Nos a PS2, ill. a tobbi konzol olyan forgalmazasi technikat alkalmaz, ami elut
a PC-tol. Tortent ugyanis, hogy olyan nagy kedvezmennyel aruljak az alapgepeket
, hogyha csak a gepekbol befolyo osszegeket neznenk, baromi veszteseges lenne a
konzol piac. De viszont az olcso alapgep miatt nagyon sok(!) konzolt el lehet
adni. Szerinted miert van az, hogy ha kiszamolod a konzolba beleepitett technik
at alkatreszenket, majd dupla ar jon ki, mint amennyiert megkapod a konzolt a b
oltban? A hianyzo penzt es a profitot a konzolos cegek a konzolokhoz arult jate
kokon szedik be. Emiatt egy konzolos jatek ara nem csak a jatek kifejlesztesene
k es forgalmazasanak arat tartalmazza, hanem a konzol ceg (pl. Sony) hianyzo pe
nzet is! :)
Tehat jatek realis kifejlesztesi es forgalmazasi arat a PC-s jatekok jobban meg
mutatjak. Anno sokat cikkeztek arrol, hogy meddig lehet elmenni arban, mi az a
penz, amit meg hajlandoak az emberek megfizetni egy-egy jatekert. Nos, ez az os
szeg manapsag 40-60 dollar kozott ingadozik. A gyengebben sikerult jatekokert m
eg ennyit sem adnak!
A legszomorubb dolog az, hogy nem ez az osszeg sok, hanem a mi keresetunk kicsi
, de nagyon :((( Ha annyit keresnek, mint akar egy nyugati palyakezdo(!) mernok
(x10), akkor engem se erdekelne az 50 dollaros ar! :(((
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: fw.fogaz.hu)
|
Hali!
Azert nem mindig igaz a renegat-tobb ev-draga osszefugges.
Igaz, hogy most csak egy ellenpelda jut eszembe: Settlers 1.
Egy szem szal programozo irta, assembly fejlesztes, kis meretu, olcso.
Biztos van mas is, de momentan ez az egy jut eszembe.
Viszont azzal egyetertek, hogy a csillogo-villogo gagyikat en sem szeretem.
Ha valami csak nagy es eromuigenyes, akkor nem is teszem fel otthon.
Az arrol meg csak annyit, hogy erosen femjelzi a minoseget, hogy egy ev
elteltevel mar tizedannyiert meg lehet venni turtkaloban, tehat ujonnan sem
ert tobbet. Azert ez szomoru :(
Bye Atisoft
|