Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2052
Copyright (C) HIX
2004-01-01
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
		
Bekes Boldog Uj Evet!

Jozsi. /HIX/
http://twingirls.net/twingirls/2003.html
1 re: Suzuki Swift kozponti zar (mind)  20 sor     (cikkei)
2 re: Suzuki Swift kozponti zar (mind)  25 sor     (cikkei)
3 '98 Mazda 626 DiTD (mind)  8 sor     (cikkei)
4 re: akkumulator ovasa telen (mind)  47 sor     (cikkei)
5 re: Suzuki Swift kozponti zar (mind)  14 sor     (cikkei)
6 akkumulator ovasa telen (mind)  10 sor     (cikkei)

+ - re: Suzuki Swift kozponti zar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia!

Megszakadt az egyik vezetek a kabelben ami az adott ajtohoz megy.
Legvaloszinubb ott, ahol az oszlopbol atmegy az ajtoba, mivel ott tud
elfaradni.

Meprobalhatod megkeresni a szakadas konkret helyet ugy, hogy lenyomod a
kozponti zarat, a bal hatso ajton pedig nyitva hagyod - azaz nem zarod be -
es elkezdet mozgatni a kabelt. Elvileg a szakadasnal a mozgatastol osszer
majda szakad drot es ettol egy pillanatra "megjavul" a bal hatso ajto is es
azon is lerantja a zarat. Legalabb is anno az Asconamon igy kerestem meg,
hol kell megbontanom a kabelt.

Persze azota mar nincs ilyen gondom, mert egy megbizhatatlan olasz kocsival
jarok. :)))))))))

No BUjjEK mindenkibe a kisordog!
Gabor

AR145
+ - re: Suzuki Swift kozponti zar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> A bal hatso ajtomban nem mukodik a kozponti zar.
> Tehat nem zar es nem is nyit, semmi hang, megszunt
> minden. Mashol minden OK.

Tipikus hiba szokott lenni az ajtoba meno vezetekek kontakthibaja. Feltehetoleg
 a
csuklopantnal levo gumiharmonika csatlakozojat kell lehuzni, kontaktsprayvel jo
l
befujni majd visszadugni.

BUEK,
Laci




--- --
        Visit our Internet site at http://www.reuters.com

Get closer to the financial markets with Reuters Messaging - for more
information and to register, visit http://www.reuters.com/messaging

Any views expressed in this message are those of  the  individual
sender,  except  where  the sender specifically states them to be
the views of Reuters Ltd.
+ - '98 Mazda 626 DiTD (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

sziasztok

'98 koruli Mazda 626 2.0 DiTD (asszem ez meg a 90 lovas) fele 
kacsingatok esetleg, ha nem tantoritotok el:) ismeri vki ezt a tipust? 
milyen tipushibai lehetnek? mennyit ehet (katalogus szerint eleg 
keveset) gyakorlatban? milyen kotelezo szervizei vannak?

elore is koszi minden segitseget
+ - re: akkumulator ovasa telen (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

Mindenkinek B.U.E.K.!!!
---
> Hello, aposom javasolta, hogy a ezekben a "nagy" magyar 
> hidegekben vegyem ki az akksit a kocsibol, nehogy "bikaztatni"
> kelljen a vegen. En kivettem, de nem vagyok biztos benne,
> hogy tenyleg szukseges.
> Jozsi
-------
Ha tenyleg hideg lesz akkor van ertelme a dolognak. Ez akkor 
kovetkezik be ha tarosan -10°C alatt van a homerseklet. Az ilyen 
hidegben is csak akkor van ertelme kivenni az akkut, ha napokig 
nem hasznalod az autot, vagy oreg az akku. Az akkut meleg helyen 
kell tartani, ( ez a lenyege a kivetelnek) mert a hidegben 
elvesztheti a kapacitasanak 30-40%-at is.

A teljesen lemerult akkuban a folyadek szinte teljesen vizze 
alakul, igy 0°C alatt megfagy, es a jeg szetnyomja a lemezeket. 
Az akku befejezte palyafutasat ilyenkor.

Kovetkezo kerdes, hogy milyen autorol van szo???
A "computeresen" vezerelt es erosen elektronizalt mai jarganyok 
nem szeretnek feszultseg nelkul maradni. Ilyenkor az 
adattarolojukban osszegyult adatok torlodnek, "elfelejtik" a 
vezeto/k szokasairol gyujtott tobblet adatokat. Hosszabb 
aramtalanitas eseten nemelyik az alap beallitasokat is 
elfelejtheti, ilyenkor 30-50km utan kezdi "osszeszedni" magat.
( ha tovabbra is szokatlanul viselkedik akkor szerviz)

Ha mar szoba jott, akkor nehany szot a "bikazasrol".
Az elektronikakkal vezerelt autokban tetemes karokat lehet 
eloidezni a helytelen bikazassal!!!!!!!!!
A kabelek felhelyezesekor a GYUJTAS legyen KIKAPCSOLVA!!!! 
(legjobb ha a kulcs zsebben van!!!! Sok kozpontizar ilyenkor bezar!!)
Ha a motor beindult a kabeleket NEM SZABAD levenni!! 8-10 percig 
jaratni a motort kb.2000-es fordulaton, majd LEALLITANI. Most 
lehet levenni a kabeleket. Ha a 8-10perces jaratas utan sem indul 
  a sajat akkujaval, akkor valami egyeb hiba is van. ( Toltes? 
akku?)Ilyenkor az akkut fel kell tolteni, vagy kicserelni, es 
toltest merni, ha mar jar a motor.

Tehat meg egyszer: jaro motornal a "bikakabelt" NEM SZABAD 
levenni!!!!  ( az elektronika mentes autokra ez nem vonatkozik!)


Udv,  Triznyak
+ - re: Suzuki Swift kozponti zar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi,
Javaslom, hogy regisztráld magad a  (www.primlista.hu)
levlistán és kérdezd meg Pecz Bélát vagy FirstName-t.
Egyébként én a 2. mutyukimat koptatom, de kp-i zárral semmi problémám nem
volt; viszont szétrázódnak az elektromos érintkezők.
Én leszedném az ajtóról a kárpitot és megnézném, nem-e érintkezési probléma.
Üdv.:
Zoli

*****
* [matchbox] * HCL-177 * SSSManII *
* WE BREAK FOR NOBODY *
*  *
*****
+ - akkumulator ovasa telen (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Ha ritkan hasznalod az autot es konnyu hozzaferni az akkuhoz en is kivennem.
Az akkuk erzekenyek a homersekletre. Nem hibasodik meg a hidegtol  ( kiveve
ha toltetlen) de joval kisebb a minuszokban az ereje.Foleg az idosebb
akkumulatorokra jellemzo.  Annyi eleg ha meleg helyen tartod  ha mondjuk
hetente egyszer hasznalod az autot.  Ket-harom hetes leallasnal nem art egy
kis toltes sem.

Dodo

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS