Sziasztok Autosok !
A zoldkartya csere ma megoldodott a Mozaik u.-ban.
1050 Ft. ert kicsereltek (atirtak az uj frsz-ra) es matricat ragasztotak a
hatso rendszamra, amit be kellet viinnem.
Koszonom mindenkinek a javaslatot, -vitat, hozaszolast, otletet es
segitseget a temaban.
Balesetmentes kozlekedest es jo hetveget kivanok minden
Listatarsnak !
Udvozlettel: Havel Jozsef
|
Ahoj!
> Mi a ketto motor kozti kulonbseg (a hengerurtartalmat nem tekintve)?
Tobb kulonbseg is van, alapvetoen a koruknal lehet kezdeni az
osszehasonlitast.
A 2E motor 90-ben jelent meg, (az alap konstrukcio 83-ban, szinten
115LE-vel, az 1,6-os ekkor 75LE-t tudott) az AFT 95-ben, ennek
megfeleloen a tchnikai szinvonal is "korosabb". Hengerenkenti
befecskendezos mindketto, de az 1,6-os mar szekvencialis, es valoban
valtozo szivocsovel keszult. Valtozo szelepvezerles egyikben sincs. A
teljesitmeny minden bizonnyal azert alacsonyabb, ( aranyaiban) mert
ilyenre akartak csinalni. Ez a motor a mai napig gyartasban van,
termeszetesen idokozben szamtalan modositason atesve, es mas kodokkal,
de tovabbra is 115LE-vel. Az 1,8-as 125LE; 2,0 16V 149LE, tehát nem
arrol van szo, hogy max. ennyit tudtak kihozni belole.
Udv, Triznyak
|
>A fent emlitett modszer iden januarig mukodott, mivel ertelmes
>dolog volt, az illetekesek ujra gondoltak, es megszuntettek ezt
>a lehetoseget
Szervusz Triznyak!
Nem lattam meg az ujat. Te, aki napont latsz mindenfelet, azt
mondod, hogy most nincs meg a lehetoseg, hogy eladaskor ketfele
kapjak? Pedig ezt a modszert a hatosagok regota patronaltak. A
nagyon regi forgalmiknal is, az autonak es a tulajdonosnak kulon
lapja volt.
--
Meszaros Geza
|