Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 770
Copyright (C) HIX
2000-06-09
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: Rimi (mind)  5 sor     (cikkei)
2 Re: Kresz modositas (mind)  15 sor     (cikkei)
3 Re: Peerpetum mobile (mind)  25 sor     (cikkei)
4 Re: uzema mutato,inditozas (mind)  10 sor     (cikkei)
5 Re: opel corsa (mind)  19 sor     (cikkei)
6 Hajomotor, tank (mind)  17 sor     (cikkei)
7 Re. Rangat a Dakom (mind)  36 sor     (cikkei)
8 Re: corsa (mind)  18 sor     (cikkei)
9 Re: odafigyeles (bankkartya) (mind)  23 sor     (cikkei)
10 benzinarak + figyelmeztetes (mind)  16 sor     (cikkei)
11 Re: *** HIX AUTO *** #769 (mind)  30 sor     (cikkei)
12 Re: Peerpetum mobile (mind)  19 sor     (cikkei)
13 Peerpetum mobile (mind)  17 sor     (cikkei)
14 tapsoljunk eggyutt (mind)  61 sor     (cikkei)
15 keres (mind)  30 sor     (cikkei)
16 rendor felni (mind)  8 sor     (cikkei)
17 rangato dacia (mind)  10 sor     (cikkei)
18 Re: Norbito most mar flame (mind)  85 sor     (cikkei)
19 gyerekszallitas (mind)  49 sor     (cikkei)
20 garancialis javitasok (mind)  7 sor     (cikkei)
21 Holanc (mind)  16 sor     (cikkei)
22 Ezer kerdes (mind)  41 sor     (cikkei)
23 trabi :)) (mind)  11 sor     (cikkei)
24 Benzinkutak (mind)  19 sor     (cikkei)
25 Sziasztok! (mind)  38 sor     (cikkei)
26 szommera@trioda.hu (mind)  33 sor     (cikkei)
27 va: olasz kocsik (mind)  8 sor     (cikkei)
28 Szilikon (mind)  22 sor     (cikkei)
29 Gyerekules-karpit (ujra) (mind)  12 sor     (cikkei)
30 Hirdetes (mind)  7 sor     (cikkei)
31 Tulterheles - onindito (mind)  23 sor     (cikkei)
32 re: P911 (mind)  12 sor     (cikkei)
33 holanc + benzinkut (mind)  16 sor     (cikkei)
34 Re: Shell - atveres (mind)  8 sor     (cikkei)
35 szerencse, V-power, otlet (mind)  74 sor     (cikkei)
36 Re:Re:Trabant elso ulesen (mind)  60 sor     (cikkei)
37 indito (mind)  16 sor     (cikkei)
38 Ez-az (mind)  31 sor     (cikkei)

+ - Re: Rimi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> wrote in message news:...

> A  rendszama:  R I B I - 0 3  Ez mi ?!
Es no: vezette? Akkor tudom :-)
KI
+ - Re: Kresz modositas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Es mindezeket hogy szeretned _elerni_? Indulsz a kovetkezo valasztasokon?
Ilyen programmal en Rad szavazok. De ahhoz Gyorbe kell koltoznod.
KI
> wrote in message news:...

> En csak azt szeretnem elerni, hogy legalabb a max. 2500 kg
> ossztomegu teherautokra, a szemelyautokra vonatkozo
> szabalyok legyenek ervenyesek.
+ 1 bonusz kedes:
>
> Mi ertelme van a menetlevelnek, a feher rendszamos
> teherautoknal ?
>
>                                          Puruczki Tamas
>                                                  (Baja)
+ - Re: Peerpetum mobile (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Neked az ujabb van, mit kulccsal kell leallitani. Itt a leallitast egy
vakumszivattyu csinalja (ez zarja el az adagolot). Kozponti zarad van? Mert
ha lenne (eredeti) azt hiszem az sem menne, mert ugyan az a vakumszivattyu
hajtja mindkettot. Ha szerencsed van, csak egy vakumcso durrant el, esetleg
csak lecsuszott, de lehet hibas az inditokulcsszerkezet (ezt hogy hivjak?)
is. A legroszabb, ha a vakumszivattyu ment tonkre, ezt nem szeretik
javitani, de bontoban sem tul draga.
KI
> wrote in message news:...
>
> Sziasztok!
>
> Az oreglany (W123/300D) atment peerpetum mobileba. Leveszem a
> gyjtast, erre a motor bekesen tovabb pofekel, meg ket percig. Csak
> ugy tudom leallitani (ha nem akarok ulni benne, amig leall), hogy
> sebessegbe teszem, es jol rakuplungolok. Magyarul lefullasztom.
> Igy leall, csak nem vagyok meggyozodve arrol, hogy ez jot tesz neki.
>
> No mindegy, megy a doktor bacsihoz, majd elmeselem, mi volt, de ha
> valakinek volt hasonlo tapasztalata, irjon!
>
> Tibi
>
>
>
+ - Re: uzema mutato,inditozas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> wrote in message news:...
>
> Hello Kocsisok!
> A kovetkezo kerdesem lenne hozzatok :
> Miert van az ,hogy egy Skoda120 vagy W353-nal az inditozas ideje
> (tapasztalataim szerint 0,5-1sec) joval rovidebb mint mondjuk egy
> hasonlo koru ,allapotu Opele(2-3sec)?
Vegyel egy oreg W123-ast, ott telen 60 s felett van az izzitasi ido (cserebe
szerintem meg a gyari izzitogyertyak vannak a 21 eves kocsiban)
KI
+ - Re: opel corsa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nem, az Opel Campo a platos kisteher, ez kaphato muanyag doboztetovel is.
A Combo felepitesileg inkabb a Corsa Van-ra hasonlit, mert a raktere nem
kulonallo doboz (azthiszem), hanem az utasterrel egy legter. De ha nem is
az, akkor is csak egy behegesztett lemez valasztja el az utasteret a
raktertol.
KI
> wrote in message news:...
>
> >Del Amerikaban az Opel Corsanak (ott Chevrolet markaneven
> >futnak) nem csak 4 ajtos, hanem kombi es platos (!) kisteher
> >valtozata is van. Csak ezeket sajnos nem forgalmazzak az
> >oreg kontinensen.
> Es az Opel Combo az vajon mi? Csak nem egy platos kisteher, amin zarhato
> doboz van?
> Fogash
> 
>
>
>
+ - Hajomotor, tank (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>a vilagon, de Fresivel a lassu fordulatu (n<100 f/min) hajogepekbe
>bonyolodtunk bele, nemileg off modon. Ott viszont tenyleg nincs.
Szerintem nem off. Engem legalabbis erdekel !
Van egy ismerosom aki hajogepeszkent dolgozott tangerjaron.
Utobbi evekben viszont a Balatonon kompozik. Ha egyszer talalkozok
vele kifaggatom a motorokrol ...


>A suli gyakorlotelepen a melyfuroberendezes meghajtasat vegeztek ilyen
>motorokkal. Ott suritett levegovel inditottak oket /valamikor
>'74-ben/. Persze logikusan: mi a szarnak cipelne egy tank meg benzint
>is, ha csak nem benzines a motorja? A levego meg mindig keznel van...
A T-55 -rol ugy tudom hogy suritett levegovel indul.
Viszont a T-34 -rol en is hallottam a Zapor motoros oninditast.


Zotya
+ - Re. Rangat a Dakom (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok, szia Laci.

>Kernem hozzaertok segitseget:
>Kedvenc Daciam _allando_ sebesseggel nem
>hajlando menni, csak gyorsitani tud,
>kulonben eszmeletlenul rangat a motor,
>vagy leall.

>A karburatorban fellelheto fuvokak tisztak.
>Az alapjarat is megszunt.

En mint Dr. Bubo ;-) Csak egy tippem lehet . A karbi oldalan latod az
alapjarati beallito csavart. A csavar belso resze kupos kikepzesu, de a kup
felett talalhato egy kerek horonyban nyugvo " O " gumigyuru. Ami azert van
hogy a hivatott fals levegot ne engedje be. Naszoval ez az " O " gmi gyuru,
serult vagy szakadozott allapotban van ezert nincs alapjaratod. Csavard ki a
fuvokat es csereld e gyurut megszunik a problemad. Ja max. 15 Ft - ba
kerulhet ez neked . Csere utan tekerd be tovig finoman a fuvokat, majd hajsd
vissza 3,5 fordulatot. Indisd be a motort es ezen alapallas mellet tudod
beallitani.


Udvozlettel: Frigyes

Budapest. 1014.   Uri u. 24.
Tel: 214-39-50    Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
                  A - MajorKa Bt.
                     Skoda 120 L

Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato ; HIX autos matrica kaphato ;
Elso ajtora legterelo kaphato
Hatso ablak futoszaljavito kaphato
MILITEC a HiX listatagoknak 10% kedvezmennyel kaphato
+ - Re: corsa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

sziasztok,

> Es az Opel Combo az vajon mi? Csak nem egy platos kisteher, amin zarhato
> doboz van?
> Fogash

Eltalaltad. NEM :) Azert a platos es a dobozos kozott oltari nagy 
difi van am. Ezt inkabb a skoda pickup-ra mondhatnad el, mert 
arrol ha akarod, le is szedheted a dobozt. A comborol igencsak 
maceras lenne levarazsolni (remelem azota nem volt tipusvaltas, 
hogy megiscsak ne nekem legyen igazam :)

Bye

Lantos, Tibor                           
 | http://alpha.rulez.org/~tlantos
  ICQ UIN : 1029460 | SMS : 
     /\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - Re: odafigyeles (bankkartya) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

> Nem tudom hallottal e rola, hogy idonkent "elromlik a penztargep" es
> veletlenul tobbszor kell lehuzni a kartyat. Ilyenkor elkeszul a kartyad
> masolata. Itt meg tobbet veszithetsz.

Aki kartyat hasznal, az tanulja meg hasznalni. Egyreszt csak ra 
kell pillantani, hogy hol huzza le. Az 'elviszem a kartyat' jatekot 
nem szabad hagyni, az egyik szemunk mindig legyen a kartyan. 
Az ismetelt tranzakciot a rendszer tiltja, vagyis nem tudja 
megcsinalni, hogy lehuzza, elrakja a papirt, es lehuzza 
megegyszer (minimum ra kene meg utni valamit).
A kartyan esszeru osszeget erdemes tartani.
Na ennyit a kartyakrol. En alapjavan veve allati gyanakvo ember 
vagyok, eleve mindenkirol rosszat feltetelezek, talan ezert nem 
tudtak meg soha atvagni. Bar ez meg nincs ramirva :)

Bye

Lantos, Tibor                           
 | http://alpha.rulez.org/~tlantos
  ICQ UIN : 1029460 | SMS : 
     /\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - benzinarak + figyelmeztetes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

Valaki emlegetett itt egy benzinar tablazatot korabban. Nem kerult 
ez fel valahova a netre? Gondoltam atfutom :)

+1 : Figyelmeztetes : hamarosan kiurul a tankom, ami azt jelenti, 
hogy benzinaremeles lesz (en mindig megszivom, mert 'majd 
holnap tankolok', aztan este bemondjak, hogy holnaptol emelnek.

ADios


Lantos, Tibor                           
 | http://alpha.rulez.org/~tlantos
  ICQ UIN : 1029460 | SMS : 
     /\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - Re: *** HIX AUTO *** #769 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Elrontottad a jatekukat. A kassza nullazza a kutfejet.

Ha leveszed a toltopisztolyt, az is nullazza a kutfejet, egyszer probald ki.
Es azt is probald ki, hogy leveszed a pisztolyt, tankolsz, majd visszateszed
es ujra leveszed, es megprobalsz tankolni. Szoval probald ki es legyszives
utana ne allits ilyen hulyesegeket.

> Attol, mert epp gyorsabban megyek egy ilyen parasztnal, meg tudom,
> hogy o az erosebb (legalabbis a kocsija...). Vagy ahhoz, hogy ezt
> valaki felismerje, nagyobb szellemi kepessegek szuksegesek?

Van akit az zavar ha elotte mennek, van akit az ha mogotte (engem pl az
utobbi). Egyebkent mi a feneert akartad megelozni, csak 5-el gyorsabban
mehess? Akkor is ott lettel volna az orra elott jo sokaig. Egyebkent en sem
szeretem ha ilyesmi autok 100-al elozgetnek. Nagyreszuk csak onerzetbol
csinalja, padlogazzal elvanszorog mellettem, majd elfogyik a lendulet,
lelassulnak, kulonosen kanyarban, akadalyoznak az elozesben ha beerunk
valami lassabb autot, es valami rejtelyes okbol tenyleg beallnak kozepre.
El kene fogadni hogy ezek az autok nem erre valok, es elfelejteni ezt az
allando 'majdenmegmutatom!' hozzaallast.

> Azt hallottam, hogy valamelyik japan -ma mar nagy motorgyar- ugy
> indult, hogy a II.VH utan megmaradt bombazok indito motorjait
> leszerelve  krealtak valami kis robogot.

En meg azt, hogy a Vespa szuletett ugy hogy a megmaradt repulogepkerekekkel
nem tudtak mit csinalni. Urban legends... Mondjuk a japan robogogyartas
mogott nincs 50 ev...

Udv, Luxi / Manta
+ - Re: Peerpetum mobile (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Az oreglany (W123/300D) atment peerpetum mobileba. Leveszem a
>gyjtast, erre a motor bekesen tovabb pofekel, meg ket percig. Csak
>ugy tudom leallitani (ha nem akarok ulni benne, amig leall), hogy
>sebessegbe teszem, es jol rakuplungolok. Magyarul lefullasztom.
>Igy leall, csak nem vagyok meggyozodve arrol, hogy ez jot tesz neki.
>
>No mindegy, megy a doktor bacsihoz, majd elmeselem, mi volt, de ha
>valakinek volt hasonlo tapasztalata, irjon!

Egyszeru a megloldas. Az adalogon a magneszelep nem zar, vagy folyamatos
12V-ot kap. Nem szivja le az akksidat reggelre? Ha igen, akkor akkor
aramot kap, ha nem , akkor nem zar.

Udv: Balazs
 _ _
| | |  1980 Oldsmobile Cutlass Calais  5.0 V8 
| | |     
|/|\|    http://www.extra.hu/myolds 
|_|_|    Mailto:
+ - Peerpetum mobile (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado : Pasztor Tibor

> Az oreglany (W123/300D) atment peerpetum mobileba. Leveszem a
> gyjtast, erre a motor bekesen tovabb pofekel, meg ket percig. Csak
> ugy tudom leallitani (ha nem akarok ulni benne, amig leall), hogy
> sebessegbe teszem, es jol rakuplungolok. Magyarul lefullasztom.
> Igy leall, csak nem vagyok meggyozodve arrol, hogy ez jot tesz neki.

Ez azert van, mert ezekben a mercikben a leallitas vakumos elven mukodik. Ha
keves a vakum, akkor az istennek se akar leallni. Vagy a vakumzsakod ment
tonkre, vagy valahol lyukas a rendszer.
A vakumos fenyszoromagassagallitonak nem sok hasznat lattam. Ha azt
leveszed, akkor biztos lesz eleg szufla. :)


Uvdozlettel,
  Marso Gyula
+ - tapsoljunk eggyutt (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

CSAAKOOO!

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Re: Ez Zak (offtopic) ( 21 sor )
> Idopont: Thu Jun 8 03:23:27 EDT 2000 AUTO #769
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
…
Kevesbe OFF: tegnap hallottam a kiralyi TV-Hiradoban, hogy a ket
hettel ezelotti, 7 halalos aldozatot kovetelo baleset azert tortent,
mert a VW Golf hasonloannagyonmenocsavo vezetoje a savon atugralva
ijesztgette a szembejovoket. Es nem jott be neki.

Teljesen OFF: Ildi: tapsolj neki.

Udv: Zak


Remelem ram gondoltal amikor: hasonloannagyonmenocsavo - hizelegsz!
AMENNYIBEN NEM HOZZAM HASONLITOTTAD NAGY BAJ VAN AM, ZAK!
csak nehogy valaki komolyan vegye…
Palika


> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Zak + Ildiko ( 20 sor )
> Idopont: Thu Jun 8 02:03:19 EDT 2000 AUTO #769
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Szia HA, szia szabdzsektek, 

de foleg Ildiko, akinek annyira fontos a 
muveltseg. Szoval tudhatnad, hogy a levelezo-
listakon a legilletlenebb dolog maganlevelet a 
felado hozzajarulasa nelkul kozzetenni.

JA, MAGANBA MINDEN MEHET, AMI BELEFER – FO, HOGY A LISTAN SZEPEK VAGYUNK!

Miota olvasom a HA-t (es ha jol emlexem), ez az
elso eset, meg a legdurvabb Vaddiszno-s idokben 
sem fordult elo. 

MITOL VOLT DURVA VADDISZNO? 
MERT NEM EGY SKODA FELTENGELYE ALOL NEZETT AZ AUTOKRA? 
MERT KOZZETETTE MASKENT GONDOLKODASAT? 
EZ EPPEN ELEG VOLT A KIREKESZTESHEZ, ha innet nezem, akkor bizony nem vagyunk e
gy fikarcnyival sem jobbak – sot…
Mementokent alljon itt egy TAO mondas, ha akarod, jelentektelen kozhely:
„Nem hisszuk a kutyarol, hogy jo kutya, csak azert, mert jol tud ugatni. Az emb
ert sem hihetjuk bolcsnek, csak azert, mert okosakat mond.“
Palika

Legy buszke magadra, es talan probalkozz a Forum-on,
talan jobban bejon.

Piece:

nme1

KOSSZ A JOTANACSOT, BAR NEM KIFEJEZETTEN NEKEM CIMEZTED, MOST MAR EN IS MEGFOGA
DOM.
Palika
+ - keres (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

udv ne'ktek autosok!

;) on
idaig a hixauto passziv olvasoja voltam, aztan egy szep napon
hozzaszolasi inegerem tamadt...
"fogratonyomatek-gorbe, erted te szerencsetlen? eh, ugyis hiaba 
magyarazom neked..." - probalta volt megvilagositani gyemantos hege
sotet elmemet
;) off

elnezest a kozjatekert!

megvilagosithatnatok sotet elmemet!
multkor olvastan valakitol nehany sort a fekezes mechanizmusarol
(ami nem olyan egyszeru, mint az elso ranesere tunik, belepofazik
a sebesseg is, meg mas hasonolok)

erdekelne a problema reszletesebb leirasa, halas lennek, ha segite-
netek

elore is koszonom,
a forgatonyomatekgorbe fenyeskedjen ne'ktek!

tibor

ps. a technikai latint mellozetek, ugysem ertem meg:)
    johet(ne) maganba (is)
  
  szerintem annakidejen prost bacsi tolta at a mclaren porsche-jat a celvonalon
 hockenheimben, valamikor 86-ban :)
+ - rendor felni (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!


A rendorsegi astrakon lathato felni 15 collos , 195/55-os gumikkal.



sanzi
+ - rangato dacia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Laci !


Amit leirtal az a tipikus alapjarati fuvoka dugulas esete.
A megoldas az , hogy nem eleg kitisztitani a karburatort , a fuvokakat ki
kell csavarni mert a piszok belul talalhato ha kivul egyebkent tiszta.
Ezt egyebkent velem is csinalta mar sokszor.


sanzi
+ - Re: Norbito most mar flame (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Norbito most mar flame ( 73 sor )

[...]
> Azt hittem, ez a level csak nekem jott meg, de most lattam, hogy a
> listara is felkerult. Akoor csinaljunk flame-et...

Hol van ez a flame-tol? Egyszeru nezetbeli kulonbseg, semmi tobb...
vagy matol anyazunk is? :)

> >> Masik: nyugodtan mondhatom, hogy
> >> tapasztalatbol beszelek a fityok kanyarstabilitasarol, szemben Veled..
> NZ> Jajj... talan olvasd el a levelem. Mondtam en olyat, hogy nem vezettem
> NZ> meg kispolskit?
> Ettol fuggetlenul ugy tunik, tobb ebben a tapasztalatom... De azt sem
> mondtad, hogy vezettel. Abbol,amit irtal, nekem az derult ki, hogy meg
> csak ulni sem nagyon ultel benne. Barmit is allitasz...

Megfigyelesbol jeles: tenyleg nem irtam olyat, hogy vezettem. De hogy
jon ez ide? Es mibol derul ki, hogy nekem kevesebb ebben a tapasztalatom?
Csak arra utaltam, hogy a BMW feltehetoen elorebb jar a futomutechnikaban,
mint az olaszok 40 evvel ezelott. Ezt legutoljara meg te is elismerted,
ugyhogy ezek utan vegkepp nem tudom, mivel arultam el (?!) magam...
Mindenesetre jo hallani, hogy csupan felszavakbol kideritheto a mogottuk
rejtozo gyakorlati tudas...

Mellesleg, azt hiszem, a kispokot meg vezetni sem kell ahhoz, hogy kelloen
nagy valoszinuseggel kijelenthesse az ember: nincs olyan stabil, mint a
BMW... de azert hozzateszem: vezettem kispolakot, egy idoben a napi
kapcsolatom is megvolt vele.

> Aki ult mar fityoban, az tudja, hogy nem dol be kanyarban, es nagyon jo a
> kanyarsebessege.

Szo sem esett a kispolakok kanyarsebessegerol. Megegyszer megemlitenem,
hogy csupan annyit kertem, hogy a BMW-hez ugyan ne meregessuk mar... Most
mit bizonygatod, hogy milyen jo, amikor senki nem szidta...

> NZ> Akkor pedig miert ram haragszol? En egesz konkretan ez ellen a kijelentes
> NZ> ellen tilatkoztam. Nem szidtam az autodat, csak kisse felhaborodtam azon,
> NZ> hogy a futomuvet BMW-ekhez meregeted, es gyoztesnek hozod ki. De ha mar
> NZ> igy elore lecsesztel, nekiallhatnek, csak sose jutnek a vegere. A szandek
om
> NZ> tavolrol sem ez volt.
> Az akkor is egyertelmu, hogy egy BMW-e nem lehet rosszabb, ha nem irom
> le. Az ember ugye tuloz idonkent... :) A masik meg az, hogy ez elott a
> level elott, ahol a BMW-t szidtam kozvetlenul van egy level (miket,
> irok, nem a BMW-t szidtam, a fityot dicsertem), amiben
> azert ezt megcafolom. Kesobb irtam, de az osszeallitasban elorebb
> kerult. Nezz utana...

Hadd ne nezzek mar utana. Leirtad, nem? Tulozni lehet, persze, en is
leirhatom, hogy Trabanttal 130-cal jottem haza Pragabol, aztan hozzatehetem,
hogy ja, hat, persze, csak helyenkent, ahol lejto volt meg hatszel. Ez a
tulzas. Te viszont eleg konkretan kijelentetted, hogy a BMW-k nem tudjak
tartani a kanyarsebesseged.

> Egyebkent ha olvasol a sajat soraid kozt, feltunhet, hogy ha nem is
> akartad szidni a fityot, azert az megis szidasnak sikerult. En meg nem
> cseszek le senkit, mindenkinek megvan a sajat igaza. Azert remelem nem
> sertodtel meg, igazabol nem akartam megbantani senkit.

Az mar szidas, ha azt allitom, hogy a BMW jobb?
Egyebkent pedig nem sertodtem meg, nem szokasom, remelem neked sem. :)

> PS: Lehet, hogy BMW-d van?
>     Azert akkor sem erdemes lenezni a kicsiket. Az ilyenek miatt rakok
>     en bele nagyobb motort. Az embert mar akkor lenezik az utrol, ha
>     2km-re meglatjak maguk elott. Pedig en is 100-al szoktam menni.
>     Csak ha egy fityo megy elottunk 100-al, azt nem lehet hagyni, ha
>     egy BMW 80-al, akkor azt hisszuk, o a fontosabb?

Nem BMW-m van, de eppenseggel lehetett volna, regebben akartam is venni,
aztan mas lett belole.

Felolem aztan hadd menjenek a kispolakok is, a trabik is, en soha nem elozom
oket vissza. Abszolut nem eled fel bennem a versenyszellem, ha meglatok
egy keleti autocsodat. Akivel en leallok egy picit is versenyezni, annak
minden tekintetben konkurencianak kell lennie. Amikor szivodizel Vectraval
jartam, szerinted erdekelt, hogy legyorsul-e az ezerotos Lada? Cseppet sem.

Udv,
Zoli

== Nasfay Zoltan -- mailto:  -- visit www.KimWilde.com ==
+ - gyerekszallitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Autosok!

Koszonom mindenkinek, aki valaszolt gyerekszallitassal kapcsolatos
aggalyaimra - kiderult, az aggalyok nem voltak alaptalanok.

Zak:
>Hany kilo a pocok? Inkabb ez
>szamit, nem a kor.
Nem tudom pontosan, megemelve sajat nyogeseimbol olyan 25-re
tippelek :-)

Fogash:
>Szoval inkabb "samli", mint 2 pontos ov.
Igen, most mar biztos vagyok benne

Szommer Akos:
>>Gyerekules nem jo, nincs akkora, amelyikbe beleferne.
>
>Ezt magyarazom napok ota!
Ezert konvergaltam el az ulesmagasitoig :-)

Pasztor Daniel:
>A 4 es fel eves unokahugom ilyenben ul, es
>remekul erzi magat!
Azt hiszem, nekem lesz meg nemi vitam Pocokkal, mert igy
nem eri el az ulesen maga melle kiteritett jatekseregletet :-)))

Renes Janos:
>A gyerekules ?s/vagy ulesmagasito NEM PENZ KERDESE, HANEM GYERMEKUNK
>ELETE!
Tokeletesen egyetertek - most mar :-((( (nem, semmi baj nem tortent,
csak utolag megijedtem es szegyellem magam, amiert eddig nem gondoltam ra)

Csikos Gabor levelebol nem idezek, egy egesz cikket kuldott nekem, amibol
nemcsak
azt tanultam meg, hogy jo es kell az ulesmagasito, hanem meg azt is, hogy a
Skodaba
csak hattamlas valo, mivel nincs a hatso uleseken fejtamla.

Szoval amig nem szerzek be egy ilyet, gyerekszallitas konyec, punktum.

Gabor
> ----------------------------------------------------------------
The information transmitted is intended only for the person or entity to which
it is addressed and may contain confidential and/or privileged material.  Any
review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action
in reliance upon, this information by persons or entities other than the
intended recipient is prohibited.   If you received this in error, please
contact the sender and delete the material from any computer.
+ - garancialis javitasok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Neha csodalkozik az ember, hogy mily hosszan tartanak a garancialis
javitasok. Aztan persze nem banja az autos, hiszen ingyen van.
Neki igen, de a garancialis szerzodes alapjan a gyarto/nagyker kifizeti a
szervizt. Vagyis aranybanya a szerviznek: az ugyfel nem szivja a fogat,
hagyja oket varazsolni, mas meg fizet bemondasra.

Henrik
+ - Holanc (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, no ezentul biztosan civilizalt orszag leszunk:)! A holanccal
kapcsolatban ezt hallottam a Petofi radioban a Kozlekedesi Min.
fomuftijatol: A holanc nem lesz az auto kotelezo tartozeka. Mindenki
eldontheti, hogy megvasarolja-e vagy sem attol fuggoen hol es mikor
hasznalja autojat. Viszont a kozterulet fenntartoknak majd jogaban all
kitenni a "Holanc kotelezo tablat" es akkor azt az utszakaszt csak
holanccal szabad igenybe venni amig a tabla kinn van. Persze magamban
erre megfogalmazodott egy par kerdes, ime nehany:
-Konyebb kitenni egy tablat mint eltakaritani a havat (lehet olcsobb is)
-Ismerve az itteni ugymenetet szeretnem latni az autos arcat amikor
juniusban meglatja a tablat (Bekason az utca felturasa majd
leaszfaltozasa utan meg 1 honapig volt kinn a 20-as tabla)
-stb
Udv 
Ssandor
BX 17 TD
+ - Ezer kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

volna egy rakas kerdesem:

1. 
Biztosan emlekeztek, mikor irtam, hogy tonkrement a Jamex ceg.
Informalodtam, es azt tudtam meg, hogy nyugatabbra annyian pereltek
be a ceget, hogy csodot kellett jelenteniuk. Az ok: a szivacs + olaj
kombinacios legszuroik nem ertek semmit, a sok ramaty, amit nem
szurt ki a szuro, lerakodott a fojtoszelepre es...
Minden esetre tegnap elbucsuztam a vagyonert megvett sportlegszuromtol
Szerintetek mennyi valosagalapja van a dolognak?

2. 
A zold kartyas beallitason (azon kivul, hogy 9-es hoerteku Felicia 
gyertyakat raktak be a 7-es Fiat helyett) az alapjarati fordulatot
1100-1200 koze sikerult beloniuk a normalis 850 +/- 50 helyett.
Mivel dugoban tulsagosan melegedett a motor, megduhodtem, es
beallitottam 900-ra. Mennyire boritottam fel a motor karakterisztikajat,
el kell vele menni szervizbe, vagy hagyhatom? Az a magas fordulat
1 liter + fogyit jelent.... (jelentett)

3. 
Majus 9-en teletoltottem a hutoviz tartalyt. Tegnap - kerek 1 honap
utan - fel litert kellett  utanaontenem, hogy tele legyen. Elfogadhato
ez az ertek, vagy kezdjem keresni, hova tunt a lotty?

4.
Kb. 2 honapja irtam, hogy a joapam vett egy 1.9-es Feliciat. Mar
kezdodnek a gondok :( A gond az, hogy meleg motornal 5-10 perc
allas utan nem hajlando izzitani (miert tenne, ha meleg a motor), 
anelkul viszont nem lehet beinditani. Azt tanacsoltak neki, hogy
iktassa ki az erzekelot, kosse kapcsolora az izzitast... 
Velemeny?

+1. 
Pozsonyban nemreg megjelent az elso MOL kut :))) Tegnap naluk
tankoltam, erdekes verseny van egesz nyaron, a fodij 250000 Sk...

Sziasztok,
		Cs.
+ - trabi :)) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

 es :

- Miert gyartjak a Trabit ujabban dupla kipufogoval?
- ???
- Hogy a Soma es a KG betolhassa a benzinkutra, mint a talicskat...

:))

Cs.
+ - Benzinkutak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Bizonyos szempontbol ezert is jobb a szlovakoknal tankolni. Az en tankolasom
nagyjabol igy nez ki:
-Hataron atmenetel
-tarcabanl levo erre a celra elhatarolt osszeg atvaltasa koronara, kapott
osszeg tudomasulvetele
-kutnal agressziven ranezni a kutas gyerekre, igy nem jon oda
-kut szamlalo ellenorzese
-kapott osszegert tankolas, kapott osszeg egy az egyben odaadasa a
penztarnal
-nagyjabol telitankkal hazamenetel
Igy IMHO le van fedve az atveres lehetosege. A kritikus pont egyedul a
korona atvaltasa, de az mar egy masik tortenet :)
De szerintem ezt itt a magyaroknal is meg lehet jatszani nemi
egyszerusitessel. 

Col Tuci
Ritmo 75 Cl
+ - Sziasztok! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tisztelt Nasfay Ur!:)

Mar megint ellentmondasba keveredsz, es ezt nem hagyhatom 
szo nelkul.:)

Irtad:
Nem mondtal. De ki allitotta?
Irom: Olvasd vissza kerlek a leveledet, mert Te allitottad, 
szubjektive, szereny velemenyemn szerint.

Irtad:
Nem mondtad - csinaltad.
Irom:
De mit is? Felhivtam egy olyan tenyre a figyelmet (jogot 
formalas) ami egyoldalu. Meglatasom szerint ez igen messze 
van a "vedestol". Kar, hogy nem erted...

Irtad:
A ket pelda kozott egyebkent bajosan vonhato parhuzam, de 
nem lecseszni akartalak

Nem a pelda kozott kell parhuzamot vonni, hanem az elv 
kozott. Ez lett volna a lenyege mondandomnak. Igy mar erted?

Irtad:
, csak - hogy ismeteljem magam - szerintem nem erdemli meg, 
ugyhogy: ne vedjuk, jo? :)

Irom:
Ismetelve magad, ismetelten azt mondod, hogy en vedem.:))
Ne mi dontsuk mar el, hogy megerdemli vagy sem, mivel csak 
az egyik fel velemenyet hallottuk. Majd ha a lakatos is 
elmondja az okot itt, mindenki elott, akkor formalhatsz 
jogot az elitelesere. Ez nem jelenti azt, hogy nem lehet 
velemenyed. Neked az, hogy "ne vedjuk mar, jo?" nekem pedig 
az, hogy "ne itelkezzunk egyoldaluan". Ennyi, s nem tobb.

Attila
+ - szommera@trioda.hu (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

Mivel ket levelbol ideztel, nem tudom kinek tetted fel 
kerdesed, de azert az en velemenyemet elmondom.

Elozmeny
>> 2. Ha mar ket-haromszaz ember elott szidjatok, akkor
>> hallgattassek meg a masik fel is.
>Megvolt ra lehetosege, megkerdeztek, hogy: MIERT? Nem 
valaszolt.
>Ezek utan ne vedjuk mar, jo?

Irtad:
Elmondta, csak en nem ideztem.
Mondjuk hogy a szimpatia hianya miatt nem vallalta el a 
munkat.
Ezt Te hogyan mondanad meg egy ugyfelnek?"

Nem hinnem, hogy az en elmondasom nagyon jo lenne, de ha 
mar elvekrol beszelunk, akkor valahogy igy pl.: "Tisztelt 
Uram! Sajnos nem all modomban az ON(hangsuly) kocsijat JELEN
(hangsuly) pillanatban megjavitani. Kerem jojjon vissz a 
egy honap mulva, ha meg akkor is esedekes Onnek. Esetleg ha 
erdekli, tudok ajanlani MASIK(hangsuly) mestert"

Kb. igy. Nem vagyok szolgaltato, de ha az lennek, 
mindenkeppen az lenne a fo szempontom, hogy az ugyfelet ne 
bantsam meg. De hat Istenem, kulonbozoek vagyunk, s ez igy 
van jol.

Attila

U.i.: az elegedett ugyfel 3 ujabbat hoz. SZVSZ.:)
+ - va: olasz kocsik (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Addig amig a nemetek is az olaszokkal rajzoltassak a karosszeriakat
>(Italdesign) nincs ertelme szarnak nyilvanitani az olasz kocsikat

Az olasz megrajzolja a karosszeriat. Visz bele dalt, szivet, szerelmet,
majd a nemet legyartja az autot. Ez nekem igy helyes. (lasd Escort)
Ragondolni is remes mi lenne forditva :-))))))
--
Meszaros Geza
+ - Szilikon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Hadd ne en zarjam a vitat!
A Silicon olaj muszaerfalra, illetve belsoteri diszlecekre
gyakorolt hatasat en tapasztaltam. Ugyanis vettem bontasra
egy a kocsimmal megegyezo tipust. Ebben megdobbentoen
ramaty allapotban voltak a muanyag alkatreszek. Konkretan a
tetokarpit (amit napfeny sem erhet), az elso oszlop muanyag
boritasa, a belepo diszlecek a kuszobok belso felen. Erdekes
dolog volt a kettot osszehasonlitani. A szilikonos mint az uveg,
ugy tort. Az uzemkepes kocsin meg hajlitani lehetett ugyanazt.
A tetokarpit mubor boritasa a szilikonosnal berepedezett, mikor
az ujjammal benyomtam.
A fenyezesre kerult szilikon olajjal kapcsolatos anyazasokat az
autofenyezok el tudjak meselni. A fenyezesre kerult egy csepp,
kepes az osszes retegbe belediffundalni. Onnantol kezdve nincs
tobbe festek ami megtapad rajta. Erre ugyan kitalaltak egy olyan
adalekot, amit "szilikonmentesitonek" neveznek a fenyezok, es
a festekbe kevernek fujas elott. Ez segithet.
A glicerin baratsagosabb anyag.

Peter.
+ - Gyerekules-karpit (ujra) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

En magam szoktam a karpitozasokat megcsinalni a jarmuveimen.
Ez viszont egy presspanra rasutott szivacs-mubor es muanyag
kombinacioja, amit sem megvarrni, sem ragasztani nem lehet.
A hordozofeluletek ujra elkeszitese vagy harom napi munka, az
alapanyagok beszerzesevel egyutt. Mivel masra vagyok beallva,
ezert ennyi ido alatt egy egesz kisteherauto csomagteret
bekarpitozom... Es ha mas nincs, akkor (ezt nem akarom) a
munkadij egy reszebol veszek egy uj gyerekulest.

Peter
+ - Hirdetes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Hello!
> 
> Elado egy felujitasra szorulo uzemkepes Karpatia teherauto.
> (kis zil)
> 35 eves,5600ccm V8 benzines motor.
> Ar:150000 Ft Alkudni kotelezo!
> Erd:06203416617
+ - Tulterheles - onindito (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Mi a Trabiban kilencen utaztunk egyszer, amikor jott a rendorbacsi es
kerte,
>hogy szuntessuk meg a szabalysertest. Megszuntettuk es nem kerult penzbe se
:-)

Az evfolyamtarsaim 14-en vagy 17-en (majd megkerdezem) mentek egy
nagypolszkival.
Nagy resze az utasteren kivul, teton, motorhazteton..:))).
Szinten rendor, szinten megusztak.
> -----------------------------------------
>Miert van az ,hogy egy Skoda120 vagy W353-nal az inditozas ideje
>(tapasztalataim szerint 0,5-1sec) joval rovidebb mint mondjuk egy
>hasonlo koru ,allapotu Opele(2-3sec)?

Ezt a kerdest mar en is felvetettem ugy 750 szammal ezelott.
Akkar abban maradtunk, hogy a szobanforgo Opel onindito
lassabban teker, mintha kicsit gyenge lenne az aksi.
Valoszinuleg szandekosan ilyen. Az enyem is ezt csinalja,
de telen-nyaron ugyanannyi ido utan stabilan indul.
Hasonlo autoknal ugyanezt tapasztaltam.

  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - re: P911 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Aki tudja, bemutathatna a motorjaik fejlodeset is, attol nedvesedik a bugyi...

andi


>1989 oszeig futott a regi, "klasszikus" 911-es. Pontosan egy evvel korabban
>mar kihoztak az uj generaciot kepviselo Carrera 4-est. Uj futomu, erosebb
>motor, a 959-es csucs-Porschebol atvett negykerekhajtas, elektronikus hatso
>legterelo, egyebek, plusz az 1973 ota gyakorlatilag valtozatlan kulso

>A kovetkezo generacio 1993-ban jott, megintcsak uj futomu, tovabbfejlesztett
>motor, es egeszen atalakitott, az akkori alapmodellhez (968) igazitott
+ - holanc + benzinkut (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Cacctok!


Ki talalta ki ezt a holanc baromsagot...  Ha kotelezove tennek a teli
gumit, abszolute egyetertek, de a holanc... Nehez felrakni, tonkrevagja
az utakat, kinek jo ez? Mig egy teligumi a "normal" kozlekedesi
helyzeteknek teljesen korrekt megoldas....


Benzinkut: nem tudom, de valahogy engem meg soha meg csak nem is
probaltak becsapni....   En ezt nem ertem....  Mindenkit atvagnak, csak
engem nem?  Hmmmm.....



Udv....Adam
+ - Re: Shell - atveres (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Mondom ez nem oke. Erre azt mondja 'Ja, mas a szine'. Es
> idead meg egy occazast. A poen az, hogy mivel 3 db penzbol
> nem lehet visszaadni 3.700 Ft-ot, igy azt se mondhatja,
> hogy elcserelte.

Dehogynem! 1db 3000-es es egy 700-as! :))

SzaboZE, aki csodalja, hogy meg ilyen penzzel nem adtak vissza kutnal... :))
+ - szerencse, V-power, otlet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!!

>  >  Ekkor a kuttol mert tavolsagom kb. 700 meter lehetett. Elkezdtem
>  >  tanakodni, mit csinaljak? ...  Vegul sikeresen begurultam a kuthoz, 
>  >  de szerintem akkorra mar csak az uszohazban volt fellelheto nemi 
>  >  uzemanyag :-) Ugyhogy szerencsem volt...
>  ...nekem hasonlo szituban nem volt sajnos szerencsem...:)
>  ...a kut elott(!) kb 20-25 meterre allt le...
Jo par eve nekem is volt hasonlo szituaciom, es hihetetlen mazlim volt:
Egy Audi 100-assal jottunk haza Austria tavolabbi vegebol, Bp-tol kb 850 km-rol
.
A visszautazas elotti napon tankoltam a gepbe, a toltopisztoly kattanasa 
utan me'g csurgattam bele valamennyit, de egy ido utan aztan meguntam a 
bibelodest, es abbahagytam. Kb. 1-1.5 liter mehetett a "libanyakba".
Aznap meg a kornyeken mentunk kb. 80 kilometert, boklasztunk erre-arra, 
masnap reggel indulas vissza Bp-re, negy szemellyel, tele csomaggal.
Mar idehaza akartunk tankolni...Es persze elfelejtettuk!!   Eldumaltunk a
fizeto autopalyarol es elfelejtettunk tankolni.  Tatabanya elott egyet rantott 
az 
auto, de meg mindig nem kapcsoltunk, mentunk tovabb. A Tatabanyanal levo 
emelkedo elejen, eppen a kihajto elott szaz meterrel elkezdett rangatni... 
BAMMEG, A BENZIN!!!    Mar huztunk is le a palyarol egyre jobban rangato 
motorral. A kihajto utan van egy egyenes szazmeteres szakasz, a vegen 
mar latszott jobbra, hogy ujabb szaz meter utan eppen van egy MOL-kut...  
Irany arra, egyre jobban rangato motorral, es az utolso otven metert mar allo 
motorral, lenduletbol gurulva tettuk meg, eppen begurulva, a kutnal mar alig 
kellett fekezni...
Szoval teljesen hihetetlen dolog volt...  Mentunk majd' ezer kilometert, 
telepakolva, hegyen volgyon at, itt-ott megalva, es a vegen pont ugy fogy 
ki a benzin, hogy eppen be tudtunk gurulni a kuthoz...
Ha egy kicsivel kevesebbet vagy tobbet toltok bele a tankolasnal, akkor 2-3
kilometerrel hamarabb vagy kesobb fogy ki a benzin, es gyalogolhatok keso 
este az autopalyan, be Tatabanyara, benzinkutat, kanna't v. segitseget keresve.
..
Ma'ig nem hiszem el...  ;-)))

>  Engem sem ejtettek egeszen a hajas oldalamra, de valahogy meg nem akartak
>  atkenni. Viszont annak ellenere, hogy az elmult 20ekm alatt csak Vpower
>  kerult a kocsiba, szerintem nem lett belole versenyauto. Sot, az elso
>  tankolasnal sem lett eszrevehetoen jobb. Ebbol 3 dologra lehet
>  kovetkeztetni: 1.csak hasznalt autoba jo, ahol van lerakodas, amit pucolni
>  kell 2. hulye vagyok hozza es nem vettem eszre a javulast 3. csak a dupla
>  smart-pont miatt eri meg. :(
Van egy negyedik dolog is, amire kovetkeztetni lehet: Sz@rt sem er az egesz, 
lehet, hogy a V-power adalek hatasa joval kisebb a benzinminoseg 
mindennapos ingadozasanal.
Szoval lehet, hogy megis atkennek...
Amugy ugyes a reklam, jol hangzik: "V" is meg "power" is... Hu:ha, ez biztos 
a tutti...

>  Miert a vasarlonak az odafigyelesen mulik, hogy atverik vagy sem?  
>  Torvenyes keretek kozott a vasarlonak gyanakvonak sem kellene lennie.  
A jogszabalyokat (a torvenyhozast) manapsag jobban befolyasoljak (mert 
jobban tudjak befolyasolni) az "eladok", mint a "vasarlok"...  Valahogy 
jobbak a lobby-pozicioik...

>  Tehat nem a vasarlonak kellene valtoznia... 
>  ...ismet mondom, NEM ERDEMELJUK MEG HOGY ATVERJENEK. 
Az, hogy ki mit erdemel meg, sajnos nem jatszik ebben a dologban (sem... ;-(( )

Viszont van egy korszakalkoto otletem!!  ;-))   :  En nagyon szeretnem, ha 
nem kellene odafigyelni, mert igy nyugodtabb lenne'k... A kutas is nagyon 
szeretne, ha nem figyelne'k oda, mert o meg keresne ezen... 
Tehat: Nem figyelek oda!!!!   
Igy tankolasonkent plusz 500-1000 Ft-ert a shopban me'g nyugalmat is 
vasarolok!!!! .... Csak smart-pontokat nem kapok erte...  ;-))
Mit szoltok?  ;-))))))))))))))))

Bocsi, ha hosszu voltam...

Udvozlettel

Andras
Audi 90 - '86
+ - Re:Re:Trabant elso ulesen (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

<MOKA ON>
(keretik ennek megfeleloen olvasni!)

A AUTO 0769-ban irta :
>***************
>>  2.    Ha Trabant megy az uton es ketten ulnek benne,90 %-ba
>>        az utas mindig a hatso ulesen ul . Miert ? Az elso
>>        biztonsagi ov nem biztonsagos ?
>>        vagy  a sulyarany elosztasa miatt ?
>
>Egyik sem. Igy alakul. Gondolom en. De szerintem rosszul
>lattad, legalabbis az aranyokat. Nalam ugyebar kenytelen a
>hatso ulesre ulni, mivel elso nincs is (marmint a jobb
>oldalon), de az osszes haverral az elso uleseken ulunk a
>Trabijaikban.
>**************
>
>Ha sokan vagytok haverok, akkor is mind az elso ulesre ultok?
>(a szovegbol erre az ertelmezesre juthatok)

Jolvanna, lemaradt az a kitetel, hogy "ha ketten vagyunk" :-)))
Egyszer az eletben en is tevedhetek, nem? ;-))))))))

>Mennyi volt a rekord (fo/elso ules)? ;-)

Nem is tudom hogy lehetne tobben mint egy embernek ulni
egyszerre az elso ulesen ;-)))


>Mi a Trabiban kilencen utaztunk egyszer,

Meg ezt a pazarlast! A Trabiba ha jol tudom 16-an is befernek!
:-)

>amikor jott a rendorbacsi es kerte,
>hogy szuntessuk meg a szabalysertest.
>Megszuntettuk es nem kerult penzbe se :-)

Rendes volt :-)

>/Ejszaka volt, olyan ket ora korul, 'kertek alatt'.
>Fiatalabb voltam, mostmar nem tennek ilyet.
>Keretik nem felhaborodni!!!!/

Dehogyis, sot! Szerintem ritka az az ember aki fiatalkoraban
kimaradt az ilyen csinytevesekbol :-)))

>ui: minden nap uj alsonemut veszek fel. Igy vasrnap mar het
gatya van rajtam... ;-)

Kepzelem milyen bukeja lehet ennek a ruhakompexumnak :-)))

<MOKA OFF>

Udv:
          ______  Soma  ______
          
          ****  Jöhet ékezet!  ****
+ - indito (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho, t. Lista!

Inditomotorokrol szolva eszembe jutott egy hetvenes evekben hallott
legendaszeru szoveg: a Zaporozsec (ismertebb neven Zapor Joska) nevu
szornyszulott motorja allitolag nem mas, mint a T-72-es szovjet tankok
inditomotorja.

Ki tudja, igaz-e ez?

Egyebkent eletemben nem feltem ugya tutotol, mint amikor azt vagy teljes tiz
kilometeren at vezettem: eros volt es pokolian labilis, raadasul forditva
kellett valtani, hatrafele volt az egyes es a harmas...

Udv

Peter
+ - Ez-az (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

1. Kispolak: volt egy regebben a csaladban, vezettem
is eleget, kifejezetten elmeny volt kanyarodni vele.Nem
tudom mi van benne futomu-ugyben, de jol sikerult.Es
ez a fontof nem? Mikozben az automat vezetem, nem
azon toprengek, mifele muszaki megoldasok vannak benne,
viszont ha rendesen viselkedik, akkor OK.

2. Benzinkutak: a 6-os ut Bp-i szakaszan az ÖMV kutnal
voltak igen tetuk szilveszterkor.Akkor ugye 1999 dec. 31
ejfelig volt a regi ar, utana 2000 jan 1. 0 ora 00-tol meg 8
Ft-tal tobb. En meg az esti buli elott joval (kb fel kilenckor)
akartam tankolni. Pisztoly le, de szol a kutas, pillanat, mert
kasszazaras van, 5 percet kernek. Utana kezdenem, es van
egy jo szokasom? mielott elkezdem nyomni a benyat, megnezem
a szamolot. Ezek a %§-k mar feltoltak az arat.Persze nem
tankoltam, reklamaltam, erre kepesek voltak azt valaszolni,
hogy a kormany a hibas. Persze, azok is szemetek, az rendben,
de itt speciel a kutasok voltak genyak. A budafoki Shellnel meg
normalis aron tankoltam.
 Meg egy gondolat, aztan vege lesz: tobbszor jartam ugy
(MOL-nal mindig), hogy a nullazaskor nem nullara all, hanem
egy-ket dl, es a hozzavalo penz is mar benne van a szamoloban
A csucs a Metronal(Bu.ors) volt, negy kutfejbol harom felporgott.
En is. A kutas meg nem ertette, mit megyek ide-oda:) Erdekes
viszont, hogy nem ugattak, amikor szoltam.Amugy en sem szeretem,
ha kutas hozzaer a kocsimhoz. Es a borravalot felejtsuk el.
Na eleg belolem.Bocs, ha hosszu volt.

Udv Mindenkinek:-Dani-

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS