Federico - nak
Kösz a tippekért, meg fogom hallgatni a kérdéses zenéket.
Stevie - nek
Valóban, szégyenlem magam, hogy a romantika utáni zene-
szerzők sorában nem emlitettem egyetlen magyart sem, és
föként Bartok nevét.
Aaron Copland, ha jól emlékszem, Apalachian Spring cimü
balettjében hangzott el a "Riverdance" , bár lehet, hogy
a mü cimére rosszul emlékezem. A kérdéses cikkben szán-
dékosan kérdöjellel irtam a feldolgozást. Én ugy gondo-
lom, hogy a Riverdance tradicionális muzsika szerzö nél-
kül, vagy az erdeti szerzö elfelejtödött. Én mindenkép-
pen a 19 sz.-ra datálom a képzödését és ebben az esetben
Copland lehet feldolgozo is. A lényegen nem változtat,
akkor is a legjobb verzio, amit eddig hallottam.
üdv: Franci
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: line-171-91.dial.matav.net)
|
Hallo hallo !
Helyes. A szalagban valoban egy L van.
A sztorit Denes Peter baratom meselt. Erdekesnek talatam,
azert adtam itt kozre. Nekem sem tetszett a megoldas.
A Bartok adorol: Magam is sok technikai bakit hallok a mu-
sorfolyamban. Megis ezt es a Kossuth adot tudom elviselni.
Ha ezek nem volnanak, eladnam a tunerjeimet.
Egyebkent a technikai problemak nagyreszt pusztan emberi
mulasztasok, amiket egyszeru szankcionalassal meg lehetne
oldani. A kereskedelmieken hallhato botranyos musorok nem
egyszeru mulasztasok eredmenyei. Szant-szandeku lakossagi
izlesromboas folyik hatalmas penzekkel vezerelve. Ez bizony
kifejezetten akaratlagosan ilyen. Mocskos, valoban ordogi
tervezes eredmenye. Szerintem maguk a szereplok nem is
sejtik, mit tesznek. Magasabb szinten van a baj. Az alkalma-
zottak csak vegrehajtok. Ezert lenne erdekes belepillantani
abba a mechanizmusba, hogy mikent tortenik a kikepzes.
Itt nem erkezett valasz, de ez a tema biztosan meleg pont
lesz meg a kesobbiekben. Udv, Agoston
|