Tisztelt Fogyasztóvédelmi Felügyelőség!
Panasszal szeretnék Önökhöz fordulni a Vodafone Magyarország Rt. (1062, Budapes
t, Váci út 1-3., a továbbiakban Vodafone) folyamatos ügyfélszolgálati fegyelmez
etlensége miatt.
2004. július 6-án számlalevelet kaptam a Vodafone-tól, amelyben szereplő ö
sszeg a telefonálási szokásaimnak két és félszeresét tartalmazta. A számlázott
időszak a 2004. május 26. és 2004. június 25. között eltelt időszak v
olt. Az összeget jogosnak éreztem volna, hogyha a 2004. április 26. és 2004. má
jus 25. között eltelt időszakra szólt volna, mivel ebben az időszakba
n telefonáltam ilyen jelleggel a szokásaimtól eltérően. (Erről a Voda
fone ügyfélszolgálattal is beszéltem május 25-e körül, mivel aggódtam a számlám
nagysága miatt, de az ügyfélszolgálatos hölgy megnyugtatott, hogy csak 10 ezer
forint körüli összegről szól a számla.)
A számla ellen panaszt nyújtottam be a telefonos ügyfélszolgálatukon, ahol els&
#337; körben megtagadták a számla kivizsgálását, majd második körben mivel a sz
ámlán egyéb pontatlanságok is szerepeltek mégiscsak hajlandók voltak nekiállni.
(Mind a két hívás 2004. július 6-án történt.)
A panasz kivizsgálására szabályzatuk szerint 30 napjuk van, amelyet a határid
337; lejárta előtt egy nappal saját maguknak SMS-ben meghosszabbítottak 30
nappal.
A panasz kivizsgálását 2004. augusztus 13-án befejezték, majd miután megemlítet
tem nekik a fentebb leírt 2004. május 25-e környékén történt hívásomat, az ügyi
ntéző ugyan elismerte, hogy kapcsolatban lehet a problémával, megígérte, h
ogy majd meghallgatják, de ennek ellenére mindenképpen lezárta a panaszt. Azt i
s úgy kellett kiharcolni, hogy az öt napot a fizetésre ne a hét elejétől s
zámolják hanem 13-tól. Mindezek mellett persze – bár megígérték –, írásban sose
kaptam értesítést a kivizsgálás eredményéről.
Mindeközben a 2004. június 26. és 2004. július 25. közötti időszakra kikül
dött számlalevelük jelentősen késett, és bár megígérték, hogy újra kiküldi
k, a második példány sohasem érkezett meg (tehát el se küldték).
A 2004. augusztus 13-i telefonbeszélgetésben nem emlékszem mennyire maradtam ab
ban az ügyintézővel, hogy a kifogásolt időszakra megküldik a számlaré
szletezőt, ezért (és mivel nem kaptam meg), 2004. augusztus 17-én újból ig
ényeltem a telefonos ügyfélszolgálatnál azt.
A számlarészletező 2004. augusztus 25-éig még mindig nem érkezett meg, ezé
rt a Vodafone Duna Pláza-beli ügyfélszolgálatán személyesen megjelenve újból ké
rtem a kifogásolt időszak (és mellette egy másik időszak) hívásrészle
tezőjét. Az utána következő időszak részletezőjét azért kér
tem, mivel időközben úgy döntöttem, hogy tarthatatlan a helyzet és a h$
9;ségnyilatkozat ellenére szerződést fogok bontani a Vodafone-nal, valamin
t ki szeretném számolni melyik másik szolgáltató volna az előnyösebb válas
ztás. Az ügyintéző neve Bozó Eszter, mellékelten küldöm az ügyfélszolgálat
i sorszám másolatát, valamint a kitöltött igénylőlap másolatát. Sajnos miv
el a kitöltött igénylőlap már a Vodafone-nál is eleve a sokadik fénymásola
t volt a másolat nem sikerült valami jól, viszont az eredetin olvasható ha igén
ylik. A következő adatok nem olvashatók a fénymásolaton:
1.
Ügyfélbiztonsági kód: Ezt én takartam ki biztonsági okokból a fénymásolat
on
2.
A címem:
3.
A hívószámom:
4.
A kért időtartam: Egyszeri majd a számlázási időszakhoz a követ
kező bejegyzések vannak beírva:
1.
– 2004. 06. 26.
2.
– 2004. 07. 26.
5.
A keltezés: 2004. 08. 25.
6.
Valamint az aláírásom
A fentebb leírt, személyesen igényelt hívásrészletezőt az ügyintéző h
ölgy nem tudta akkor berögzíteni a számítógépbe, mert hibás volt a rendszerük,
ugyanakkor megígérte, hogy a nap folyamán még többször megpróbálja és addig fog
próbálkozni amíg nem sikerül. A hívásrészletezőt személyesen nem vehettem
át, azt mondták kiküldik. A hívásrészletezőért fizetni is hajlandó lettem
volna. Ezeket a hívásrészletezőket sem kaptam meg.
Tisztelt Fogyasztóvédelmi Felügyelőség! Kérem vizsgálják ki az esetet, mer
t nagyon furcsának találom, hogy többszöri, több ügyfélszolgálaton való kérelem
ellenére sem hajlandó a Vodafone a kifogásolt számlázási időszakra hívásr
észletezőt adni. Ezek az esetek együttesen azt sugallják, hogy a számlapan
aszom jogos volt, és plusz összeget hajtottak be rajtam (amit augusztus 13-án á
tutaltam, bár még nem tartottam lezárt ügynek akkor se). A fent leírt bánásmód
akkor is méltatlan és kifogásolható lenne, hogyha a hívásrészletező id!
7;szakára nem nyújtottam volna be kivizsgálandó számlapanaszt.
Segítségüket előre is köszönöm,
Budapest, 2004. szeptember 2.
Alaírás
A panasz kivizsgálásához szükséges adatok lehetnek,
*
telefonszámom:
*
Vodafone ügyfélszámom:
*
a levélben feltüntetett hívási időpontok,
*
a csatolt dokumentumok melyek igazolják igénylésemet az ügyfélszolgálaton
, és
*
egy hívás az ügyfélszolgálatra 2004. május 25-e környékén tőlem.
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: adsl-1-19.tvnet.hu)
|