Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 1633
Copyright (C) HIX
2000-11-02
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: offtopic, de erdemes tudni rola (mind)  56 sor     (cikkei)
2 MDK2 (mind)  8 sor     (cikkei)
3 Dio2 Paladin skills (mind)  16 sor     (cikkei)
4 HL Opposing Force (mind)  12 sor     (cikkei)
5 RPG Velemenyek (mind)  10 sor     (cikkei)
6 Re:Re: offtopic baleset (mind)  18 sor     (cikkei)
7 elf vs. torpe (mind)  13 sor     (cikkei)
8 RE: Prince 1 (mind)  6 sor     (cikkei)
9 kormany (mind)  6 sor     (cikkei)
10 Re: BG2 szurkeseg (mind)  16 sor     (cikkei)
11 offtopic: miniszter (mind)  14 sor     (cikkei)
12 1d10 vs. 2d5 (mind)  62 sor     (cikkei)
13 Screamer 4x4 (mind)  7 sor     (cikkei)
14 cchaa heat (mind)  19 sor     (cikkei)
15 Nascar Heat (mind)  51 sor     (cikkei)
16 Re:TR4 - health line (mind)  14 sor     (cikkei)
17 GTA1 (mind)  13 sor     (cikkei)
18 Bg2AC (mind)  29 sor     (cikkei)

+ - Re: offtopic, de erdemes tudni rola (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
Tudom, nagy-nagy bűn az off toppic, de nem én kezdtem (ez persze nem
mentesít), de az ezen listát olvasóknak nem tudom másképpen elküldeni az
általam cáfolatnak szánt sorokat. Még1x sorry!


> >>A Trabant szabályosan haladt Boglár felől Fonyód felé. Hosszú
> kocsisor
> >>követte. Nem előzte meg senki, mert 60-as tábla és záróvonal védi a
> >>kanyarodni szándékozót ezen a veszélyes szakaszon. Már több száz méter
> >>óta lassított, kinnt volt az irányjelzője, balra szándékozott nagy ívben
> >>lefordulni a hetesről, ott, a kereszteződésben, ahol a záróvonal véget
> >>ér.

A balrakanyarodásnál mindenféle szabály előtt szerepel, hogy meg kell
győződni, nem jön-e valaki balról. Lehet záróvonal, de a másik
szabálytalansága nem mentesít engem a szabályok betartása alól. Ha egy
mentőautó jött volna így, akkor fel sem merülne, hogy a Trabi miért nem
győzödött meg, tud-e kanyarodni.

> >>Kisvártatva megjött a mentőhelikopter, amely a minisztert és nejét tanúk
> >>állítása szerint a helikopteres mentős tiltakozása ellenére, a miniszter
> >>követelésére a Kútvölgyibe repítette. A csurgói lányt a mentős
> >>követelésére végül mégis felvették és letették Kaposváron a kórházban,
> >>ahol több műtéten esett át, állapota most is válságos. A rendőrök
> >>szerint nem fog életben maradni.

Ha valaki láttta a somogy megyei mentőszervezet főorvosának nyilatkozatát (1x
ment le az egyik kereskedelmi tv-én), akkor tudná, hogy nem igazán így ment. A
füredi helikopter és a fonyódi esetkocsi nagyjából egyszerre érkezett a
helyszínre. A füredi helikopter elvitte a lányt Kaposvárra, az esetkocsi a
fiút Marcaliba. A miniszter meg bő 30 percet ült az árokparton, amíg a bp-i
helikopter leérkezett és a feleségével együtt az Országos Baleseti Intézetbe
(Bp. VIII. ker, Fiumei út) szállította. Jól lehetett látni, amint a kórház
mellet lévő leszállóhelyen kiemelik a sérülteket és áttolják a
mentőbejárathoz. Szó nem volt a Kútvölgyi kórházról, mert ott nincs baleseti
osztály. Szóval mire a budapesti helikopter a helyszínre ért, addigra már a
fiu a kórházban volt. Most nem akarok abba belefolyni, hogy ez mennyire a
miniszter és mennyire a helyszínen lévő, kárhelyparancsnoki tennivalókat
ellátó mentőorvos érdeme. Magam 9 éve dolgozom mentőorvosként, és tudom, néha
nagyon nehéz a könnyebb, de kifejezetten hisztérikus állapotban lévő
sérültekkel. Nem lehet megítélni, hogy ha a sérültek szállítása fordítva
történik, akkor nem a lányt halt volna-e már meg. Tudni kell, hogy a
mentőhelikopter nem más, mint egy rohadt gyors, csicsás szállítóbatár. Érdemi,
szakmai munkát repülés közben végezni nem lehet, mert nincs hely. Mire pedig
le tudnak szállni, akkora talán már nincs akin el lehetne végezni. A mentőautó
meg talán ráz, de ha gond van, akkor egyszerüen megáll és már lehet is
dolgozni, sőt sok mindent menet közben is el lehet végezni. Szóval egy jól
felszerelt mentőkocsi egy gyakorlott stábbal többet érhet mint egy szép
szitakötő, amiből szép a panoráma.

A levél többi részére azért nem írtam semmit, mert azokról tényleg nincs
semmilyen információm. De a fenti sorokat tapasztalat alapján, és kicsit a
megbántott mentős önérzet {:-)))} miatt írtam. Ha valakinek van kérdése vagy
reakciója, szigorúan magánban kérem és úgy válaszolok.
Bzs
+ - MDK2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Egyik baratom megkert, hogy segitsek. MDK2-ben nyomul a professzorral.
Felment a lifttel es vasakon maszkal, de nem jut tovabb. Mi a megoldas?

Koszi

Timon
+ - Dio2 Paladin skills (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

hello

sajna eleg ritka szabadidomben hizlalgatom a kis 
paladinomat (13-as szintu jelenleg), csak meg nem
volt idom rendesen utanaturni a neten, ezert gondoltam
megkerdezem az erto olvasokozonseget hogy milyen skillekre
erdemes gyurni paladinnal.
mas. oprendszert valtottam (win95-rol win98-ra) es azota
dio2-zes kozben ha megnyomom valamelyik win-keyt (pl amivel
a start menut lehet elougrasztani) akkor a jatek lefagy. zene
szol tovabb, kurzor is mozog, de minden mas le van merevedve.
win95 alatt ez nem volt. alt-tab is hasonlo eredmenyre vezet.
nincs otletetek hogy hogyan lehet ettol a kellemetlen bugtol
megszabadulni? koszke elore is:

                     hubi
+ - HL Opposing Force (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

No, nemreg jatszottam vegig a $subject beli jatekot. A website-jukon
(planethalflife.com) a previewban asszem olyanokat is irtak, hogy azokat a
sarga robotokat, amiket a sima halflifeban a vonatbol tekinthettunk meg,
azokat az OF-ban lehet iranyitani, beleszallni. Namost en vegigjatszottam
az egeszet, es meg veletlenul sem kerultem ilyesmi szituba.
Ez most az en hibam, vagy csak jol felreertettem valamit?

Bye!

En
+ - RPG Velemenyek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!!

 Kozismertebb szerepjatek rendszerekrol (szamitogepes adaptaciokrol is)
gyugyjtunk informaciokat. Szoval irjatok meg , hogy mi tetszett ill.
nem tetszett ezekben a jatekokban (pl Earthdawn , AD&D , Shadowrun
stb.)

 Ha lehet maganban , erre a cimre: 

 Koszike.
+ - Re:Re: offtopic baleset (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Mortel hozzaszolasaval teljesen egyetertek. De ez a cikk mintha egy par
napja mar megjelent volna mas altal bekuldve?(Awender talan?) Hat ha a
hazugsagot gyulolom akkor azt a cikket lehet gyulolni de eleg rendesen. A
tisztazas vegett: http://internetto.hu/rovat/most/cikk.php?id=17468
Itt tenyleg minden le van irva!!!!
ByE!
Boyscout

ui: tema lezarva


.
ezarva


.
+ - elf vs. torpe (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!!!


> Pl. allitolag egy partiban nem nagyon fer meg egy torp es egy elf, bar a
> jelenlegi I.D. partymban semmi bajuk egymassal :)

Ennek pc -s rpg -ben soha nem lesz szerepe, mert csak szerepjatek kozben
jon ki. Az elf a feny a termeszet nepe, a torpe pedig a barlangok es a
sotetsege. Ez az ellentet mindig ott van a ket faj kozott, meg akkor is ha
ugyanazert a jo ugyert harcolnak. Nem gyulolik egymast, csak kulonbozo
az ertekrendjuk, es emiatt egy party -ban csak cseszegetik egymast.

grobs
+ - RE: Prince 1 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ha minden igaz, akkor a mentes: CTRL-S
a visszatoltes: CTRL-G, vagy CTRL-L.
De a visszatoltes, csak a jatek indulo kepenel lehetseges
(ha jol emlekszem).

Bye                                                Atisoft
+ - kormany (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Keresnek hibas, torott, uzemkeptelen kormanyt pedallal.
Ha van ilyesmid es az allapotahoz igazodo arert magvalnal tole kerlek irj!

Udv.: Zoli
+ - Re: BG2 szurkeseg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: BG2 ( 29 sor )
> jatek ilyen iszonyatosan szintelen legyen. De tenyleg. Olyan mintha 16
> szinben nyomulnek. VAgy legalabbis egy massziv szurke szuron keresztul
> neznem a games-t. Jatszik valaki kozuletek hasonlo konfigon (gondolom
> a banshee a lenyeg)? Ha igen, akkor kuldhetne (elore megbeszélve

Szerintem driver gond lehet. A BG1-nel szebb, mivel mar 32 biten is
megjelenitheto.

Udv,

awender
http://www.awender.hu
+ - offtopic: miniszter (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Termeszetesen tudataban voltam annak, hogy a level ferditeseket 
tartalmaz, ennek ellenere velemenyem szerint nincs benne tobb 
ferdites, mint amennyit a tv-bol vagy a sajtoszovivotol hallottunk.

Reszemrol a tema lezarva, mindenki megvan a magahoz valo esze, 
hasznalja ha akarja. Az ebben az ugyben ezentul erkezo leveleket 
olvasas nelkul torlom :)

Udv,

	awender
http://www.awender.hu
+ - 1d10 vs. 2d5 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Hello!
>> RTFM), nekem is volna egy rejtelyes problemam az RPG -kel:
 ...
>> Soha nem tudtam melyik a jobb fegyver. Tehat van mondjuk egy 1D10 kardom,
>> akkor az jobb, vagy rosszabb mint egy 2D5 kard? En a problemat mindig a

> Szoval aki leul egy ilyen jatekkal jaccani (vagy barmely mas kalandjatekhoz)
> annak tudomasul kell venni,
> hogy eleg eroteljesen kotodik a valodi szerepjatekhoz.
> Picit tenyleg erdemes olvasgatni a TFM-et :)))
> De azert valaszolok:
> D10 azt jelenti, hogy dobsz 10 oldalu kockaval (tudom kepzavar, mert a kocka
> 6 oldalu asszem). Es ez a sebzes.
> Tehat 1D10-  egy 10 oldalu kocka, 2D5 - 2 otoldalu kocka osszege (eccerubben
> 10/2:)))))

szerintem ez neki is vilagos volt, kulonben nem pont az 1d10 vs. 2d5
alapproblemaval jon elo.

> That a sebzes elso esetben 1-10 mig a masik 2-10, tehat melyik a jobb?
> :))))

Ez sajna nem ilyen egyszeru.

1d10 - lehetseges eredmenyek : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10   tehat 10fele eredmeny.

2d5 - 1,1  2,2  3,3  4,4  5,5
      1,2  1,3  1,4  1,5  2,3
      2,4  2,5  3,4  3,5  4,5

Utobbi 10bol ketfele verzio van (a forditott+ezek), tehat ossz. 25fele
lehetoseg.

Az eselyek kulonfele sebzesekre:

              1d10        2d5

1es           1/10         0
2es           1/10        1/25
3as           1/10        2/25
4es           1/10        3/25
5os           1/10        4/25
6os           1/10        5/25
7es           1/10        4/25
8as           1/10        3/25
9es           1/10        2/25
10es          1/10        1/25


Tehat max (10) sebzesre az 1d10esnek van nagyobb eselye. Nagyon kicsi (1-3)
s nagyon nagy (9-10) sebzesekben az 1d10es a jobb, kozepes sebzesekben (4-7)
a 2d5os. Igy ugy tunik a 2d5os egy hajszalnyival jobb (megbizhatobb sebzes a 
maximalis sebzes aldozataert), de mindent osszegezve: 

szerintem TOKMINDEGY melyiket hasznaljuk. :)))


udv
El Diablo

ui> a thac0-bonusz fontosabb
    ja: s nem vagyok matekszakos! :)
+ - Screamer 4x4 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Helló!

Aki tudja , mik a minimális és mik az ajánlott rendszerkövetelményei a
Screamer 4x4-nek, az írja már meg!
Köszi:
Glenn

+ - cchaa heat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Greeting

Nem fogom fel, nem birom felfogni.
Kinek az érdeke, ki pénzelte le a programozókat?
Nem hiszem el, se csúszás, se pördülés, se törés, se bukás, SEMMI.
Csak a nagy tökély és a CSALÁS. Csalás mindig, amikor vezetek 10-15
mp-cel...sárga...futam vége előtt kilövés, behozhatatlan előny...
Miért????????????????????????????

Bye

*--------> Black Rider <---------*
|   Phone/SMS: +36-30-2620272    |
|  E-Mail:   |
|  ICQ#  : 86195855              |
|--------------------------------|
|"Sing me a song, of your beauty |
|        of your kingdom"        |
*--------------------------------*
+ - Nascar Heat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Greeting

Ez a játék szép. Élethű (lenne, ha lenne bukás).
De viszont egy olyan nagy rakás ÓCSKASÁG, hogy az szörnyű.
Megint eljátszotta a k**va csalását. És most bejött neki.
Iszonyat gyenge fokozaton nyomtam direkt (90 %), ismét Daytona, ismét
vezettem 15 mp-cel...50 körös verseny, 43 körében beszól, hogy sárga,
oké, mentünk pár kört (ugye 7 volt még hátra), de amikor újrarajtolt a
mezőny, akik mögöttem voltak (Dale, Bobby, Jeff G), úgy kilőttek,
mintha akkor jöttek volna lendületből.
Nem hittem el, majdnem a fél mezőny elment mellettem. (Persze a
sima rajtnál lemaradtak szépen, okosan...).
Ez mind semmi. Ki is löktek persze, tök normálisan megyek belső íven
(mikor már a fél mezőny elviharzott), erre belémszállnak hátulról, de
ez is mintha 125465-tel jött volna....

Most jön a java: Persze visszajátszottam az összes 4-essel kezdődő
kört, most nem kanyartól kanyarig, hanem majdnem méterenként. És
persze mondani sem kell, hogy semmi nem volt. SEMMI.
Bejött a sárga, csakhogy ne kelljen kikapni a gépnek.
Még egyetlen nagytávú futamot sem sikerült úgy lefutnom, hogy ne csalt
volna ez a szar...

Rohadt nagy csalás az egész játék. Le is töröltem...

Többet nem játszok vele, undorító, egoista fos.
Ráadásul normális sárga nincs is benne (bukás, csúszás).
Kipróbáltam, felraktam a Nascar 3-at, Talladega, 2 kör,
tömegkarambol...és nem az én hibámból.
Abban a SZAR Nascar Heat-ben még egy kis pici műszaki hiba sincs...

Bocs a regényért, most megyek enni..........

Bye

*--------> Black Rider <---------*
|   Phone/SMS: +36-30-2620272    |
|  E-Mail:   |
|  ICQ#  : 86195855              |
|--------------------------------|
|"Sing me a song, of your beauty |
|        of your kingdom"        |
*--------------------------------*


.
     |
*--------------------------------*


.
+ - Re:TR4 - health line (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi Kacs@ !

>Ez a Temple of Karnak palyan nehanyszor
>sargava valik, ugy figyeltem, h skorpiocsipes utan... Ez a mergezest
jeloli,
>mikor sarga? 
Igen. Ha egy skorpio megcsip, akkor a piros csik sarga lesz (mergezes), es
folyamatosan megy le a csik elhalalozasig (folyamatosan sebesulsz), kozben a
kep egyre jobban imbolyog. A mereg hatasa tehat a csipes utan is hat, nem
szunik meg 1-2 sec alatt, tehat 1 egeszseg csomagodba fog kerulni. Ilyenkor
a mereg semlegesitodik, megszunik az imbolygas, a csik pirosra valt,
jelezve, hogy nem fog tovabb folyamatosan csokkenni. 
	
	Baycos
+ - GTA1 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

GTA1-et kapsz a Westendben levo 576 shopban is, meg van itt meg 2 bolt
az egyik a Media Markt, a masik valami CD-bolt. Ezekben lehet kapni 
regebbi jatekokat 2-4000 Ft korul.

Az "Ezt vedd meg" sorozatban levo GTA1-et vettem en is, valoban
nincs benne terkep, de itt: http://gtafiles.webjump.com/ talalsz
cuccokat a jatekhoz, koztuk egy Locator nevo kis progit, ami
terkepkent hasznalhato, mind a 3 varos benne van.

Udv.
Attila
+ - Bg2AC (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv.

>A>Egyebkent a BG2-ben is -10-tol +10-ig van az AC - elolvastam.
>  Ezt azert lehet fokozni pozitiv iranyba egy kicsit :) (termeszetesen
>NEM csalassal).
Csalassal kb. -25 az elerheto allapot.
Egyebkent a demilich szerintem a Te modszereden kivul (freedom)
gyakorlatilag megolhetetlen. Az imprisonment varazslata kifogyhatatlan
es hiaba uti kozben barki, akkor se hagyja abba a varazslast.
A Spell Trap egy ideig vedelmet nyujt a varazslatai ellen, de nem tudsz
eleg kart tenni benni ez ido alatt. Tovabba mikor lejar a spell trap es ujat
akarsz varazsolni, akkor nincs eleg idod az uj spell trap bevetesehez mert
addigra megol. Talan meg probalkozok vele, de majd kesobb, a BG1 -ben votak
olyan eszkozok amikkel itt meg lehetne olni.

rg




.
etne olni.

rg




.

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS