Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2663
Copyright (C) HIX
2005-09-27
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 re: Gazauto felidos osszegzes (mind)  31 sor     (cikkei)
2 re: re: benzinsporolas (mind)  12 sor     (cikkei)
3 Omega csomagtartó nyitás (mind)  11 sor     (cikkei)
4 re[x+y]: benzinsporolas (mind)  12 sor     (cikkei)
5 Valasz: re: re: benzinsporolas *** HIX AUTO *** #2660 (mind)  39 sor     (cikkei)

+ - re: Gazauto felidos osszegzes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


meg van ugyan nemi elmaradasom, de reagalok Bazsi levelere:
>>>
Elso jelentos problema oeldaul,
hogy a Renault szervizek nem fogadnak gazos autokat (gyarilag gaz-benzin
uzemu Megane-t lehet vasarolni pl. Franciaorszagban, s azt Magyarorszagon
egyszeruen nem lehet garancialisan szervizeltetni!).


De lehet, viszotn igaz, hogy igen keves szerviz fogadja (Triznyak biztos 
jobban tudja, mi a pontos eloiras: NO akna, elszivo, plusz engedelyek, stb. 
Ez a minimalis autoparkot tekintve nehezen terul meg. Ha gyorsan megterulne, 
mar reg lenne mindenhol...)



>>>
Igy viszont ugrik a lifetime assistance, meg erzesem szerint az auto
szervizkonyves" statusza is (bar ha rendszeresen sikerul szervizeltetnem es
ezt pecsettel is igazolja egy muhely, a gyari eloirasok szerint cserelgetem
a kopo alkatreszeket, stb, akkor az auto miert nem tekintheto
"szervizkonyvesnek"?)

Bizonyos korlatok kozott szervizkonyves marad. Ez egy hosszu tortenet... :-) 
Az Assistance tenyleg ugrana.



tiszy
+ - re: re: benzinsporolas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,

sex69:
>>>
irj be ilyesmiket a keresobe: Helium, Arpi, Wartburg.


iiiiiiiiiiiiii...... :-)
hihetetlen, nekem ettol a 3 szotol grimaszba randul az arcom... :-)


tiszy
+ - Omega csomagtartó nyitás (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Van egy omega C-m, pár hónapja vettem, nagyon meg vagyok elégedve vele,
egy dolog viszont nem nagyon tetszik. A csomagtartót csak akkor tudom
kinyitni, ha leállítom a motort és kiveszem a kulcsot. Mechanikus
nyitója nincs (vagy nem találtam meg), a műszerfalon van egy gomb,
ami nyitja, illetve a kulcsokon is van egy-egy, de mindegyik csak akkor
működik, ha a gyújtásból ki van húzva a kulcs. Mit lehet csinálni, hogy
a motor leállítása nélkül is ki tudjam nyitni a csomagtartót?

Levente
+ - re[x+y]: benzinsporolas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

>>  Ez igy ebben a formaban nem teljes. Az elso szerias K-jetronic telleg
>>  nem tudta a tolouzemi kikapcsolast, de kb. '83-84-tol.......
> Ezert volt a mondatban (kiemelve) az _alap_ szo. :-)

Ja, azt hittem, azt a KE-Jet-tel ellentetbe allitva ertetted.

--
udv,
IVICZ Laszlo
az igazi cimem: LLAT .kukac. AUDIKLUB .pont. HU
+ - Valasz: re: re: benzinsporolas *** HIX AUTO *** #2660 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado : Triznyak
> Temakor: re: re: benzinsporolas ( 39 sor )
> Idopont: Fri Sep 23 23:13:16 CEST 2005 AUTO #2660
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
> 
> >  Ez igy ebben a formaban nem pontos. Ha jol emlekszem, akkor mar a
> >  legegszerubb befecskendezo rendszerek (pl. K-Jetronic) is ugy
> >  mukodtek, hogy a ho"ntartas erdekeben tolouzemben is kapnak
> >  valamennyi uzemanyagot.
> Igazad van az _alap_ K-Jetronik valoban befecskendezett, de ennek nincs 
> koze a hontartashoz, egyszeruen nem tudta a tolouzemi kikapcsolast. A 
> KE-Jetronik mar igen, es motorfeken _teljesen_ elzarja az uzemanyag 
> befecskendezeset.

Biztos? Volt anno egy primitiv Bosch-os demo anyagom, itt az auton is 
kuldozgettem mindenkinek anno a HIX Auto indulasa tajan (de lehet, hogy 
meg korabban, a TIPP-en), aki kerte (nincs meg valakinek? :-), abban is 
volt egy ilyen kitetel es mashol is ezt olvastam.

> >  a cel csak az eges fenntartasa es igy a kihules megakadalyozasa
> >  hosszabb motorfekes uzemben.
> Eletszeruen mekkora lehet az a "hosszabb motorfekezes" ami kihuti a 
> motort? Mentem mar 20km-t folyamatosan motorfekkel, de nem hult le a 
> motor, es 100%, hogy az enyem teljesen elzarja az uzemanyagot.

Nekem volt, amikor a 4T Waresszel jartam sielni (az is elzarja). 
Elofordult olyan, hogy a hegyteton be kellett melegiteni az autot, mert 
szakadt a ho es le kellett olvasztani az ablakokat (ill. megelozni a 
visszafagyast az x csuromvizes ember kiparolgasabol), es bizony ilyenkor 
tipikus volt, hogy 1.500-2.000 m ereszkedes utan a motor az uzemi 
homerseklet ala hult vissza. Ez nagyon megmaradt bennem, mert kifejezetten 
kellemetlen, amikor az ember beul atazva egy meleget fujo autoba, majd 
20-30 perc mulva azt veszi eszre, hogy az a meleg mar hideg. Volt egy 
hely, ahova viszonylag sokat jartunk sielni (Weinebene), muszaj volt 
szinte vegig motorfekezni lefele, mert a szeriaautok fekrendszere nem 
igazan erre van meretezve, es itt nem csak a Wartburgrol beszelek, ami 
nagyon nem birta fekkel, hanem komolyabb, 4 tarcsas autokrol is.

udv: Akos

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS