami 30m-rol vezetek nelkul
mukodik. Ezt nem lehetne az autoba szerelni? Ha bekapcsol a riaszto,
megszolalna a lakasban a csengo. Nekem a legnagyobb bajom, hogy nem hallani
meg a riasztot a lakasbol. Mi a velemenyetek?

A sajat velemeny, hogy nem rossz, de a 30m  szerintem keves.
Az elozo kocsimban volt egy olyan riaszto,
amihez csatlakoztatva volt egy kiegeszito szerkezet, tkp. egy "adó-vevő". A
"vevő" akkora volt mint egy szemelyhivo. Ha riasztott az auto, ez elkezdett
sipolni. Hatosugara allitolag 0,5-2 km kozott volt. Nekem kb 200 m-re
parkolt az auto, ha beindult a riaszto, mindig vette a jelet.

 "Szia Attis. Nagyon sajnalom, ha kioktatonak talaltad az
irasom, nem
az volt  a szandekom. Ha tenyleg 700 ezer km van a labadban, akkor Te is
benazasnak talalod, ha 50-60 metert gurul 15-20 km/h sebesseggel valaki,
mert nem kepes kihasznalni a kocsijaban rejlo lehetosegeket. Nem eszerint
altalanositok, ez egy pelda, amin be akartam mutatni, hogy igenis normal
korulmenyek kozt eleg a 15 sec gyorsulas. Azt sem mondtam, hogy a
magyarorszagi tempo csiga, azt mondtam, hogy a szlovakhoz kepest csiga. Mar
csak a megengedett +10 km/h miatt is igy van. Sajnalom, hogy ilyen durvan
valaszoltal, igazad van, jobb, ha otthon maradok. Azt sem ertem, min huztad
ugy fel magad. Az ember holtaig tanul - meg vezetni is - orulok, hogy neked
erre nincs szukseged, de egy biztos - Toled tanulni nem fogok. Ulj nyugodtan
a 320 km/h-val szaguldo mozdonyokban, gyorsulj 7 alatt szazra - lehetoleg
varosban is, es nyugodtan nyomkald a PgDown-t, ha meglatod a nevem."

A stilusomnal maradva, de pontokba szedve valaszolok.

1. Nem az irasodat talaltam kioktatonak, hanem egyes reszeit. Azokra irtam,
amit irtam.
2. Ne akard bemagyarazni nekem, hogy nalatok csak jo soforok vannak, ebbol
kovetkezoen az altalanositassal volt bajom. (Tudom, kinek nem inge, ne vegye
magara)
3.Jartam egy parszor nalatok, es nem tapasztaltam, hogy gyorsabb lenne ott a
kozlekedes. Nem hiszem, hogy 10km/h sebesseg annyival temposabba tehetne a
kozlekedest.
4. Nem akartam durvan valaszolni, bocs ha megbantottalak. A fikazo
stilusodra valo reakcionak szantam, ha szamodra durvara sikerult, tudd be
annak, hogy ebben a nem verbalis kapcsolatba sajnos ez is bele tartozik.
5. Nem azt mondtam, hogy maradj otthon, hanem azt ha csak szidni tudod a
magyar kozlekedesi viszonyokat, az alkalmazkodas legkisebb jele nelkul,
AKKOR jobban teszed.
6. Nem kertelek ra, hogy tolem tanulj, sose volt ez a szandekom, a Te
esetedben pedig sose lenne.
7.A vonat egy kiveteles eset volt anno. Parizs-Antwerpen kozott atadott uj
vonal soran megengedtek, hogy a vezeto fulkebe menjunk. Remek elmeny volt,
ezt pedig nem dicsekvesnek szantam, hanem arra valo illusztracionak, hogy
akkor sem tapasztaltam azt a csolatast, ami miatt ez szoba jott. A lenyeg,
es a hangsuly most is a csolatason van!
8. Mar nem 7 alatt akarok gyorsulni 100-ra, hanem 2 alatt, mivel F1-ben mar
ezt megtapasztaltam.:)) Sikerult beulnom a ketuleses gepbe, de ez mar egy
masik tortenet, amit nem akarok tovabb ragozni.

Vegezetul, osszfoglalva. Nem bantas volt, hanem a Te stilusodra valo
reakcio, ami lehet, hogy szamodra sertonek tunt. Mikor velemenyt mondok
valamirol, azt a tapasztalat birtokaban, a masik ervelesere odafigyelve
probalom megtenni. Ebben az esetben ugy latszik nem sikerult, a szukseges
kovetkezteteseket le fogom vonni.


Kovacs (Attis651) Attila
+ - Poen (?) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello, everyone.

Ezt figyeljetek: (forras Gyori Maraton, aug. 25) :-)

"A ket fiatalember az auto kisablakat feszitette ki, majd a gyujtaseloszto
rovidre zarasa :-) utan elhajtott, hogy a kocsiban talalhato apro ertekek
begyujtesebe kezdjen :-)))))... -mondta el lapunknak ... H. M.  szazados."

Ezek aztan tokos gyerekek voltak! Ma's azon imadkozik, hogy motormosas utan
vegre kiszaradjon a gyujtaseloszto-fedel, es elinduljon a verda, ezek meg
egyenesen rovidre zartak es elhajtottak...ami mar csak az apro ertekek
begyujtese miatt is fontos volt...:-)


Udv: Madison
+ - Re: Autovasarlas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!
 irta:
>- Erdemes-e most egy olcsobbat venni (300K-400K Ft korul) es szinte evente
>lepni egy kicsit feljebb, vagy tegyunk hozza meg 400K-500K Ft-t es most egy
>jobbat, tobb evre?

Az attol fugg, mennyire surgos a dolog Neked. Ha azt szeretned, hogy mindig
legyen valami a hatsod alatt, akkor mukodhet a fokozatossag, de akkor ugy
kell venni es olyat, amibol biztos hogy bukta nelkul tudsz kiszallni.
En ezt csinaltam egy darabig. Ez odafigyelest igenyel, meg plusz koltseg a
sok atiratas stb. Ha tudsz varni, akkor varj es gyujtsd a penzed. Vegyel
minel fiatalabbat a vegen. En mar rengeteget szivtam 10 ev folotti
verdakkal. Bank, hitelintezet nem annyira nyero. (szerintem)
Meg valami. Ha lehet, ne autokereskedesbol vasarolj. Tisztelet a kivetelnek,
de akikkel en talalkoztam, tulnyomo reszben suma'k. Nem is az a fo baj, hogy
rateszi a magaet, hanem az hogy, a nem szakertoket (meg azt is, aki esetleg
az, de megis hajlamos erzelmi alapon vasarolni) konnyen hasbaakasztjak. Lasd
pl. az egyik gyori kereskedes tulajat, akinek a standard szovege: "Ez egy
kis ekszerdoboz. Egy nemet pape volt, nem ment vele 80-nal tobbet..." Nem
vicc! :-)
Jobbak a hirdetesi ujsagok. Bazar, Kepes Auto Expressz, stb. Ki lehet fogni
alkalmi veteleket.
Az oreg dizelekkel vigyazz, mert ugye, azert akarsz azt venni, mert sokat
hasznalod. De ha egy benzines nem olyan jo allapotu, akkor eszeget
ebbol-abbol (benzin, olaj) - na bumm! Egy gyengebb allapotu dizel meg
esetleg nem indul el. Nagy kulonbseg. Hirtelen igen sokba tud kerulni a
latszolagosan olcso es megbizhato uzem.
Egy adagolocsere, porlasztocsucsok, miegymas - es arban ott tartasz,
amennyiert vetted az autot. Ilyenkor jon az, hogy vegre jo, hasznalni
szeretned, de nem mered, mert most vegre jo, es felmerul benned, hogy most
kene (lehetne) eladni.
De akkor minek vetted?
Osszegezve, akarmit veszel, az lehetoleg minel fiatalabb legyen.
Udv: Madison
+ - Elosztofedel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello again,
 irta:

>Olaszorszagban szijjeldurrant az elosztofedel.

Anelkul is haza tudtal volna jonni. :-) Meresz, mi? A metodus megtalalhato
az altalam mar korabban emlitett Suranyi Endre "Szemelygepkocsik
szuksegjavitasa" c. konyveben.

Udv: Madison
+ - Kuplung rangatas, kodlampa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok drajverek :))  !

Kuplunggal kapcs. kerd. :)
Scorpio-m, kuplungjanak az volt a tulajdonsaga, hogy ha lassan folengedtem
gazadas nelkul (vagy tul keves gazzal) akkor rangatott, remegett az egesz 
kaszni.
Elkezdett csuszni, igy eljott a tarcsa csere ideje, ez meg is tortent. 
Sot...a nyomolap
is fol lett szabalyozva, mert meg volt egve a szerkezet, a lefaragott kb. 2 
mm-t
pedig ennyivel vastagabb tarcsaval oldottuk meg. A jelenseg viszont tovabbra
is fennforog, talan meg erosebben mint azelott..olyan, mintha a tarcsa nem 
mindig
fogna, hanem masodpercenkent kb. 10-szer megkapaszkodna es elengedne...
iszonyu idegesito, nem lehet az autoval lassan, csusztatott kuplunggal menni.
Tipp???

Masik: valaki mar korabban kerdezte, hogy erdemes-e Metro-ban, autosboltban
4-8000 Ft-os kodlampat venni. Milyen minoseg, mennyire megbizhato?
Erre en is ki vagyok vancsi...

A valaszokat koszi elore is...

Ropi
+ - Talalkozo es benzinar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>- Piknik vagy benzinszag?
> DeeJayTiszy-vel es Zolival is ugy egyeztunk meg, hogy alapvetoen ez egy
>  benzinszagu talalkozo lesz, ahol megismerjuk egymast, es egymas autoit.
En a pikniknek jobban orultem volna. Benzinszag van a varosban is eleg.
Nekem a pilisborosjenoi otlet tetszett a legjobban.

Teljesen egyetertek Horvath Tamassal:
> Emberek, egy autos talalkozo nem a gokartozas oromeirol szol. En
>legalabbis ugy kepzelem el, hogy osszeulunk, beszelgetunk, megismerjuk
>egymast, egymas autojat.

A gokart dolgot egyebkent sem ertem. Mogyord draga (ott 7 perc 1200Ft) es
Kecskemet olcso (7 perc 1400Ft az olcsobbik, 3500Ft a dragabbik gokarttal)

>- Ahhoz, hogy a benzin araba epitett ado fedezze palya epitesi koltseget,
>  km-enkent evente 80-100 MUF bevetelre lenne szukseg. Ha az autopalyan
>  napi atlagban 20 ezer auto halad el (ez nagyon sok), egy ev 365 napbol
>  all es kilometerenkent 6 litert fogyaszt az auto (az en suzim 5-ot de
>  van aki csajkaval jar), akkor literenkent a jovedeki ado lenne 90MHUF /
>  [ 365nap/ev * 20ezer * (6liter/100km) ] vagyis kb 200 Ft, a benzin meg
>  vagy 330 Ft :-O
> Persze ez teves szamitas, mert a benzin nem csak az autopalyan fogy.
De mennyire teves. Hiszen alig van autopalyank!
Ma Mo.-on van 150km nem fizeto autopalya. A tobbi fizeto vagy nem
nevezheto autopalyanak. (A fenti szam jovo januar 1 tol 0 km-re modosul)
De mar a fenti szamitasbol latszik, hogy ilyen alacsony
atlagfogyasztassal szamolva is legalabb a fenntartashoz szukseges
osszeg fele befolyik az autopalyan, kulondij fizetese nelkul.
Ehhez kepest meg be akarnak szedni 9Ft-ot (AFA-val), amivel
az autopalya mar tisztes nyereseget is hoz. (A tobbi ut pedig
tisztessegtelent)

Es miert nem szamolsz tovabb. Pl. a budapesti utcakon naponta hany
auto halad? Ezek persze joval tobbet is fogyasztanak es az ut fenntartasi
koltsege is toredeke (lenne) egy autopalyaehoz kepest. Ez a penz vajon hol
van? Mert hogy az utakban nincs az tuti. Lassan mar tankkal sem
lehet vegigmenni ugy a varoson, hogy az ember ne kockaztatna
a jarmu epseget. Ez kozonseges rablas. De en mar csak rohogni
tudok rajta.
  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - Re: Citroen diesel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kondricz Jozsef   [Hungary] irta:

>A Peugeot motorok mindig jok voltak :) Azt hiszem a Xantianal em-
>litettek meg, hogy abban az idoben, amikor kijott, az volt a vilag 
>leg-
>jobbnak tartott dizel motorja.

Na de Jozsef! ;-( 
Ilyen egy BX-es nem mond.
Schmidt Doktor szavait idezve:
>En idonkent azt is sertonek talalom, mikor PSA motornak titualjak 
>ezeket a vilag leg-elnyuhetetlenebbjenek tartott (szivo)dizel 
>szgkmotorjait. 
>De hogy Peugeot-nak;-((((((((
>Ezek szerencsenkre Citroen orvenykamras konstrukciok.
>Nincs semmi bajom a Peugeot-val csak ami teny az teny!

Udv.:
Zsolt
+ - RE: faradtsag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>En mar sokszor alltam meg utszelen (meg munkaba igyekezve is!), hogy
>>15-20 percet aludjak, vagy megmozgassam a tagjaimat. Megeri!
>
>Ezzel egyetertek!
>
>Egyebkent erdekes tapasztalataim vannak a faradsaggal kapcsolatban.
>Kezdo soforkent egy hosszabb (100 km felett) ut utan, az autobol 
kiszallva
>tort ram a faradsag. Tehat nem kozben, hanem utana.

Ez nagyon konnyen magyarazhato. Mivel vezetes kozben megemelkedett az 
adrenalinszinted, az nem engedte a faradtsag tuneteit elojonni. Amint 
azonban kiszallsz az autobol, lecsokken az adrenalinszint, s a 
faradtsag elhatalmasodik rajtad. Amikor az ember rutinossa valik, a 
hormonszint emelkedese nem kifejezettebben magasabb, mint nyugalmi 
allapotban, igy a faradtsagot vezetes kozben is eszleljuk.

BeTa
+ - riaszto problema (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

>Ez a rendszer a muholdasehoz hasonlo szolgaltatasokat kinal
>elerheto aron. Az elodje, a Karc jelado, szerintem nem valt be.
>A rendorok nem foglalkoztak a jelzessel. Az autoba szerelt ado
>viszont lehetetlenne tette szabvanyos frekvencian uzemelo
>autoriaszto beszereleset. Azok az ugyfelek, akik ezzel a problemaval
>szembesultek gondolkodas nelkul ki is szereltettek a Karc adot.

En most vettem egy hasznalt suzukit, van benne karcjelado es 
valami primitiv riaszto a dudara kotve, ami ajtonyitasra sikit.
Namost: budapesttol 35 km-re a kocsi napokig allt beriasztva,
minden ok., majd feljottem pestre, ahol a bekapcsolt riaszto
10 percenkent megszolalt. Nem tudom az okat, lehet hogy
a karc miatt? De akkor videken miert mukodik normalisan?
A tulajnak egyebkent fogalma sem volt a riaszto tipusarol,
szerintem nem is hasznalta. Hol keressem a kocsiban
a sikoltozogepet? 

SS
+ - mutatvany (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Hat nem tudom ki mit gondolt mikor ezt latta.

akkor ezt figyeljetek ki!
mikor megvettem a zsigat, riaszto nelkul kaptam,
de a riaszto kabelkotege ott fityegett a gephazban.
egyik szerelesem vegeztevel, mikor mindennel kesz voltam,
es gyonyoruen ment a gep, egyszercsak megpillantom ezt
a koteget. kell ez ide?! nem!! szike, nyissz, KUKA.
masnap reggel feheringes meloba-indulas, koszorul de
nem indul. koszorul es nem indul es nem es nem es nem.
szikraztatok, semmi. 15-os pont, semmi. 
Heureka, a riaszto kabeleben direkt atvagas ellen
volt valahol egy rejtett rovidzar. de hol???
a kabelkoteg kb 20-30 eres volt :-)
na, ekkor (a munkaba igyekvo es az erkelyen konyoklo
nepseg szeme lattara) a kukabol ki kellett banyasznom
a kabelt, es mit mondjak eleg nehezen lett meg. akkor
Ohm-merovel kikerestem a rovidzart, es szin alapjan a
megmaradt csonkban is osszekotottem ugyanazokat a kabeleket.
pocc-roff. :)

--

> Nem haladvan a korral Emerson Fittipaldit citaltam levelembe.

igy volt stilusos! az akkori versenyzok imho inkabb fogalom-
szamba mentek, mint a maiak. nem? "Fittipaldi".

--

> 3. A hetvegen az egyik nagy bevasarlokozpontban lattam olyan
> kapucsengot, ami 30m-rol vezetek nelkul mukodik.

en kiprobaltam. a kocsi a hazzal szemkozti oldalon
allt egy fa alatt. az adot a muszerfal alatt, a kocsi-
szekrenyen (faraday kalitka) belul helyeztem el. a vevo
a harmadik emeleten volt, az ablakszint alatt (tehat
az utjaban nem ablak, hanem fal volt), egy konvektor
mogott (ami foldpont). es mukodott. 

--

> Tortent vagy 9 eve. Lada 1200-es.
> Olaszorszagban szijjeldurrant az elosztofedel. 

ha akkor lett volna hixauto, elindulas elott szoltam
volna neked, hogy elosztofedel nelkul zsigaval meg
a kozertig se szabad menni :) egy uj fedel 400
forint. (most, nem 9 eve).

z.
+ - DAF Variomatic? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozletem!


> >a szijtarcsak atmeroje
> >meg a fordulatszam fuggvenyeben ropsulyosan valtozik ...
 
> Na, ezt akartam irni: a szijtarcsak atmerojet a fordulatszam
> fuggvenyeben ropsulyok szabalyozzak. Igy mar talan ertheto a
> dolog.

Lehet, ket dologrol beszelunk :-)), de en olyat ismerek, ahol a 
szijtarcsa ket onnallo, kupos tarcsa, ezek egymassal szemben 
vannak, igy jon letre az a felulet, amibe a szij felfekudhet. 
Azzal, hogy a ket kupos tarcsa tengelyiranyban elmozdulhat, 
egymashoz kozelebb vagy avolabb lehet, johet letre az effektive 
nagyobb vagy kissebb gordulesi atmero. Ja, es mert a 
szijhossz adott, ugyanilyen mechanizmus a masik oldalon is 
mukodik... :-)


--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly

http://free.netlap.hu/kdorozs
+ - HIX-Auto lobogo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!!!

Volna egy 5letem. Frigyessel mar megbeszeltem a dolgot, o jo otletnek
tartja, hogy csináljunk egy AUTO-HIX-es lobogot, amit aztan minden talalkara
elviszunk es kiszurjuk a helyszinen egy arbocra, jelezven kik vannak ott, no
meg szerintem egy jo jelkep lenne.
Alapotletkent javasolom, hogy a lobogo legyen egy nemzeti-szinu (tricolor)
lobogo benne kozepen jo nagy meretben egy feher ovalisban a matricank kepe,
persze a kep jo nagy lenne. Vagy egy alternativa, nincs trikolor, sima feher
lobogo, benne kozepen a matricank kepe jo nagyban. A kep egy az egyben
megegyezne a matrica kepevel (csak nagyobba).
Velemeny? Egyeb otlet? Esetleg lenne valaki a listan aki ennek
legyartatasaban, elkesziteseben segiteni tudna?
Varom valaszaitokat,

U.i.: Keszul a Hix-Auto oldal, remelhetoleg nemsokara fel is kerul.

Minden jo't, u''dvo''zlettel:
     MyChroLesLie

ICQ UIN=32837483
Tel: 06(20)332-1873

mailto:
Home Page: http://www.digitel2002.hu/mediavox (HIX-auto) (szerkesztes
alatt!)
E'kezet & HTML-ready!
** Ez a level ujrahasznositott elektronokon tovabbitodott! **
+ - Trabi nyitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!

>>Teeby irta:
>>Egyszer a zaramon elol a gomb billentorudja elfordult, mert fellazult
>>a rogzitoanyaja. Mint tudjuk, csak vezeto felol van kulccsal nyithato
>>zar. Kinyitottam a csomagtartot, lecsavaroztam az ulestamlat es a
>>keresztvasak kozt becsusztam.
>
>Lazar Peter valasza:
>Tortenet ugyanaz, csak nalam keznel volt a szomszed gyereke,
>es orommel atvallalta a tornamutatvanyt a csomagtarton keresztul. :-)

Az en kiegeszitesem:
Tortenet ugyanaz, de en voltam a szomszed gyerek. Persze az ido
es hely valoszinuleg nem stimmel, mert egy no volt a tulaj.
Egyebkent az en Trabimnak a jobb oldalon is kulcsos kilincse van,
raadasul egy kulcs nyitja mindket oldalt!

Udv:
                     Soma
          
                Jöhet ékezet!
+ - Talalkozo megint (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!

Megin hosszu leszek, nezzetek el nekem!

Nagyon orulok VTI ) felajanlasanak, aki digi kamerat
es laptopot hoz a talalkozora, a megorokites elosegitesere. VTI! Itt a
listan mondok koszonetet! Peldad eszembe juttatta azt, hogy feltegyem a
kerdest a talalkozo leendo resztvevoinek: Ki mit tud hozni, amivel emeli az
esemeny szinvonalat?

MyChroLesLie irta maganban:
>Orulok, hogy vegre osszejon a buli. :-))
>Lenne egy keresem. Legyszives kuldj meg nekem minden apro
>reszletes infot a talalkaval kapcsolatban, mert felraknam
>az AUTO-HIX oldalra. Sot ha meglesz a terkep azt is kuld el,
>igy mindenki megnezheti ott, sot mas fontos infohoz is
>hozzajuthat majd. (mar csak Hollosi Jozsitol varom a jovahagyo
>levelet, hisz ugy erzem hogy ehhez neki is aldasat kell adnia,
>mivel HIX-Autos informaciokat hasznalok majd fel)

Termeszetesen amit ide a listara megirok, azt Neki is elkuldom. A terkepet
mar beszkenneltem, egyelore 2xxx-szer 3xxx-es felbontasban, 26 megaban
terpeszkedik a vinyon a "map.tif", de hamarosan egy-ketszaz kilos jpeg lesz
belole! Sikerult olyan terkepet talalnom, amin meg maga a palya is be van
rajzolva!!!

Eddig 5 keres erkezett terkep ugyben. Az jutott eszembe, hogy a
jelentkezesek nyilvantartasara remekul fel tudom hasznalni ezeket a
leveleket. Ugyhogy arra kerlek benneteket, ha jottok, mindenkeppen
kuldjetek egy levelet, ha nem kell terkep, "NO MAP" targgyal. Ezekben
tovabbra is varok otleteket, javaslatokat, felajanlasokat. Tovabbra is
javaslom, hogy a kozerdeku infokat ne csak nekem kuldjetek el, hanem
kapasbol a listara is! Mindenesetre en osszegyujtom az osszes eddigi es
ezutani leveleteket, es kivonatolva elkuldom MyChroLesLie-nek.

Jozsival kapcsolatban nekem is van egy kerdesem. O hol lakik? Kerestem azt
a doksit, amiben le van irva, hogy a HIX-et o hozta letre, hogy stb-stb.,
de nem talaltam. Ha itt lakik Magyarorszagon, ki vallaja a diszmeghivo
elkesziteset?

Orvendetes, hogy szepen gyulnek a helyszinajanlatok a kovetkezo
talalkozokhoz. Csak igy tovabb! De azt ne felejtsetek el, hogy az adott
helyszinre valakinek meg is kell szervezni a talalkozot!


Tamasnak ) itt a listan valaszolok:

>Emberek, egy autos talalkozo nem a gokartozas oromeirol szol.

Viszont erosen kapcsolodik az autozashoz. Es bizony, tobben irtak ugy, hogy
"a gokartos helyszinek kozul barmi johet". Ok elvezni fogjak. Akiket nem
erdekel, latvan a tobbieket, kedvet kaphatnak hozza, hogy kiprobaljak. Ha
megsem, leszunk elegen, senki nem fog unatkozni. Okulva az eddigi
tapasztalataimbol, a szemelyes talalkozas varazsa mindenki szamara
felejthetetlen lesz! 

>En legalabbis ugy kepzelem el, hogy osszeulunk, beszelgetunk,
>megismerjuk egymast, egymas autojat.

Az elso talalkozonak pontosan ez a fo apropopja. Azt mar csak a helyzet
hozta ugy, hogy epp egy gokartos helyszinen fog megtortenni.

>Szerintem sokan vannak koztunk olyanok, akik kimondottan
>buszkek lennenek, ha megcsodalna valaki a masinajukat.

Ebben nagyon igazad van! En is kiglancolom elotte a jarganyt, meg a
motorteret is kimosom, mert mar rafer!

>Talan fozhetunk is valamit.

A masodik talalkozon mar igen. Sot, addigra azt is meg kell szervezni, hogy
ki hoz bogracsot, meg egyeb hozzavalokat.

>De (!), nem akar senki fizetni egy talalkozoert, nem is tudna mindenki.

Hat, ezzel nem ertek egyet. A benzin is penzbe kerul, amivel elmegy odaig.
Tehat ingyen senki nem ussza meg (meg a helybeliek sem!), a szervezok sem,
akiknek eleg sok munkajukba es idejukbe kerul az ugy.

>Mindenki csak sziporkazik az otletektol es senki nem veszi figyelembe
>a tobbseg erdeket. Szerintem nem kell tulszervezni semmit. 

Nana! Szerintem igenis kikertem (es a tobbi szervezo is) a velemenyeteket,
es ezek alapjan mertem vegul kihirdetni a talalkozot. Az otletek pedig
sziporkazzanak, hiszen mutatjak a listatagok aktivitasat, es bizony nagyon
jo es hasznos otleteket vonultattatok fel eddig!

>Adjunk meg egy helyet, idopontot, es aki akar eljon.

Julius 3-ra meg volt adva egy hely es idopont, megsem jott ossze.
Elkapkodtuk a dolgokat. Es okultunk belole. A masodik, atgondolt,
_kooperativ_ nekifutas ime, eredmenyt hozott. Osszetartas!!!

>A masodik talalkozot majd az elson megbeszeljuk.

Ugy bizony!

>Szerintem a Bp-i helyszin lenne a legmegfelelobb. Sokan vannak pestiek,
>akik nem fognak meg 50 km-t sem autozni. Aki meg elmegy a kozepso
>orszagreszig, annak mar mintegy, hogy pestre megy, vagy kecskemetre.

Nem, nem, nem es nem! Hatarozott ellenveteseket kaptam pl. a Hosok terevel
kapcsolatban. "Zoldre vagyom!" - szerepelt az egyik levelben. Az osszes
ajanlott helyszin Bp-en kivul esik! Es ha ugy dontunk, hogy legyen
orszagjaro az Autos talalkozo, akkor tenyleg majd' minden helyszin videken
lesz!
En sem vagyok eleresztve anyagilag, meg a Trabi nem is igazan valo videkre,
megsem tagadom meg magamtol azt az 50 km-t. De a 250-t se! 
A "sokan vannak..." mondatot inkabb nem reagalom le, meg tobbszori
atgondolas utan sem. Tul szemelyes lenne...

>Az auto-kiallitas ugyis felvonz mindannyiunkat Bp-re, nem?
>Kiallitas delelott, talakozo delutan es este.

Ismetlem, az otletet a tobbseg leszavazta. Onallo talalkozot akarunk, ez
bebizonyosodott.
Hogy felvonz-e a kiallitas? Nem. Ha arrol van szo, inkabb Koszegre megyek 
HIX Autos talalkozora, mint Bp-re az autokiallitasra. Ez az en
hozzaallasom,
szerintem nem vagyok egyedul ezzel.


Mas:
Meg nem biztos, de lehet, hogy profi fotos is jelen lesz a rendezvenyen!!!

Mara ennyi, drukkoljunk az idojarasnak!

                     Soma
          
                Jöhet ékezet!
+ - Re: Autoklub (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az Autoklub onmagaban nem egy rossz dolog, mas kerdes, hogy a
gyakorlatban mikent mukodik. Ha lakott teruleten kivul rohad le az
ember, akkor nagy konnyebbseg tud lennni. Varosban a lemerult akksira
viszont rohadtul nem er semmit. :-))) Tessek felhivni a City Taxit
(azert merem mondani, mert veluk pozitiv tapasztalataim vannak)
megmondani, hogy lemerult az akku, es kersz egy kollegat, akinel van
bikazokabel. 10-15 percen belul ott lesz, es fix arert (legutoljara
asszem 500 penz volt) beinditja a kocsit. Onnet tudom, hogy anno a
Corsa folyton leszivta az akksit, es emiatt torzsvendeg volt nalam a
City Taxi.... :-))))

Udv:  Zak

+ - Re: Benzin (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On 08 Sep 1999 00:56:44 GMT,  wrote:

>A tobbi ado meg a MOL "overhead"-je. 

Meg lennek lepve, ha a 200 forintos benzinnel a MOL tobbet keresne
literenkent 5-10 forintnal... es az milyen jo lesz, ha a kotelezo
biztositast is megadoztatjak, akkor negyedevente mondjuk 11e helyett
fizethetunk majdnem 15e -t... :-(

Udv:  Zak

+ - Kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sracok, mikor lesz az autokiallitas?
+ - Konyvek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A Maroti Automuszaki Konyvesboltnak is lesz standja
az Automobil '99 kiallitason.
Asszem az E vagy F pavilonban.

Egyebkent itt elerhetok:
Maroti Automuszaki Konyvkereskedes
1205 Budapest, Nagykorosi u 91
Tel: 285-0115, 285-0116
H-P: 10-18-ig.

Hala oldboy-nak es a sotet zugainak, amelyben
ilyen csemegek rejtoznek :-))

Udv-->Rudi
+ - HIX 495, koszonet, egyeb. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Lista!

Koszonet Mindenkinek a segitseget. AUDI es motoros digest ugyben.

Kerdes, hogy az autos kozosseg engedelyezi-e a motorral valo megjelenest?
Mivel meg nincs sajat autom es nem tuti, hogy tudok kolcsonkerni. Vagyis
kerni tudok, csak kapni nem biztos.

Ha valaki el tudja kuldeni a 495-os autot kuldjon egy emailt legyen kedves.
Az elso jelentkezo nyer! :-)

Megegyszer koszonet mindenkinek, es minden jot!

Nagy Tamas, Paks
+ - Re: Eye (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

 irta:

>> a hix listakra feliratkozas nelkul is lehet irni.
> 
> Tevedes. AUTO es GURU-ra legalabbis biztos nem.

Mar miert ne lehetne? En sem vagyok feliratkozva,
hanem news-on keresztul olvasom a cikkeket. Ennek
ellenere most is irok.

Bocs az offtopic-ert!

Udv:
	mato
+ - Wartburg & kerdesek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Mar egyszer feltettem, de ugy latszik tul hosszu volt a level.
->1. Nem volt ez tul draga? Meg lehetett volna oldani a dolgot bontott
->   alkatreszekbol is? Ha tudtok jo es olcso szerelot akkor irjatok meg,
->   illetve hol lehet bontott alkatreszeket kapni. (Ne azt irjatok, hogy a
->bonto-
->   ban, hanem azt is, hogy melyikben.)
->2. Van-e valakinek ehhez a tipushoz valamilyen leirasa, amit eladna,
->   kolcsonadna (fenymasolasra)
->3. A valtokart 1-esben es 3-asban feljebb lehet rakni mint ahol a kapcsolas
->   tortenik. Ennek valoban igy kell lennie, vagy ez hiba. Ha hiba, hogyan
->lehet
->   ezt megjavitani?
->4. Lehet-e/erdemes-e Militec-1-et vagy Metabondot bele-onteni?
->5. En valamilyen 40-es benzint vettem bele. Ez jo-e, es ha nem akkor milyen
->   kell.
->6. Mikozben probaltam harmasba tenni, lattam elottem egy trabanton egy
->   trabiburg klub (vagy valami hasonlo) feliratot. Hol van ez a klub?
->6. Kerek mindenkit, hogy arasszon el Wartburgos tapasztalataival.
->   Mik az elonyei, es a hatranyai. stb. stb.

->Elnezest a hosszu levelert, de ez az elso sajat autom.
->A valaszokat magamnak is, ha lehet.

-- 
sajt

+ - Re: Gyorsulas varosban (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Nap, mint nap 100 folott kozlekedek. Nem azert, mert igy gyorsabban erek a
celomhoz, hanem mert jol esik Nem szoktam balesetveszelyes helyzeteket
eloidezni, de idegesit ha valaki csak 50-nel bir ballagni.Soha semmi bajom 
nem
volt a "szagludozokkal", hacsak nem piroson mennek at. Gondolom ezzel sokan 
igy
vannak.

Udv.: PZS
+ - Re: Gyorsulas varosban (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ja es az autom 10,5 alatt van 100-on.
+ - trabant nyitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

tobben irtatok mar, hogy hogyan kellett "betorni" a sajat Trabitokba.
Faterom - akinek huszon x eve Trabantja van - mondta, hogyan lehet a
legegyszerubben bejutni:
motorhazteto felnyitasa utan (pl. egy csavarhuzo) egy kicsit hosszabb
vekony ruddal (pl. fakanal v. hosszu csavarhuzo) a lyukon, amin keresztul
a kabelek is be vannak vezetve a kocsiszekrenybe, be kell "nyulni"
es megnyomni a belso kilincset.

En nem probaltam, de o mar kisegitett 1-2 meglepett egyent.

Udv,

Zoli
+ - optimalizalas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Autoguruk!
Ti milyen automobilt vennetek ugy 500ezer forint koruli osszegbol, ha
fontos,hogy sokaig mukodokepes legyen, ne kelljen vele sokat foglalkozni, es
valami kulonlegesebb kocsi legyen, ne olyan, amibol tizezerszamra van az
utakon? Valaszokat maganba keretik, mert nem vagyok a listan. 
Elore is koszonet erte. 

		Mizsanyi Attila
	  
		+36 30 9851-261
+ - teszt (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves zozi!

Ha ezt olvasod a listán tevedsz. (En a  
olvasom a listát, oda van "elofizetve")
>> Javasolnam, hogy a listara nem feliratkozott spamkuldok
	>> legyenek kitiltva.
	>a hix listakra feliratkozas nelkul is lehet irni.
Tevedes. AUTO es GURU-ra legalabbis biztos nem.
Udv:
Chris
+ - Tavria (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

par velemeny a Tavriarol - nem az enyemek!!!

Attila (2 honapig volt Tavria tulaj):
ez a kocsi egy isten csapasa. a futesen kivul semmi nem ment
rendesen, hosszabb utra tele volt a koffer alkatresszel, mindig
vartam, mi romlik el. Varosban, hegyes videken sokat zabalt,
cserebe alig ment. A hegesztestol kezdve a kidolgozasig minden
ocska. Egyszer egy keresztezodesben gazadasnal
leesett a kipufogom. Amilyen gyorsan csak lehetett, tuladtam
rajta.

Ivan (autoszerelo, 30 ev praxis)
Ez a kocsi ugy epult, hogy valami ukran bevett a szajaba
egy csomo alkatreszt, megivott ra 1 liter vodkat es 
 az egeszet.

Ha az a vasbeton tenyleg kitort, akkor biztosan be volt
fureszelve az alja, en 1300 -as Zsigaval probaltam meg
kivinni kb. 50-60 km/h-val, de nem sikerult.

	  Csaba
+ - Keresztezodes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

>> Lehet, hogy szabalyos, de nagyon veszelyes. Gondold el, amikor
>> valaki kijon egy mellekutrol altalaban csak balra nez, ha jobbra 
>> akar menni, es ahogy kijon, egyszer csak szebmejon vele egy kocsi,
>> raadasul nagy sebesseggel (mivel eppen eloz).
>Tortenet. Manus jobbra akart kanyarodni egy T keresztezodesben, ahol
>jobbra egy kanyar is volt, tehat arrafele nem igazan latta be az utat. 
>Szoval balra elnezett, auto sehol, kikanyarodott, es puff bele egy
>elozo autoba (aki egyik haverom volt).
>Ezek utan a rendorok az elozo autonak adtak igazat, mivel a kanyarodo
>nem volt eleg korultekinto. Az mas kerdes, hogy az elozo haverom 110-zel
>tepett a varosban :-) Summa, summarum nem csak balra kell nezni, elvileg
>nekem azt tanitottak, hogy kanyarodaskor, zebrara lepeskor nezelodni
>kell balra-jobbra-balra, utana gyorsan mehet.

Mivel az ilyen keresztezodesek 99.9%-ban STOP van, nekem is 
termeszetes volt, hogy elozzek. Mas kerdes, hogy a csatlakozo utrol
nem tudtam, de az bennem volt, hogy a hazak kozul kijohet valaki.
Viszont ha STOP van, akkor mar kinezhet mindket iranyba, nem?
A masik dolog, hogy mint azt irtam, nem is elozes volt, hanem
kikerules :), hisz alig 40-nel docogott. 
Egyebkent a legnagyobb gond ott van, hogy senki nem veszi
figyelembe a STOP tablat, ragurul a foutra, es persze, hogy
csak arra van ideje, hogy az egyik iranyba nezzen

Ehhez lenne meg egy kerdeses szitu:

 I fo   I
 I       I_____
 I       1        mellek
 I       ______
 I    2  I
 I    3  I

En vagyok az 1, a mellekuton allok STOP miatt.
Kinezek es terek balra. Latom, hogy a 2 egy kamion,
nagyon lassan jon. Kiterek, de eppen akkor a 3 elkezdi
elozni a 2-t. Mikor eszreveszem, mar szembe jon velem,
vissza nem mehet, mert a kamion hosszu.

Ez csak elmelet, de konnyen elofordulhat. Ki ilyenkor a 
bunos? Kinek van igaza?

Varom a valaszaitok. 

Csaba
+ - Talalkozo - szervezes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,

> Felado :  [Austria] irta:
>- Emberek, egy autos talalkozo nem a gokartozas oromeirol szol. En
>legalabbis ugy kepzelem el, hogy osszeulunk, beszelgetunk, megismerjuk
 ...
>fozhetunk is valamit. De (!), nem akar senki fizetni egy talalkozoert, nem
>is tudna mindenki. Mindenki csak sziporkazik az otletektol es senki nem
>veszi figyelembe a tobbseg erdeket. Szerintem nem kell tulszervezni semmit.


kedves Tamas es a tobbiek,

a talalkozo otlete junius vegen szuletett meg bennem (es fel is vetettem). 
Alapvetoen akkor a gokartozasbol indultunk ki, ako:re' szerveztuk volna. 
Teny, hogy tul kozeli idopontot tuztunk(tem) ki (jul 3., raadasul nagyban 
dult a nyar), ugyhogy kutba esett az egesz. Ezert nagyon orulok, hogy megint 
elokerult az otlet.

Szep dolog, hogy mit kepzeltel el, de ugy tunik, mar (Somanak hala) finisehez
 kozelit az egesz. Es ahhoz, hogy megtudjuk a tobbseg velemenyet, INFORMACIOT
 kell adni (ezt megtettem en ugy, hogy telefonon egyeztettem a Gokart 
Hungaria Kft-vel, es hajszal pontosan ezzel egy idoben MyChroLeslie is, de o 
szemelyesen.) 
(Mellesleg azert is jobb elgondolas IMHO Kmet, mert aki akar, gokartozik, aki
 nem, nem. Nincs berles, kotelezo fizetes, kenyelmetlenseg.)

Ezek utan mar van ertelme a velemenyek varasanak. A tiedet mar tudjuk. A 
_(tul)szervezes_ meg igenis komoly dolog, 30-50 embernek tudni kell nyujtani 
valamit. A "majd-ott-leszunk-es-tengunk-lengunk-beszelgetunk" hozzaallas nem 
helyenvalo, IMHO. En maximalisan ertekelem azokat az erofesziteseket, amiket 
Soma es MyChroLeslie is tesz, es oszinten remelem, meglesz a gyumolcse.

Remelem, ertheto voltam es nem banto.

udv,
deejaytiszy

PS:
vannak meg rajtam kivul, akik ugy velik, hogy altalanossagban a lista az 
elmult idoszakban sokat komolyodott? Pozitivnak tartom. Valahogy 
ertelmesebbek a hozzaszolasok, a kerdesek, a temak. (En kicsit tobb, mint 1 
eve olvasom, ebbol szurtem le).
+ - Polski - humor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,

Halas koszonetem Zoltan MATOLCSY-nak, hogy ajanlotta a kis Polskis 
humoreszket.
Frenetikus szoveg, a vegen mar vinnyogtam a rohogestol...

Masnak is ajanlom, vagy kuldom en is szivesen emilben.

udv:
deejaytiszy
+ - Talalkozo & benzinzaro (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autóstársak!

Orulok, hogy kezd korvonalazodni egy talalkozo.
En szemely szerint inkabb egy Pest kornyeki talalkozora szavaznek.
Tetszik Pilisborosjeno, es Szada kornyeki tisztas otlete is. 

Kecskemetre is lemennek hogyha tenyleg nagyon sokan lennenk ott.

Nagyon jo otletnek tartom a web lap letrehozasat, amelyiken jarganyaink 
lehetnenek lathatoak, a letrehozasban en is szivesen segitek.

----
Az autolopas elleni vedekezeshez hozzaszolva:
 - Tudtok valahol egy olyan boltot, ahol elektromos benzin elzáró szelepet 
kapni?
Már régóta gondolkodom, egy ilyen és egy rejtett-kapcsoló beszerzésén.


Jó autózást!
András
LADA 21074
+ - Mi az a stabilizator es mire jo? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Van egy 1.6D Opel "E" Kadettem es tegnap akartam volna hozza 
venni 1-2 cuccot, es ez okbol megnezte a boltos szaki es az 
eredeti kerdestol fuggetlenul azt mondta, hogy hianyzik a 
stabilizator az autobol. Mar 4 eve megvan az auto es idaig nekem 
meg nem nagyon hianyzott. Mutatott egy masik kadettet es azon 
tenyleg volt. 8 E penz lenne a komplett cucc, de azt mondtak ha 
idaig nem hianyzott akkor ezutan sem fog. Mit szoltok hozza?
Egyebkent semmilyen gondom sincs, sem az egyenesfutassal 
sem kanyarban.

Az egyetlen bajom a szar utakkal van, foleg ha keresztben van egy 
nagy pup teljes szelessegben, akkor egy nagyot "ugrik" az autom.
Ezzel mit lehetne kezdeni?
Kemenyek a rugok v. szarok a lengescsillapitok v. ez a fennti 
hianyossagra vezetheto vissza?

Koszi:
Laci
+ - motorfek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

T. lista!

Mikor fogyaszt egy auto kevesebbet lassitaskor (vagy 
mondjuk lejton): ha uresben szalad, vagy ha motorfekkel?

Megjegyzes 1: 100 km normalis hasznalatra kivetitve 
nyilvan nincs tul nagy kulonbseg a ket technika kozott, de 
azert erdekelne.

Megjegyzes 2: az egyeb szempontokat most ne 
erintsuk (lassitaskor a motorfek hasznalata csokkenti a fek 
kopasat; lejton uresben gurulni veszelyes, stb) .

Udv

Stevie
+ - tapasztalat 97-es Ford Fiestaval? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!


Hasznalt autot szeretnek venni (Hollandiaban). Kineztem
egy '97 Ford Fiestat, motor: 1.25i 16V, 2ajtos (vagy 3),
38 ezer kilometer van benne (a szamlalo szerint). 

Ha jol lattam, akkor a motor 75 loeros, a kereskedo szerint 
ez egy jo modern motor, az van rairva, hogy Zetec. 

Ha valakinek van jo vagy rossz tapasztalata ilyen kocsival,
vagy tudja, mi az a Zetec, akkor kerem, irja meg. 

elore is koszi,

Ivan
+ - Talalkozo s egyebek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves listatarsak!

Nagyon szeretnek eljutni a talalkozora, de most tenyleg suru a szeptemberem.
Okt. 3-an viszont megyek az Autoszalonra, szerintem eredmes lenne
mindenkinek jelezni, hogy ki, mikor lesz ott, egyeztethetnenk egy helyet es
idopontot. Javaslat: Minden nap pontban 12:00-kor az A pavilon mogotti
parkolonal (elkeritett resz). En vasarnap ott leszek!

---------------------------------------
Cgonci:
En Gyorben dolgozom, nap mint nap jarok a varosban, s figyelem a
kozlekedest. Ez ilyen, bele kell torodni, hiszen egy fecske, de meg ketto
sem csinal nyarat. Szerintem jobb is, hogy vegre figyelnek a tempora es
udvariasak egymassal. Az erintett keresztezodes, amirol irtal, tenyleg nehez
eset, csak udvariassaggal lehet rendesen lekuzdeni. Ha viszont nem tetszik,
nem muszaj.....
---------------------------------------
Teeby:
Erobol nem lehet es nem is erdemes meggyozni senkit. Nagyon jo, amiket irsz,
ne hagyd abba!
---------------------------------------
Picistati:
Név:		Benkó Gábor
Eletkor:		30
Foglalkozás:	informatikus-kereskedő
Jogsi:		1990 óta
Evi km:		~25.000, idén: nincs autóm
HIX olvaso:	#373 óta
Tulajdonolt autok: Trabant 601S
Vezetett (sokat): Opel Astra 1.6/1.4 Caravan, Hyundai Grace H100, Peugeot
Boxer 2.5TD, Toyota Corolla 1.4i (1998) kombi, Citroen Berlingo, Lada 1300
Erdekel: tech.tippek es trukkok, leirasok, uzemeltetesi tapasztalatok,
oldtimerek, autos esemenyek
Nem erdekel: flame (bar elolvasom, sok erdekes dolgot meg lehet tudni belole
az irojarol).
---------------------------------------
iKormos:
Udv egy szintel feljebbrol!



Udv mindenkinek!

Benkó Gábor
mailto:

Duplicate your hard drive space - delete Windows!
+ - Szervo-Segitseg kellene (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

A kovetkezo a helyzet : A motorom alapjarata hol meg van , hol nincs , foleg 
akkor ha fekezek. Ismeroseim azt mondtak , hogy a kozos vakumrendszer miatt 
van es rossz a szervom azert nem jo az alapjaratom , mert elveszi a motortol 
a vakumot. A fekszervom a szivotorokrol kapja a rasegitest.Allo helyzetben 
kihuztam a szervobol a bemeno csovet es sziszegett , tehat nem ereszti el a 
vakumot.
Nyugtasson meg mar valaki , hogy csak az osszekoto gumicso repedt es falsot 
kap ( vagy valami ilyesmi ) :o) 

SAMY
+ - Fiatosok-Lanciasok figyelem-fontos (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali !

A XX. ker.-ben a Rozsa u.30.sz alatt van 1 Fiat-Lancia bonto tel.sz. 
284-82-78, 06-20-9-494-822. A srac aki ott dolgozik rendes volt velem , mert 
kellett egy alkatresz es megkertem , hogy ha nem jo akkor visszaviszem és 
visszavihettem volna de O.K. volt.
Masnap felhivtam es mondtam , hogy 1 internetes autos tarsasag tagja vagyok 
es ajanlhatom - e mint elfogadhato bontot. Ajanlhatom!
Meg valami Emlitettem neki , hogy HIX autosoknak tudna - e 10% kedvezmenyt 
adni.Tud.
Ugyhogy ha valakinek szuksege van alkatreszre akkor probaljon ra hatha 
igaz.Hivatkozzon a HIX listara !!!

SAMY
+ - mobilzavaras (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

gpeti irta:
>Nehany honap mulva, veletlenul az egyik kollegamnak sikerult egy olyan
zavaro berendezest epitenie, ami megakadalyozza mind a
mobil telcsi, mind a GPS mukodeset egy-ket meteres korzetben.
A keszulek zsebben elfer, elemrol orakig tudna mukodni (es ott a
szivargyujto is).
A mukodese hihetelenul egyszeru, de errol nem mondok tobbet.
Ha mi tudunk ilyent kesziteni, akkor mas is.>

Ilyen keszulek sorozatgyartasban is letezik (bar hogy ki
vehet belole, azt nem tudom), izraeli gyartmany. Mar volt
belole valami vita, hogy szabad-e rendorsegi fogdak kornyeken
hasznalni, talan mar az ombudsmano is hozzaszolt a dologhoz.

Udv: Afonya
+ - Re: Peugeot 205-os kuplung javitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!


>Azt en sem ertem miert kell a kerekcsapagyakat cserelni. Nekem a 14 eves

Azt nem a kulpung miatt kell kicserelni, hanem azert mert morog... :-)
(bocs ha nem volt a level egyertelmu)

De van a kuplungban is csapagy... Es nekem azt mondtak hogy azt nem
kell cserelni...

>Mazdahoz Kuplungtarcsa+Kinyomoszerkezet+csipcsup alkatreszek 69e FT volt.
>Minden vadiuj volt ami belekerult. Nem veletlenul Peugeot szervizben
>erdeklodtel?
Nem.

 Bye!
MrIelF
+ - Auchan-nos van koztetek ? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziaszok Autosok !

Csak azt szeretnem megkerdezni toletek, hogy van-e valaki
koztetek aki az Auchan aruhazban dolgozik (autos reszlege) vagy 
egyeb koze van hozza. Csak azert kerdezem, mert szeretnek ott 
venni 2 db autohangszorot (REGENT 20 cm melynyomot) es 
mindig amikor megyek mar el fogy. Egyszer lattam azota nem 
tudom elkapni az a pillanatot amikor van. Na szoval azert 
szeretnek protekciot, hogy amikor van ilyen cucc csak szoljon 
valaki, hogy van es en megyek.

Elore is halas koszonet ha lesz ilyen szemely.
UDV.Sz.P.
+ - Tavria viszont. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves  (Attila)!
Koszonom leveled, mellyet a HIX-ben Tavria ugyben irtal.
1. En is meg vagyok a kocsival elegedve, vannak furcsa megoldasai, de
komolyabb "daralas utan" sem erzem, azt, hogy el kellene adni.
2. Bertinust ismererem, ha mas nem lesz oda megyek, csak kicsit messze van
lakasomtol. Ezert gondoltam, hatha van kozelebbi megoldas is.
3. Beke teri centirozot megnezem, kosz az otletet.
Szia:  Lajos
+ - picistati es Ajanlo Lista (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Mindenki !

Koszonom a statisztikai adatkozlest,
most eppen:

Ulrich Istvan

az ajanlast

Baksa Zsolt

kedves levelezo-tarsainknak.

udvozlettel

Oldboy
+ - Csinaljunk magunknak reklamot ? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Mindenki !

Egy ideje foglalkoztat az a gondolat, mi lenne,
ha azokon a helyeken, amelyek szerepelnek az
Ajanlo Lista-n es ott vasarol, vagy dolgoztat
valamelyik AUTO-t olvaso tagunk, reklamoznank
magunkat.
Ha ezeken a helyeken megemlitenenk, hogy a cimet
honnan vettuk, vagy hogy eppen Ti(marmint mi)
ajanlottuk Ot a Listara, novekedne aZ AUTO hire
es talan-talan hasznunk is lenne belole, jobban,
figyelmesebben, netan olcsobban szolgalnak ki,
aki ezt kozli. Azt hiszem, ez igazan nem
"erkolcstelen", nem is kifogasolhato magatartas.
Megerositi ezt a gondolatot SAMY is, aki nekem
az alabbi levelet kuldte:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello !

A Rózsás u.-i bontót én is csak ajánlani tudom !

Most beszéltem a sráccal aki ott dolgozik és megdumáltam
vele , hogy listatagoknak 10 %-os kedvezményt ad. Tehát aki
igénybeveszi az közölje vele , hogy HIX listás tag és
megkapja a kedvezményt - remélem , mert csak telefonon
történt megbeszélés alapján történt az egyeztetés.
Még ha nem frankó HIXesek is veszik igénybe , a forgalma
akkor is nő ! Ha akarod tedd közzé.Meg kellene kérni valakit
, hogy csináljon egy próbavásárlást !

SAMY
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Orulnek a velemenyeteknek.

udvozlettel

Oldboy
+ - Re: Talaka (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!


Orommel olvastam Soma levelet, hogy vegre konkretizalodtak a talalka
parameterei....

Egyszoval: oktober 2-an ott a helyem Kecskemeten.

:o)

Udv...Adam

Skoda 105 GLS
+ - Yeeeeeee! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!



Megvan a matricaaaaaam!   :o)

Ha lattok egy 120 GLS-nek kinezo skodat, eredetileg sarga, plusz nehany
elem fekete illetve szurke szinben, a hatso szelvedo bal also sarkaban
HIX matjicaval, az en vagyok!  :o)

Van mar valamilyen egyezmenyes mutogatasi vagy egyeb jel az udvozlesre?

Udv...Adam

Skoda 105 GLS

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS