Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1681
Copyright (C) HIX
2002-12-18
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: gondozasmentes akksi (mind)  20 sor     (cikkei)
2 Re: Peugeot 806 - kp-i zar (mind)  11 sor     (cikkei)
3 Gondozasmentes akksi (mind)  5 sor     (cikkei)
4 Utazas Csehorszagba (mind)  18 sor     (cikkei)
5 Kofelveres helyett vasdarab... (mind)  31 sor     (cikkei)
6 Mesebeli Lada, 4x4 Penti (mind)  8 sor     (cikkei)
7 Peugeot 806 zarproblem (mind)  62 sor     (cikkei)
8 Help! (mind)  9 sor     (cikkei)
9 PUG 806 kp zar (mind)  8 sor     (cikkei)
10 nyikorgas (mind)  14 sor     (cikkei)
11 RE: sirtam (mind)  6 sor     (cikkei)

+ - Re: gondozasmentes akksi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Mon, 2002-12-16 at 12:54, csermaks--freestart.hu wrote:
> >Tudja-e valaki, hogy a gondozasmentes akksit lehet-e 
[snip]
> Egyebkent a kapacitasa  10 % aval,10 oran at kell tolteni. 
[snip]
> A dugokat csavard ki, hogy a keletkezo hidrogen eltavozhasson.
> Celszeru az akksit kivenni a helyerol, kabeleket lekotni rola.
> A tolteskor elparolgott vizet desztvizzel potolni ( amennyiben
> szukseges).

Itt most ket dolgot nem ertek, igy hat inkabb visszakerdezek:
- a http://www.buchmann.ca/Chap4-page6.asp oldalt en ugy ertelmezem hogy
az idealis toltes nem konstans arameroseggel tortenik (es a te szabalyod
nagyon emlekeztet a NiCd akkukra hasznalando 10%-14ora szabalyra, de ez
nem vonatkozik mas tipusu akkukra, igy autoakkura sem)
- az elektrolit gondos ellenorzeset a hagyomanyos autoakksiknal kellett
vegezni, a _gondozasmentes_ akksi elonye nem pont az hogy ezt nem kell
eljatszani?

Udv, Sandor
+ - Re: Peugeot 806 - kp-i zar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Mon, 2002-12-16 at 12:54, zkiss--hss.hu wrote:
> tapasztaltam mar hasonlo jelenseget, igaz nem Peugeot 
> 806(?)-on, hanem BMW E34-en. Az enyem 4 ajtos, a tied 

Jol ertem hogy a kerdojel a kocsi tipusanak szolt? Ha igen, a 806-os a
peugeot egyteru szemelyautoja (monospace), a renault espace-nak es a
citroen c8-nak (vagy a regi evasion-nak) felel meg. De hat latom hogy ez
rajta van a peugeot.hu oldalon is, tehat aruljak magyarorszagon, tehat
biztos nem is ennek szolt a kerdjel...

Udv, Sandor aki hangosan godolkozik
+ - Gondozasmentes akksi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>A dugokat csavard ki, hogy a keletkezo hidrogen eltavozhasson.

A gondozasmentes akksikbol nem nagyon lehet kitekerni a dugokat. :)

Zotya
+ - Utazas Csehorszagba (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

>Csehorszagba utazok a ket unnep kozott. (dec.27-dec 30-31)
Egyertelmuen Szlovakian at. A benzin es a matrica is sokkal olcsobb.
En nyaron keresztbe atvagtam Esztergom-Nitra-Hodonin fele, de
most nem tennem. Arrafele 50-100 km -rel rovidebb, meg nincs
palya, tehat nem kell matrica. A szlovak matrica 600(?), az
osztrak 1.800(?), a cseh 900(?). Benzin: szlovak 165 korul,
osztrak 230 korul, Cseh 200 korul. A szlovakoknal, cseheknel rendort
nem lattam, tablazas sokkal jobb mint nalunk. Eleinte be akartam
tartani a sebesseget, de a vege 160 lett :-). A listan vannak szlovakiabol,
csehorszagbol, a tobbire talan majd Ok valaszolnak. Egyebkent mar
ajanlottam, hogy ismeretlenbe megkonnyiti az utvonal tervezest a
Viamichelin, vagy a Shell utvonalkeresoje. A Shellre vigyazz, mert
a Cseheknel merfoldbe szamolt nekem (szlovak, magyar jo volt), igy
majdnem ketszer annyi volt a cseh szakasz, mint az utvonal leiras.
Csodalkoztam is, hogy a Shell fele utvonal, 60 km -rel kevesebb :-).
Az ut szamozasuk is eleg erdekes, de el lehet igazodni azert.
+ - Kofelveres helyett vasdarab... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Autosok,

Eleddig a hix hircsoportjan olvasokent figyeltelek Benneteket (egyszer 
talan kerdeztem is ;-) es sok hasznos, erdekes dolgot tudtam meg 
segitsegetekkel. Most egy konkret problemam es egy kerdesem lenne, hatha 
valaki tud valami okosat mondani:

A minap egy 2x2 savos ut belso savjaban haladtam, amikor a szembejovo 
auto elhaladasakor (melynek piros(as) szinen es golf(os) kinezeten kivul 
semmilyen adatara sem emlekszem) egy hangos csattanast hallottam. Azt 
hittem defekt, de az auto viselkedese nem valtozott. Ekkor vettem eszre, 
hogy a szembe jovo savokban kisebb (rozsdas) vasdarabnak tuno targyak 
vannak szetszorodva. Az autoval felrealltam es lattam, hogy a bal elso 
ajto aljan van egy horpadas, valamint a kuszobrol egy 10cm-es darabon 
teljesen lejott a festek, alatta minden femtiszta, sot, a fem is 
roncsolodott kisse.

Problemam: lehet-e ezugyben tenni valamit a kar megterulese erdekeben 
(gyanitom semmit), vagy javittassam meg es oruljek, hogy nincs nagyobb baj?

A kerdesem pedig az lenne, hogy egyszeru-e egy 98-as Renault Laguna 
muszerfalvilagitasi problemajat (kiegett avagy kontektos egy vagy ket 
izzo, ugyanis  van ra pelda, hogy egy doccenes utan egy rovid idore 
felvillan(nak)) megoldani (gyanitom valahogy meg kellene bontani a 
muszerfalat).

Elore is koszonom a hozzaszolasokat!

Udvozlettel,
Martha Peter
Renault Laguna
+ - Mesebeli Lada, 4x4 Penti (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hoszonom mindenkinek a Mesebeli-Ladaval kapcsolatos velemenyeket!

Penti:
Hajra, en is ki megyek majd a hoba a micuval, johetsz menteni :)))
Nagyon meg tud indulni havas uton is a gep, de a megallas az igencsak
gyengecske. 

Tamas
+ - Peugeot 806 zarproblem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Koszonom a sok valaszt, de meg mindig egy helyben toporgok. Most nincs itt
az auto, de allandoan jar az agyam rajta. Ezen az auton a seggem alatt is
elektromotorok dolgoznak, a tukor becsukodik , a digitalis klimaberendezes
huteni- futeni tud, a kopoltyukat motor mozgatja, stb :-))

Joe irta:

"Az XM-nel a bal elso ajtoban van egy erzekelo, ami tovabbitja a zar
helyzetet az elektronikanak. "

Kettot talaltam ott dugig madzaggal, raadasul a "speci francia csavarok"
miatt csak kezzel tapintottam ki.Ezen kivul van meg az oszlopban is egy, ami
ok.

"ha figyeled, hogy a zaro pockok mindegyike teljesen elmozdul zaraskor az
also allasba."

Vegigmegy mindegyik , var 1 sec-t aztan irany vissza.....

"Egyebkent meg: minek vettel francia auto ;-)"

 Nem az enyem, csak javitani probalom. Tizenket eve foglalkozom
vagyonvedelmi berendezesekkel -- koztuk autokhoz kapcsolodokkal -- de ilyen
bonyolult elektronikaval meg nem volt dolgom. A felso kategoriaba minden
szart beletesznek , hogy minel tobbet kerhessenek erte. :-(
 Nem lenne gond, ha tudnam honnan es hova dolgozik a vezerlopanel. Ugy tunik
a kp-i zar vezerles csak egy a panel feladatai kozul. Sokkal tobb mindent
figyel es beavatkozik mint gondoltam . Tobb logikai kapcsolat van , raadasul
chip van a panelon, magyarul gondolkodik.  Ugy tunik valamelyik info nem
erkezik meg hozza, es nem engedi lezarva tartani a zarakat.  Programhiba is
lehet, mert a kijelzon nincs hibauzenet. Zarlat, testeles sehol nincs --
legalabbis statikus --, a motorok normal arammal mennek. Marhara
bosszant....Csak a legvegso esetben csereltetnem ki a tulajjal a panelt, ha
mar teljesen biztos vagyok a dologban.

KZ irta:
" ivesen van vegigvezetve a bondage-olt kabelkoteg.
Termeszetesen minden nyitaskor az ivet kovetve mocorog a
koteg es bizony idonkent el-el szakad "

Hatul hozzafertem, de sajnos rendben talaltam....
Ezert probaltam szakaszolni a reszeket egymastol, de ha nem ismerem az
indulo oldal kiosztasat eleg nehezkes..

Zsolt:

>Mit ertesz az alatt, hogy "speci francia csavar"? Mert ha a hatagu
sullyesztett csillag formaju un. torx csavarra gondolsz, az egyaltalan
nem francia specialitas, az Octaviam is tele van veluk.

A francia kocsiknal talakoztam eloszor ezekkel a csavarokkal, azert mondtam.
Jelenleg mar mas autogyar is hasznal ilyet, de ennel "ratesznek egy
lapattal". Tobb meretet hasznal, ami megakasztott az 10-15 cm melyen  kis
atmeroju lyukban van. Hogy ejtene ra az eget.....:-)))
Akkor sem adom fel......

Tudtok valamit a Triodas Szommer Akosrol?


Dodo
+ - Help! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Sziasztok HA-sok! 
> Lenne egy nagy kérésem! A kicsikémet elo kell vennem a télen, viszont
> nincs rá téli gumim. 
> Ezt szeretném pótolni. Van egy érdekes méretem is hozzá: 165SR15. Ha van
> valakinek ötlete, 
> hogy hol találok ilyet, akkor várom magánban is. 
> A hóido legyen mindenkivel! 
> pepe
> VW 1,3
+ - PUG 806 kp zar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

>Temakor: Peugeot 806 ( 12 sor )
>Idopont: Sun Dec 15 16:23:10 CET 2002 AUTO #1679

Ha mar ilyen autod van miert nem viszed szervizbe?

GERI
+ - nyikorgas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

sziasztok :-))
szeretnek nemi tanacsot, mielott letamadom a szervizt
van egy zsir uj seat cordobam (meg 5000 km sincs benne), es elkezdett
finoman nyikorogni bizonyos helyzetekben a jobb oldalon
ezt meg elviselem, de azert furcsallom, mert az elozo skoda favoritom
meg 20 000 utan sem csinalt ilyet...
a masik, hogy mikor egyesben engedem fel a kupplungot, akkor a bal
oldalon elolrol hallatszik egy gyenge nyikorgas
kettesben, harmasban, stb nem csinalja, ha lassan engedem fel, akkor
sem csinalja
mi lehet ez?
elore is koszi
udvozlettel:
kuttelke
+ - RE: sirtam (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>"A 2800 luxusautsval, Volvsval, Saabbal is BMW-vel megpakolt

Hat meg az hogy fog sirni, akinek majd eladjak uj autokent a
kimentetteket.;-)

pJ

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS