>Grafika, hang, fizika! Ezek mar ki vannak dolgozva. Mar >csak a tortenetre és
a hangulatra kell odafigyelni. Ami >viszont nehez dolog, nem megy mindenkinek.
Nalam ez egy kulcs momentum. Anno 1995-ben kezdodott el a grafikai versenyfutas
es revoluvio a 3dfx-es korszak bekoszontevel. Sajnos, mar ebben az idoszakban
is megfigyelheto lett, hogy elsosorban a grafikara figyelnek oda, semint a jate
k tortenetere, hangulatara. Es ez evrol evre durvabb lett, a vegen a csucsgrafi
kai jatek nalam egyenlo lett a bugyuta jatekkal. Igy az elvezheto jatekok menny
isege atlagosan 5 db lett evente. Ami az evente megjeleno tobb ezer jatekhoz ke
pest szinte semmi, ugye? Anno '90-es evek elejen buszke voltam, hogy majd minde
n jatekot ismertem, es kiprobaltam. A legtobbjuk hangulata, tortenete oly fenom
enalis volt, hogy ma is nosztalgiazok neha :) Nalam az a korszak az etalon, es
ahhoz kepest unalmas, egyhangu, szep grafikaju es bugyuta AI-s jatekok jelennek
meg :( Igy en is amondo vagyok, hogy ha lehet, akkor ne 6 honap alatt fejlessz
enek ki egy felejtos jatekot, hanem 3-5 ev alatt, mint az emlekezetes nagyokat.
Csak hat amig vannak a nagy multi jatekf!
orgalmazok, ok gyors profitot (bevetelt) akarnak, igy mindig is a gyorsan kifej
lesztheto, piacra dobhato jatekokra fognak nyomulni. :((( Igy remenyem csakis a
zokban a renegat programozok marad, akik mereszek onallosodni, sajat ceget alap
itani, es idot szanni a JATEK-ukra :)
Ui: Amugy en most a pont a fenti csalodas sorozat miatt online MMORPG-al jatszo
m, amit hetente (neha naponta) frissitenek (javitasok, modositasok, uj elemek a
jatekba). Ez pediglen az EverQuest II. Imadom :)))
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: fw.fogaz.hu)
|
Amit ajánlottál oldalt, azon hibás a F.E.A.R.cd key-e, ha esetleg neked megvan
a jó,akkor küld már el légyszi a címre,előre is köszi.
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 213-163-28-20.vnet.hu)
|