Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2464
Copyright (C) HIX
2005-02-22
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: horpadas (mind)  10 sor     (cikkei)
2 re: Megane radio. (mind)  23 sor     (cikkei)
3 Tipikus tortenet - Aksi kerdesek (mind)  45 sor     (cikkei)
4 re: Megane radio. (mind)  14 sor     (cikkei)
5 Re: re: citrom szerelo (mind)  48 sor     (cikkei)
6 megane radio (mind)  38 sor     (cikkei)
7 Re: Megane radio. (mind)  21 sor     (cikkei)

+ - Re: horpadas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Ugy hallottam, hogy vannak olyan karosszeriasok, akik vakummal ki tudjak
> huzni a festes serulese nelkul (remelhetoleg) az ilyen horpadasokat.
> Tudnatok mondani egy ilyen helyet konkretan?

www.horpadas.hu

Probalni nem probaltam oket, tobben dicsertek ( a kepek latvanyosak a 
honlapukon) , de ha valakinek van tapasztata, ossza mar meg legyen szives!

Szabolcs
+ - re: Megane radio. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Fiatéknál ez úgy működik gyári (Grundig) rádió estén, hogy ha elmegy
az áram (kiveszik/lemerül az aksi, ki/beszerelik a rádiót), akkor
utána kéri a biztonsági kódot. Ezt eredetileg a kulcsokkal kapott
kódkártyán lehet megtalálni (Fiatéknál, gondolom Renault se lehet
sokkal másabb). Ha egyszer már működik, akkor (szintén Fiatéknál :)
a rádió menüjéből ki lehet kapcsolni ezt az opciót. Ha nincs meg a
kód, akkor jó kérdés hogy mit lehet tenni... :(

-Almos-

>  Sziasztok!
> 
>  Olyan problémával fordulok hozzátok egy Megane-nal
> kapcsolatban, hogy a télen egy hét állás után lemerült
> az aksi. Azóta állítólag a rádió nem működik. Az isme-
> rősöm (a tulaj) valami olyasmit állít (szakemberre hivat-
> kozva) hogy valamit "újra kell kódolni" rajta.
> 
> Na ha erről valaki felvilágosítana kicsit, azt megköszönném. :)
> 
> Üdv!
+ - Tipikus tortenet - Aksi kerdesek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok  szakertok

Mielott irnek , megneztem a 2004 es hozzaszolasokat , de lehet annyira 
egyszeru a kerdes hogy nem talatam hasonlot
A stori a megszokott

Parkolasifeny ejszakara ugymarad , reggel inditas utan semmi
Barat, Bikazas nem nagy sikerrel
(egyebbkent miert nem szabad a negativot  az bikazando aksi negativjara 
ara kotni? azonkivul hogy olvastam hogy fellrobbanhat ?!)
Az en szereny velemenyem hogy elszivja az arramot a lemerult aksi, ami 
ilyenkor hasonlit egy fogyasztohoz ?!
 de mivel a barat fizikus diplomaval rendelkezik es kioktat a parhuzamos 
arramkorokrol
nem vitatkozni
Aksitolto szervese, Aksit be a hazba, toltes 6A rol 12re 10 ora alatt ...
Riaszto doksi internetrol le V.A E T gomb mukodese memorizalni
Este aksi kocsiba be , riaszto reset , es elso poccre indul
Ez egy sikeres tortenet vege lenne de sajnos a tortenet ma folyatotdott

Ma reggel autoba be-  inditas - es nema csend
Aksit be a hazba es fel a toltore es  most mar lemerult majdenem 0 A re 
(mondhatom csontig)
Feltoltottem 6 A re es elkezdtem gondolkozni
Most jonnek a kerdesek :

Eszrevettem a dobozon (3 eves Magnetti Mirelli 12 v 45ah 330A aksirol 
beszelunk ) hogy feltoltott allapotban  zold fenyt kene visszanezzen ram 
egy lyukacskabol itt az aksi tetejen  ha minden ok lenne.  Nalam toltes 
utan  is fekete maradt  , bar 12.8 A ig feltoltodott (Ha jol ertem  ha 
feher lenne ez a lyuk akkor kampec)
Ekkor ovatosan szetbonottam a tetejet es latom hogy alig van benne sav 
... illetve nem tudom mennyi sav kene legyen de ugy nez ki mintha latnam 
ezeknek a kis uregeknek  az aljat
Mit kell ide tolteni ioncserelt vizet vagy valami savat ?
Azert kerdem mert nezegetven a Hixet olvastam sav fokmeresrol ... tehat 
lehet nem mindegy mi kerul ide.?
Ebben ha tudnatok segitseget adni meg abban hogy mik a jelei az aksinak 
ha mar a kipurcanas szelen van
Pl az, hogy feltoltodni feltoltodik de hamarosan magatol (!?) illetve 
hasznalaton kivul 12 ora laltt lemerul?
Ez egy rossz aksira vall vagy arra hogy a kocsimban elfut az arram?
Egy kipurcano aksi mar fel sem toltodik ?

Elore is koszonom a valaszokat .
+ - re: Megane radio. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Milyen megane milyen rádiója?
Ha 2000-es évjárat és Philips akkor tudok segiteni, de le kell mennem
a könyvéért  :)
A kézikönyvben egyébként benne van, hogyan kell a kódot beütni.
De nem árt ha tudod a kódot is  :)
Üdv:
Josi
/Renault Megane 1.4 RT/

-- 
email:
skype: szombathj.
+ - Re: re: citrom szerelo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj! ( Joe, es Felesege :-) )


>  Szerencse hogy nem voltam par napig gep kozelben,........
Csodalkoztam is, hogy egyetlen Citroen fan sem akarja a torkomat atharapni.
>  ....na de Triznyak, azert toled mint -ha jol emlexem az vagy-
>  autoszerelotol kisse tobb objektivitast vartam :)
Mar csak ilyen maradi vagyok, elhiszem amit latok/tapasztalok. :-P
Nem lehet, hogy csak eliras az objektivitas, es eredetileg tapintatot 
akartal irni??? ;-)

>  Ot dugattyus szerkentyu, fotengelyrol motorfordulat felevel
>  meghajtva,
Viszont ha "objetivek" akarunk lenni, akkor  A CX-nek, es a BX-nek a 
vezermutengely hajtja a szivattyujat. Persze alapjaban igazad van, mert 
azt meg a fotengely hajtja. ( lehet, hogy ez sem minden motorra igaz)

>  ebben az esetben viszont ilyet akkor, es csak akkor tudsz produkalni,
>  ha a nyomasszabalyzon kinyitod a legtelenito csavart
Nem nyitotta ki senki a legtelenitot, viszont a nyomasszabalyozo haza 
megrepedt, es szetnyilt.

>  Tehat az az eset amirol irtal az annal aki valamit is torodik az
>  autojaval, -jol mondja a Citroen gyar- nem fordulhat elo.
Igazad is lenne, ha a gyar azt monta volna, hogy a szelephazat xxx km, 
vagy ev utan ki kell cserelni. De nem mondta!!!! :-( :-(

>  Nekem csak BX-em volt, lattam a muszakin a fekpadi vizsgat: a kezifek
>  behuzasakor egyszeruen kiugrottak a kerekek a forgo
>  hengerekrol,........
Ezt nem is vonta ketsegbe senki sem, csakhogy CX-rol volt szo! A BX-nek 
az uzemifek betetjeit szoritja a kezifek, mig a CX-nek egy kulonallo 
szerkezet volt a kezifeke, megdobbentoen apro betetekkel ( az auto 
tomegehez kepest)

>  .....mert blokkoltak. Ennyi meg eleg szerintem a megallashoz :)
A fekpadon nem olyan nagy kuszt blokkoltatni, ott nem ebrednek tomegerok.
Eleg lehet ennyi a megallashoz, ha van hozza hely is eleg. Ez persze nem 
csak Citroenre vonatkozik.

Tovabbra is azt mondom, ez az en velemenyem, (a Citroenrol) nem varom el 
senkitol sem, hogy egyet ertsen velem. Azt viszont elvarom, hogy amit 
lattam, tapasztaltam, arra ne mondja senki, hogy az elkepzelhetetlen, 
mert O meg nem latott/hallott olyat.

Udv,  Triznyak    ( kezcsokom, a  Felesegednek  :-)   O:-)   )

Reszemrol a Citroen "ugy" lezarva.
+ - megane radio (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szeva

az autoddal semmi gond nincs. Amikor a feszultseg elvesz a kocsi
elektronikajarol (pl akksi lemerul vagy lekotodik), akkor a
radiosmagno ( az ujabb tipusok), a feszultseg visszajottekor egy
inditokodot ker. Ezt biztonsagi okokbol epitettek bele, ha netalan
valaki elemeli, akkor ne legyen olyan egyszeru mukodesbe hoznia.

A megoldas: ha nincs meg a papir a dealertol amin rajta van az
altalaban 4 szamjegybol allo kod, akkor el kell menni egy Renault
dealerhez es az megoldja a problemat.

Azonkivul nem artana vegignezni a kocsi elektronikajat, mert egy het
allas utan lemerulo aksi vagy gyenge vagy valahol zarlat van, vagy
valami egve maradt.

Udv,
Szabi
Renault Megane II Estate 1.9 dci 120hp
Seat Ibiza II 1.4i 65hp

>  Sziasztok!

>  Olyan problémával fordulok hozzátok egy Megane-nal
> kapcsolatban, hogy a télen egy hét állás után lemerült
> az aksi. Azóta állítólag a rádió nem működik. Az isme-
> rősöm (a tulaj) valami olyasmit állít (szakemberre hivat-
> kozva) hogy valamit "újra kell kódolni" rajta.

> Na ha erről valaki felvilágosítana kicsit, azt megköszönném. :)

> Üdv!



-- 
Best regards,
 torok                            mailto:
+ - Re: Megane radio. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Quoting goor.b:

>  Olyan problémával fordulok hozzátok egy Megane-nal
> kapcsolatban, hogy a télen egy hét állás után lemerült
> az aksi. Azóta állítólag a rádió nem működik. Az isme-
> rősöm (a tulaj) valami olyasmit állít (szakemberre hivat-
> kozva) hogy valamit "újra kell kódolni" rajta.
>
> Na ha erről valaki felvilágosítana kicsit, azt megköszönném. :)

Ha az is ugy mukodik mint azok a renaultk amelyeket ismerek, akkor:
- a radionak van egy 4 szamjegyu kodja amit be kell neki vinni, lasd a
kezikonyvet arrol hogy mikent
- ez a kod a szervizkonyvbe ragasztott cetlin "C.A.R." neven jelenik meg (ha
ott nem oda ragasztjak, akkor a rendelkezesre allo cetliken lehet C.A.R.
vadaszatra indulni:). Ha ez nincs meg, irany egy szerviz egy, a tulajdont
igazolo valamivel, ok le tudjak kerni az adatbazisbol. Azt nem tudom hogy
penzt kernek-e erte.

-- 
Udv, Sandor

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS