1. |
rere: v3 (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
2. |
Re:Civ III (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: v3 (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
4. |
Disciples II (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
5. |
ST jatek kellene! (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: MOHAA vegere ertem (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
7. |
Quake3 (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
|
+ - | rere: v3 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Inkabb nem idezek be a levelekbol, csak annyit fuznek hozza, hogy a
"vita" ELVI jellegu, mert az, hogy a Voodoo sorozatra nem jon ki ujabb
meghajto, az TORVENYSZERU. Az Nvidia megvette es mexuntette. Kesz. Ez a
kapitalista piac.
Az igaz, hogy lehet(ne) irni patcheket, de _nem_kifizetodo. Tenyleg
sajnalom, akinek Voodooja van, mert ok nem tehetnek rola, hogy az Nvidia
erosebb volt. Aki EREDETIBEN megveszi a jatekot, annak valszeg van penze
kicsit jobb kartyara is (MX200/400 12-15e+afa). Aki meg nem, az hiaba is
kerne szamon a programozoktol miert nem irnak Voodoo-ra. Kifizeti? Tehat
a vita elvi csak. Es a piaci viszonyok miatt alakult igy.
Azoktol kulon elnezest kerek, akik a forumon csak kiadtak a "duhuket".
Igazuk van. De eredmenye nem lesz...
uff
Csaba
|
+ - | Re:Civ III (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello ,
> Kicsit homalyos a kerdes, de megprobalok valaszolni.
> Az ok, hogy a romaiak tudnak csinalni legiosokat, de ha te nem vagy romai,
> akkor te nem.
> Az hogy megvan minden tudomanyag az elso oldalon, az nem jelent semmit ha
> pl amcsikkal vagy
> mert ott az f14 a spec egyseg. Tehat a sajat nemzetednek megfelelo spec
> egyseget akarj csak csinalni.
> Tobbi az nem fog menni.
Hetek ota ezzel jatszom ejjel es nappal elhiheted hogy arra mar
rajottem hogy csak azt a speci egyseget akarjam amelyikkel inditottam
a jatekot.:-))
Megprobalom jobban elmagyarazni lehet hogy nem jol kerdeztem. Vegyuk a
perzsakat a speci egyseguk az immortals az erteke 4/2/1. Jelenleg a
lovagok a legjobb egysegem 4/3/2-vel es ugye a legnagyobb elonyuk hogy
a vesztes cstabol vissza tudnak lepni. Ha ezekutan kapom meg az
immortals tuti hogy nem fogom gyartani mert minek ha van jobb. Tehat
szerintem ennek valahol a swordsman es a sima lovas utan kene
kovetkeznie meg a lovagok elott. Azert gondolom hogy valamit nem
tudok. Az oke hogy a legmodernebb szuper repcsit nem jar meg az
okorban hanem csak az ujkorban de egy sima gyalogost amit ugy jellemez
hogy a regi idok egyik legjobb katonaja mar meg kellett volna kapnom.
--
Tier
mailto:
|
+ - | Re: v3 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!!!
On Wed, 2002-02-27 at 02:31, HIX JATEK wrote:
> > Es hogy ezek a kedves programozo bacsik nem
> > foglalkoznak az elavult kartyak tulajdonosaival? Most egy pillanatra
>
> szal, mint irtam pl. Quake 2 & Unreal elindult 3d-kartya nelkul is.
> s nem tom elkepzelni, hogy hudenagymelo lenne megcsinalni egy game-t ugy,
> hogy elinduljon barmilyen d3d-t tamogato 3d-kartyaval, legfeljebb par effekt
> , amit az illeto kartya nem tamogat, nem jelenitene meg.
Nem effektektekrol van szol. Az vagy van vagy nincs (nem veletlenul
kapcsolgathatod oket az option menu-ben minden jatekban). De ha egy
jatek keszitoi ugy dontenek, hogy 1024x1024 -es texturakkal dolgoznak,
akkor amelyik kartya nem tud ilyet, az meghalt (szoftverbol eselytelen).
Meg az s3savage is tud ilyen texturakat kezelni (nincs semmi gondja a
mai jatekokkal, csak kicsit lassuak), akkor ne kivand mar szegeny
grafikustol, hogy kisebbre alljon vissza. Nagyszeru dolgokat lehet
muvelni 320x200x16 -ban is, de nem biztos, hogy az emberek 99% -a ilyet
szeretne ma latni.
A 3dfx hibaja, hogy miutan az s3 kijott a savage -el (ami mar kezelt
1024x1024 -es texturakat), azutan meg kihozott egy szeriat ami ennel
kisebbel dolgozott. Mara ez lett a kartya szuk keresztmetszete (mar az
unreal -hez is keszult olyan csomag ami 1024x1024 -es texturaval volt
megpakolva).
Nem veletlen, hogy a v2 ara magasabb a hasznalt kartyak kozott mint a v3
-e. A v2 glide, es megy jol masik kartya mellett, a dos -os jatekoknak
tobb mint eleg. Win alatt pedig lehet emulalni a glide -t eleg jo
sebesseggel ahhoz, hogy a csak glide -os jatekok jol fussanak egy mai
kartyaval.
Akinek ma c64 -e van, az se sir, hogy nem jon ki uj jatek a gepere,
pedig milyen jo gep volt. Tedd el a v3 -at emlekbe, es lepj tovabb.
grobs
|
+ - | Disciples II (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Van valakinek Veszpem kornyeken Disciples II-je es/vagy Sim Golf-ja, es
szeretne MOHAA-t vagy Castle Wolfenstein-t cserebe? (Esetleg olcson meg is
vennem oket vegso esetben!)
Killjoy
|
+ - | ST jatek kellene! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Ha tud valaki ST játékokat, akkor az írjon már mert nekem kellenének.
A részleteket magánban megbeszéljük. Köszi.
Sziasztok
|
+ - | Re: MOHAA vegere ertem (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Es akkor jojjon a elmaradhatatlan DE. (Sajnos mostanaban nem volt egyetlen
> olyan jatek sem, ahol az egesz, ugy ahogy van tokeletes lett volna. Na jo!
> Talan a Kyodai. :o) A befejezes meg a Wolf befejezesenel is siralmasabb
> lett. Nagy izgalommal vegigkuzdom magam a fel II. vilaghaborun es az utolso
> kuldetes befejezesekor a befejezes ennyi? THE END es stablista? Azert ez egy
NOLF is hasonlo. Megolod a kettosugynokot es vege. Vissza a fomenube. Semmi
outro, meg gratulacio...
|
+ - | Quake3 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok.
Ha valaki tud segíteni,irja le nekem E-mailban,hogy lehet a quake3-ban a map ki
terjesztést behozni a játékba,mert van pálya szerkesztőm is de nem tudom e
lindítani a map-et.
Köszi.
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: bpmnpr04.bixdc.broadband.hu)
|
|